Per HApps: Jag förutsätter att det blir någon form av åtgärd för denna vidriga händelse. Utan att vara någon utredare känns det lite som att den person som skrivit detta vet så pass mycket att man kommer att kunna få tag på de som varit med om det.
Jag tror att jag talar för de flesta Skellefteåfans när jag hävdar att det skulle vara bra om de som gjorde detta åkte fast. Detta är en stor skam för majoriteten SAIKare.
Detta finns att läsa på ett annat forum, skrivet långt innan Aftonbladet publicerade inlägget. Det borde inte vara alltför svårt att leka deckare och få klarhet i denna idioti.
"Namn: svartgul i ume » Svara på inlägg
Sänt: 2006-10-14 01:08:25
Dockan av Jonte med tröja är klar och kommer att hänga i en snara så ingen missar den imorgon!!
Plakat är gjort och han förtjänar spott och förakt.. att bua ut honom hela matchen är ett krav och måste om det finns nån som helst ryggrad i Skeå Kraft arena!!!
Backlund är också en spelare man bör pissa på!!
Fy fan!! HATA TIMRÅ! "
Det är ju omöjligt att svara på, men man kom ju ihåg på förra GB hur det lät när det ryktades att han skulle gå till Modo. Judas var ju ett ord som dök upp då. Om jag inte minns fel så stängdes GB av också efter det.