Hur fick vi en man mindre efter den där armbågen på Granath, ja herre jesus e han här? Istället för powerplay bjuder domarJÄVELN på en 3 mot 4 till saik va i h-vete????
fyfan vad dåligt detta är, fölusten ikväll lär väl innebära flera placeringar neråt i tabellen, vi måste fan börja agera där ute på isen.Enda roliga i denna period var att Corso spöade skiten ur Larsson.
Äntligen visar han att han vågar slå på nån jävel i ES också, lite för mycket snack förra året, bra Corso, synd att han inte kommer finnas emd mot m0do :/
haggen: Hehe. Ja, det där kom verkligen från rätt person. Annars har Karlsson rätt i sak. Laget måste börja visa lite jävlaranamma. Vinna närkamper, vinna tekningar, vara först på pucken. Såhär har vi ju spelat i nästan alla våra matcher den här säsongen och det håller inte.
Smokey: jo då .. fjällräven center en matchdag . då ska du få höra på enögd ljudnivå .. fruktansvärt irriterande . fast jag håller med . de va fan vilket liv de är där uppe
Sportbladet: Corso och Adam Larsson avstängda Skellefteå-Timrå 3-1 I alla fall nästa match, eftersom domaren gav både det grövre match penalty. Det innebär automatisk avstängning en match och att fallet hamnar hos disciplinnämnden. Lär väl bli en hel del snack om det efteråt. Adam Larsson behöll handskarna på, medan Corso kastade sina och slog den svenske juniorbacken blodig. Kanadensaren är ju lite mer rutinerad på området, kanske ska tilläggas. Mats Wennerholm, Skellefteå Kraft Arena
Då är det bara oh räkna med 3matcher på corso då och 1på larsson för den fegisen kasta ju inte handskarna
haggen: Det som är synd att att vi just stratar tredje med tre man på banan....drygt att börja en jagande period med att försvara och kanska släppa in 4-1 målet.
haggen: haha jag litar på dig då.. =) hynning kan jag inte med, han är inte mycket värd i mina ögon.. =) Jag hoppas vi kan ta det här nu, för det är känns tungt.. vill ha sonnie!!
Åkerblom i 6e: Ja när han tog ut Jokela för att han puttar omkul SAIK spelaren med pucken då höll ja po o garva ihjäl mig, gick dock fort över när dom på den utvisningen fick göra mål.
KniveN: Jupp, bra av Hynning att markera där. Var ju en riktigt ful armbåge vad jag kunde se på repriserna. Får väl tillfälle att se mer noga senare då man är lugnare också men spontant, inte snyggt.
Utvisningen som leder till 2-1 istället för chans till 1-2 kändes för övrigt ruggigt tveksam :(
Hirscho drar återigen på sig en utvisning som kändes onödig. Undrar om han borde lira 4-4 verkligen? Han hänger inte riktigt med då.
Blizzard: Det var min uppfattning också skridskorna skär ju bara iväg för han när han försöker bryta in. Men det ligger väl i linje med övriga utvisningar i matchen att ta även där.
Åkerblom i 6e: det har jag drömt flera nätter, men inte satan kan det bli sant inte... Det skulle bli ett helt annat spel om han kom. Jag håller med dig, Timrå spelar dåligt man ska inte bara gnälla på domaren!
honhunden: Jävligt häftigt med en riktig fight måste jag säga, det ska vara så långt ifrån vänskapliga matcher i Elitserien som det bara går. Rätt inställning kan bära långt i ett slutspel. Krig om poäng i varje match, underbart tycker jag..
Icing-Ove: Ja det var länge sen man såg, men det är ju så typiskt corso med att slänga handskarna och puckla på.. jo men då ska man ju lyckas ta poäng i varje match med!!
haggen: Ja han skulle ju kunna vara nånting oxå.. en liten krigare.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.
Skitsamma, killen lär inte göra om det iaf den råsopan. I sista vill vi se lite höga klubbor, slag på pungen eller vad som helst, bara kötta!