1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

« · 1448656 Till forumet

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Bragd-Birger:Ha ha ja, kanske dom börjar trycka slutspelsbiljetter redan nu!?
Kommentera

diffe:

Lugn nu, varför är du så elak?

Kommentera

yngwie: Jag är väl inte elak, jag är kanske den snällaste person du mött på ett forum.
Kommentera

yngwie: Liksom många andra timråsupportrar här saknar han den intellektuella förmågan att argumentera sakligt och väljer därför instället att försöka hävda sig genom att skriva diverse okvädningsord.
Kommentera

Den här kan jag se om och om igen!
Kommentera

Wayne Gresky: Du är så mycket bättre än dom flesta.

Vad gör du i den här boken ijekligen?

Kommentera

Wayne Gresky: Kanske du kan finna lösningen på dina problem här istället.. http://www.familjeliv.se/Forum-3-100/m53070752.html
Kommentera

Wayne Gresky: Eller också ids han inte hålla en intellektuell nivå då ämnet som diskuteras knappast är speciellt intellektuellt krävande . Några snorungar från övik ägnar sin fredagkväll framför datorn på ett hockeyforum i brist på kompisar och tycker att de är kul att provocera okända människor i skrift . Behövs de nån större hjärnverksamhet till att bemöta de? .
Kommentera

Wayne Gresky: Jag håller med dig om att nivån här inne förmodligen inte riktigt passar dig. Förmodligen beroende på att du ligger på en annan intellektuell platå än oss andra. Hur löser vi detta? Finns det verkligen inga andra som uppskattar och vill prata med dig?
Observera att jag inte säger det här för att trycka ner dig. Jag är allvarligt intresserad av att hitta en hamn som du får docka i. En plats där du möts av kramar, och inte av spott.
Kommentera

73Sjöbba: Jag har skickat vänförfrågan till två MoDo:iter som jag tycker är vettiga och har bra synpunkter.
Det har jag inga problem med efterom några av mina bästa kompisar råkar vara från The Dark Side. Det finns bra och mindre bra supportrar i de flesta läger.

Men de har inte accepterat så de anser nog att de är bättre än jag så klart.
Det bekräftar kanske bara att de är för lite mer än övriga Sverige. Det är de och NHL.......
Kommentera

Wayne Gresky:

Jag vill tipsa om Hillbillys Timrå, där går det att diskutera med vanliga Timråbor... 

Kommentera

Timrå Icon: Åfan, hade jag vänförfrågningar som låg och väntade... jamen, se där. Det har jag tydligen helt missat.
Kommentera

Paddan: Hehehe! Dig är det ordning på :-)
Kommentera

Paddan:

Jag är kompis med Timrå Icon, han är bra, jag lovar.... 

Kommentera

Icing-Ove: Jaaa vi slåss ju inte sååå ofta...?
Kommentera

Icing-Ove: Tog en sväng i gb:n på din favvosida. Du får säga åt kvinnan din att använda sig av små bokstäver nästa gång:

"VARFÖR I HELVETE KAN MAN INTE KOMMA IN MED EN CHEVA VAN? VART AVSPISAD UTAN EN ENDA FÖRKLARING,BARA VIFTA BORT. ÄR JU OCKSÅ AMERIKANARE,JAG ÄR HANDIKAPPAD,MEN DET SKITER VÄL NI I.JÄVLIGT DÅLIG STIL."

Och:

"kolla facebook,där ska jag berätta hur ni gör,mot handikappade,ska sprida galla,fyllde år och hade fixat ngn som kunde köra åt mig,TACK SÅ J-A MKT FÖR EN RUTTEN KVÄLL"

doris böös umeå

Kommentera

Ambroo:

Haha, ja den där jävla veka rampen i plywood förstörde hela kvällen. Dessutom stal Linkan och Linkan helröret som vi hade med oss ;-) 

Kommentera

Dream Team:

Nej det var inte alls något försök att vara putslustig utan en biblisk kommentar till Greskys försök att se ner på vissa delar av ert sätt att hantera er tillfälliga framgång...

Kommentera

bisterfinnen: Ja, hur hanterar du själv framgång? Och hur vet man att en framgång är tillfällig? Men du kanske har något bibliskt citat (verkligen på din nivå) som kommentar på det också?
Kommentera

Konstaterar att det är mycket kärleksgnabb här i timråboken just nu :)

Ut med er och stapla sandsäckar vettja. Hör snart hur vågorna skvalpar mot husgrunden!

*slàinte*

Kommentera

Skelle-matchen var riktigt bra, vi gjorde dem dåliga, Riddervall grym i kassen, kul att ha två målvakter som fungerar. Kan vi få tillbaka/värva center så blir detta kanon framöver.

Jag tycker också att alla moditer ska slå sig för bröstet, finns två saker att vara stolta över, SM-guld och Bjästa.

Han, 20-åringen som blev avstängd, måste vara fel kille, han känns för gammal.

Kommentera

Timrå Icon: jag är med vän med timrå icon. Han är en icon likt jungfru maria, helt oskuldfull !
Kommentera

Kattgubben: We shall overcome! Haha
Kommentera

« · 1448656