Zäta75: håller helt med . Fan Rögle åker på kross. Kunde vi inte fått mött dom här i veckan . En fråga hur skriver man en kommentar i chatten ? Är en smygare följt detta forum sen 2007 men aldrig kommenterar men njutit genom åren av Er gubbar
Hur kan folk anklaga rajaniemi?????? första målet i bp rätt upp i krysset, andra målet en svag insats men ingen jättetavla. Dessutom har han gjort en del riktigt svettiga räddningar exempelvis precis innan ett av våra mål. Folk är verkligen delusional när saker och ting går emot
Äckligast är att dessa jävla gulsvarta osportsliga jävlar kommer undan med att en spelare i båset håller fast TIK-arens klubba. När domarna åker runt med förstoringsglas gällande Timrås spel.
jå1: Nej den kan jag tycka är lite sådär. Hur en spelare firar mål kan jag väl inte lägga nån större vikt vid egentligen. Alla är vi olika och uttrycker oss på olika sätt.
Själv tycker jag hans vilja på isen saknats , det där bytet han gjorde vid 2-1 har jag inte sett sen försäsongen. Möjligtvis i första matchen mot Malmö. Det är det som glr mig meat frustrerad, att bara han vill så kan han.
Sputnik: Att han kan blixtra till och visa det som kanske Nubben värva han för känns jädrigt knasigt då han 95% av tiden lallar omkring . Fan var konsekvent så vi får fog för våra sågningar !
Mcmac: Lodins hakning är solklar med att skellefteåspelaren i båset deltar i spelet genom att hålla fast strömbergs klubba, det missar man totalt. Amatörer.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Kan inte Freddan fråga domarn vad som händer ?