Det är förödande för den mentala hälsan när vi under vissa stunder av matcher visar riktigt bra karaktär men sen gör man juniormisstag, och målisen klantar sig och vi straffas hårt gång efter gång....
bar mofftak: Skotten 28-25. Resultat 4-2. Vi är bättre än Skellefteå i 2a och 3e. Vi läcker som ett såll bakåt med 4-6 insläppta per match. Håller inte. Ny målvakt måste in snarast!
Olle: första riktiga tabben tycker jag och i helt fel läge, men annars skulle vi alltså vinna med 2-0 eller 2-1, det är alltså enda felet vi ser i detta lag, då är det ju oerhört enkelt att åtgärda.
Olle: Öppna gatan i slottet i första perioden. En massa onödiga utvisningar i andra perioden. Målvaktstavla i tredje. Ändå känns det som att vi gör en hyfsad match. Vi kanske får acceptera att vi inte är bättre och de 12 raka förlusterna i början av säsongen sänkte oss
Olle: haha freddan är man den sista att hylla, snacka om att vara dålig på att få ut max av laget och anpassa spelet efter befintligt spelarmaterial och motstånd, tror jag börjar där i så fall!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen