6 omgångar, varav vi har varit PISSdåliga i 3 av dom. Helt okej i första mot Frölunda, godkänt mot LHC och mot HV71 dominerade vi men hittade ändå ett sätt att tappa poäng.
Nej, det här är åt helvete för dåligt. Vi ska skatta oss MYCKET lyckliga om vi slutar säsongen på plats 12.
297: det är väl dock Marklund som har hand om försvarsspelet nu. Men å andra sidan så vet jag inte vad som hänt med anfalsspelet sen Ante tog över forwards..
BoyceBoyceBoyce: Nä inte det jag menar. Menar bara att det inte är någon garanti för bra spel bara för att man spelat NHL eller KHL och att alla dessa ska spela tillsammans helt givet. Som jag ser det måste man göra om i konstellationerna och verkligen ge de som visar mest hjärta mest speltid.
vonDöbeln: Det är dags att bänka EP, inte ett pass rätt och vid skottläge blir det en fösning. Nä in med OJ där t.ex. så det händer något sedan kan löven låna EP istället på obestämd framtid.
Jag skulle gärna se att man vågade vara lite fysiskt och meddelade att filmningar kan gärna kosta…
Men faktum är att detta Timrå redan tappat lusten.
Kan tänka mig att de flesta hatar att spela hockey och att domarna är anledningen.
Men återigen om man är helt jävla tappade och tycker att det är värt att bjuda på gratis utvisningar.
Krossa dom jävlarna ska ni se att domaren börjar fokusera på riktiga saker och inte de billiga små jävla klubbor som inte man vill sluta peta runt med…
Labban: Fan, det är ett jävla korpgäng man håller på.
Ska Timrå ha nån chans i år behöver man snabba på den där jävla processen man är inne i. Hemvändarna behöver visa varför dom är just hemvändare. Dahlén kanske också skulle motbevisa alla som hånat honom att han vände hem. Känns som om det är läge för det nu.
Labban: Enligt min blygsamma åsikt kan man skönja hur mycket Dahlén brinner och vill under de intervjuer han gör. Sedan att det inte översätts ute på isen kan man väl hävda att det beror på att han tror att han är bäst i värden och väljer att inte ta i. Jag skulle gissa att det är en ledarfråga.
Sputnik: Trodde inte att man skulle behöva tvivla på laget på det här sättet. Finns ingenting som ser bra ut. Vekt, trött likgiltigt. Vart finns Timråhjärtat? Skämmes ta me faan.
BoyceBoyceBoyce: Dahlen är väl den som e loj, åker runt o viftar med klubban lite lätt istället för gå på kropp. Enda tillfället han e farlig är i PP när puckarna serveras. Ge Ante tid för tusan lipsillar
BoyceBoyceBoyce: I ett lag börjar alla om på noll som jag ser det. De som tror de går runt och är Sveriges bästa x kommer inte långt. Meriter betyder inte ett skit om man inte levererar.
mikenomad: Lander har bara visat en match, premiären mot Frölunda, att han varit tre kronor kapten. Detsamma gäller Pettersson. Dessa herrar har mycket kvar att bevisa de har ju förmågan vet vi
6 omgångar, varav vi har varit PISSdåliga i 3 av dom.
Helt okej i första mot Frölunda, godkänt mot LHC och mot HV71 dominerade vi men hittade ändå ett sätt att tappa poäng.
Nej, det här är åt helvete för dåligt. Vi ska skatta oss MYCKET lyckliga om vi slutar säsongen på plats 12.