Andersson: Handen upp den som trodde att vi skulle vinna den här matchen. Nej Skellefteå är ett ruggigt bra hockeylag och vi är ett förvirrat lag utan självförtroende.
FH - avdammad: Precis. Märkliga kommentarer här idag. Vi har inte haft någon spelidé förutom disciplin i egen zon på hela säsongen. Att vi ska kunna vinna över SAIK då hänger på att vi får utdelning vid kontringar, slumpchanser eller PP.
kulltorp: Det märkliga är att vi gått från att spela som ett topplag till att spela som ett bottenlag, med så många ledare i laget. Jag är orolig. Är det ngn schism i laget? Lander/Dahlen? Ngt annat?
Timrå Isstadion: ja… Det är orättvist att kalla honom oengagerad men han sannerligen fullständigt oduglig i defensiva arbetet… Då kan man fråga sig vad man får när han inte levererar defensivt heller…
Halloran har faktiskt levererat mer för Timrå denna match än Dahlén de två senaste…
Det har blivit för mycket tombola på sistonde. Varför, för att Wedin blev skadad? Nä allt laborerande har inte funkat. Och plocka upp Halloran igen, han är en av få som spelar bra.
Karlsson74: Jag har sagt det sen flera matcher, Rindell är inte på SHL-nivå. Bra saker han gjort kan räknas på en hand, desto fler dumma beslut och slött spel.
Modano: Vi ä så klappkassa å nu tapp vi till 3-0 i boxplay!! Raset komm nu rabbuslingar!!! Vi fall somm ett korthus!! Bye Bye Tim!!! Örebro kross oss i EON på torsdag!!
Onödigt av Erixon.. Förstår inte varför dom står som att skridskorna är fyllda med cement med PP. Varför inte åka runt och nyttja ytorna?! Mycket dåligt
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
hahaha
kommer aldrug att gååå