Kerstin_k: det är ju inte dom bästa förutsättningarna heller om det är närmare 3-1 och 4-1 än 2-2. Vi har en sån skakig backsida att vi ger Skellefteå åt helvete för mycket tid, avstånd och respekt i alla lägen.
Helt ok bortamatch givet frågetecknen som definitivt inte rätats ut under dessa två perioder: d v s PostNord-kedjans tillstånd och bristerna på baksidan.
Zäta75: Du leder skottet grund av matchstraff.. Vi har endast 2 skott efter straffet. Bedrövligt spel, bedrövligt pp och allt annat. Vi kan aldrig vinna matcher så länge spelet fortsätter på det sättet.
Hahl Bundy 2.0: Känns lite tidigt att börja fälla sådana omdömen kanske. Det är inte uselt, men det gnistrar inte om dem, många som underpresterar. Fördelen med att knappt värva är väl att man är så sjukt samspelt redan från första match? Så känns det ju absolut inte. Men det är match 3 bara än så länge. Det som stör mig mest är att det ska gå så jävla lätt för Skellefteå jämt.
Hahl Bundy 2.0: Äh så här kommer det inte se ut hela säsongen men vi vaskar bort dyrbara poäng just nu. En ny back in i det här laget är ett måste och våra dyra spelare bara måste börja leverera snart. DHL sänker hela laget.
Erre92: Vi leder skotten med 25-21. Vi gör ingen dålig bortamatch totalt hittills. Men som jag skrev tidigare så måste vi sätta nån av alla de chanser vi har i 5 min pp. Vi har jättelägen och kan inte sätta den då förlorar man oftast. DHL kedjan inte en poäng på 3 matcher. Vad har hänt??
Måste till ett mindre mirakel om vi ska vända detta.
Bee: Våra finska backar har börjat säsongen på 60/70% av hur de var förra säsongen. Det är nog bäst att alla 3 steppar upp annars blir det Västgötaklimax i Västernorrlandsderbyt :-(
Nisse på Mon or: tycker det mesta ser så jävla nonchalant ut, kolla bara passningarna.... Istället för att skjuta ska man göra några snygga överlämningar och pass för man är så bra
Men splitta 1a för helvete dessutom kan man ifråga sätta försäsongs träningen i alla 3 matcher hittels har man bara sett tröttare ut än motståndare ju längre matchen pågår
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·