1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591429 inlägg · 6216 ämnen

SKÖNT

« · 35964 Till forumet

SKÖNT
Var ner och såg Timrå-Södertälje 2-4 (45-16) mycket orättvist!
Timrå-Jönköping 2-4 (?-?) TIK hade förlorat mot K-fors!
Timrå-Luleå 2-4 (24-20) Välförtjänt och spelet var iallafall tidvis det jag såg Timrå prestera ifjol.
Brukar se 10-15 matcher under säsongen där dom allra trevligaste matcherna är derbyna mot MoDo.(Har två arbetskamrater till som är TIK anhängare, resterande 380 anställda är MoDoiter)
Stog som ensam TIK:are i MoDoklacken ifjol då vi tvålade dit dom med 1-5. (Mycket trevligt!)
Kan också konstatera att domaren inte är till TIKs fördel i år heller då dom inte kan ha kontroll på i första hand Z:as uppvaktning från motspelarna.
Kvalserie=NEJ!
SLUTSPEL=?
10:plats=JA
ÄLSKA TIMRÅ I MED OCH MOTGÅNG!
Kommentera

Sv: SKÖNT
Att stå i modoklaken och heja på timrå är väl ingenting! jag har stått i modoklacken i kempe och hejat på djurgårn, dessutom var det skandalmatchen för några år sedan i semin när spelare åkte på domarn och isen var täckt av mynt, matchprogram och annat. Det var en höjdare när djurgårn avgjorde i mitten av den andra förlängningsperioden. Men omtyckt, det var jag inte!
Kommentera

Pirre T: Jättekul ... för oss att veta.
Kommentera

Pirre T, jag läste din info och såg att du är en kattälskare, men går ändå på Timrås matcher för att din pappa köpt sittplatsbiljetter. Jag tror nog att det finns en liten Timråsupporter i dig i alla fall, om du bara rannsakar dig själv. För det är ju så trots allt, att älskar man ju sin "storebror" fastän han är så mycket bättre.
Kommentera

Pirre T:
Jag fick El räkningen igår, det var spännande
Kommentera

Pirre T: Det låter som om du håller på att fila på boken: Etthundraett sätt att starta ett slagsmål.

Jag kan tala om att boken redan är i det närmaste färdigskriven av Bin Laden och hans kompisar.

Härligt att TIK tog tre pinnar. Det värmde i pissvintern. Nu vänder vi skutan.
Kommentera

Visst var det skönt med en seger!Kul var det också att se att Åkerström var inne på alla baklänges målen,och hur han avverkade sina klubbor i frustration av att bli uppbjuden till dans!!
Timrå visade prov på ett tillbaka vunnet offensivt spel,vilket är nyckeln till våra framgångar tidigare.Hoppas ni tar med er det till Malmö,och åker ifrån dessa belgian blue monster!!
Timrå IK är dom BÄSTA!!!!
Kommentera

« · 35964