TIK Supporter: Det är så jäkla HÄRLIGT!! Vilken fest det kommer att bli på måndag när SLAGET går vidare.. Hade inte Tik rutin?? ÄLSKA TIMRÅ........................ÄR SÅ JÄKLA BRAAAA...JIPPIE..
Är det inte det jag tjatat om hela veckan? Att ni skulle spöa oss? Nu vet ni, hur kunniga vi Fulingar är när det gäller hockey.
Tydligen åkte vi på Kapanen två gånger. Känns inte så bra. hade det varit ni som åkt på Hento, skulle vi klagat å det hiskeliga.
Men idag vann ni tydligen bara för att ni var bra, och för att vi har så osannolikt svårt att spela mot just er. Nu måste vi tydligen, för att ta oss till semi, vinna två matcher av två hemma. Och dessutom två av fyra borta! Under året har vi ju varit chanslösa i Timrå, så nu är det säkert kört.
Det blir i alla fall roligt att kunna önska er lycka vidare till när det blir klart. Ingen skam att förlora mot de som är bättre.
orion: och frun och barna också ;-) fast det är du kanske jämt.. Vilken upphämtning, bra för självförtroendet för grabbarna ! Det hade inte varit så bra och behövt åka hem utan dom här pinnarna ikväll. MYSKVÄLL !
Fy fan va skönt! Juninho gör debut, slår in 1-1 och allt är bra. Timrå vänder 1-2 till 2-2 och allt är helt underbart. Vilken underbar eftermiddag. Åkerblom är kung!
hassebasse: Åkej, tänkte inte på det i segerruset.
Hon brukar fråga "vann ni ikväll", med den där "blev du svettig"-hustrublicken, så jag gr henne en kram utan att berätta varför jag är glad, tror jag...
"I en kontringssituation för Luleå agerar Fagemno alldeles för lojt, och Timrå kan åter gå till anfall och får en tekning till höger om Hento. Valeri Krykov vinner tekningen bak till Daniel Casselståhl som kan pricka in 2-2 bakom en skymd Hento som inte ser ett dugg."
Notera stavningen på Fegemo!
Det första slaget är dock vunnet - nu tar vi det andra på måndag.
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Kom igen Timrå, bra rörelse i Timrås spel !!