Robban: Helt otroligt skönt. Makalöst bra gjort av Timrå. Det blev aldrig någon spänning i den här serien. Modo sprattlade till en match, kanske två. Men övriga körde Timrå över dom. Det var rättvist att Timrå gick vidare, inget snack om saken.
En talande bild över hela den här serien är när Krizan åker ut i andra och Timrå gör 3-0. Andersson blir puttad/åker in i Krizan varpå han faller till marken och spelar död. När han inte får någon reaktion från Rönnmark åker han ut och ger sig på Andersson. PP för Timrå som man sedemera gjorde mål i. 3-0 och ridå ner.
Hur som haver så sover man förbannat jävla gott ikväll. Underbart!
General_Moisio: Äh skit i dom, lägga sig på deras nivå förra året är inget för oss, känns så jävla skönt att sådana som Wernblom blev blåst, tänk första mötet i höstas Challe: Som vanligt här uppe, Werna med dåligt spännd hjälm och tskigt slipade grillor. Två st skådespelare i Modollywood blev för en mycket, Werna och Krizjan!!!
Så kan man sammanfatta årets kvartsfinal mellan modo och timrå, för modo spelade bara hockey en match och det var igår. Då blev timrå helt överkörda. Övriga 4 matcher är det ett div 1-2 lag som åker omkring och yrar på plan.
El Maco: Grattis till segern. I slutändan var det inget snack om saken. Ni ville mer. Och jag är ganska övertygad att ni är gladare över den här semifinalplatsen än vad vi hade varit. Passa på att njuta medan det varar. Resan förra året var fantastisk. Vi får se om ni får uppleva något liknande. Men det sätt som många beter sig på gör att man inte unnar er den framgången även om laget skulle vara värda den. Det är trist.
Måste berömma varenda en av våra lirare.. Vilken jävla bragd.. 4-1 mot regerande svenska mästarna. och alla journalister och supportrar som garanterat trodde att det skulle bli hur jämt som helst fick alla helt fel..Timrå körde ju över Modo ganska enkelt. :-)
Fyfaan vad underbart!!! nu ska jag faan imig njuta riktigt av detta och kunna se lite hockey dom andra matcherna med kval och allting,utan denna fruktansvärda nervpress som varit,framåt söndag kan man börja tänka på semifinal.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen