mikenomad: Är du gift med Westerlind? Det var som f-n :-))
Skämt å sido hoppas du har det bättre än när jag var tillsammans med en tjej från Ludvika som var Leksing. Hon var/är fanatisk. Sade man något fel om LIF så var den kvällen förstörd och nästkommande dag.
hellge: Jag beundrar dina försök att avdramatisera det här. Om det nu är det du gör? Du märker kanske att det inte går nåt vidare. Inte just här iaf. Jag önskar dig dock lycka till i dina fortsatta trevanden.
65selander: Nja...tack o lov är min frus hockey-intresse rätt måttligt. Tur det, då mitt antar närmast religiöst fanatiska proportioner....islamistiska fundamentalisters övertygelser liknar rena söndaskolebekännelserna gentemot min kärlek till TIK!
Eftersom det var så viktigt att Sussie skulle vara pappaledig så kan han gott och väl vara hemma från sitt jobb och stötta frugan dom första 14 dagarna. För han är väl en Förstende och hjäpsam make.
En dröm har slagit in.....Äntligen så ska vi få möta hatlaget nr 1...Att slå dessa muppar och skicka ut de på golfbanorna ska bli underbart. Mycket talar för oss. Vi har 3-2 i matcher, spelar en mer publikvänlig och fartfylld hockey och har en bredare trupp...
65selander: Slagsmål och rejäla stökigheter tar jag avstånd ifrån. Jag kräver KÄNSLOR och hat både på isen och läktaren. På en någorlunda rimlig nivå........hehe ;)
Modoante: Så ska det låta, lillbroder. Att vi vinner matchen på läktaren är ju allmänt känt. Det krävs busvisslingar i 60 minuter för att ni ska kunna göra er hörd. Er trummis som besökt oss de sista ljuva åren känns rent allmänt väldigt sladdrig och strulig. Nästan lite vita rockar över honom. Men det kommer bli kul. Kul och spännande.
shinzawai: Sanny tyckte Uno och Irma var bäst och är missnöjd över vilja som gick vidare från andra chansen. Han är ganska trött och går nog och lägger sig tidigt.