Fan, det kändes som att vi var starkt på gång där vid 1-1 och fortsatt power play. Inte minst Pärssinen stod för några fina grejor och det var jävligt synd att vi inte kunde utnyttja övertaget... Sedan kom deras jävla 2-1 från ingenstans, sjabbel ute vid sargen eller???
Dream Team: Ja Petter kan dom kasta ut omgående. Lika jävla dålig som Virus. Måste man ha partiska kommentatorer i officiel media. Kunde inte Huskoo eller nån vara bisittare istället
RocknRolf2: Nej, och den känslan bottnar gissningsvis i alla utvisningar vi drar på oss. Det håller inte att bjuda på det om vi ska kunna spela snålt och kontra in puckar.
actionleif: Jag tänkte bara på att alla dom.. som påstår att de inte är mer enögd, eller blåögd än andra i det här fallet, faktiskt fått det bekräftat direkt från tv-rutan. Hur man nu sedan väljer att ta kommentatorerna på allvar är förvisso en sak, men jag väljer att hålla med dem.
RocknRolf2: Det gäller att börja göra mål om vi skall vinna det här. Men jag tycker att det ser bra ut så länge det är 5 mot 5 på planen. Får hoppas att Vinnerborg tar till sans nu och inte sätter sig själv i centrum så som han gjort i den första perioden.
Dream Team: Men Rönnqvist ge upp. Utvisningen på Svartvadet var väl precis lika "tydlig" som den som Wennerberg drog på sig. Klubban var ju lika lite med vid skridskorna där.
Och hemmapubliken får tillfälle att visa upp sin patenterade "kunnighet" på nytt.