Frisco: Problemet är väl lite att man faktiskt har 2st utgångar på baksidan och kanske en på sidan också (osäker), men dessa nödutgångar öppnar de inte när matchen är slut. Så alla som inte sitter på sidan där man skall gå ut måste gå runt och samlas i en tratthals i de 2 trapphusen.
MorganaLefaey: Man har två nödutgångar på baksidan och en nödutgång på vardera kortsidan på Swedbank Arena. Där har man väl dessutom problemet, om jag minns rätt, att de två nödutgångarna på baksidan leder till den inhägnade och låsta parkeringen.
Det är nästan så att jag tycker att Magnus Nilsson borde ha spelat färdigt i Timråtröjan för gott. Men eftersom han visat upp en betydligt bättre form på slutet så får han spela vidare. Huvudsaken är ju nu att han inte börjar gömma sig och spela försiktigt. För då bidrar han med precis ingenting.
Vidare så tycker jag att man bör byta plats på Wennerberg och Hedström. Wennerberg har gjort strålande matcher den sista tiden. Detsamma kan vi ju inte säga om 71:an som mest åker offside och serverar mackor till fel adress. Kul som fan att #26 äntligen presterar och ger laget extra energi. Fortsätt så här nu.
Surt så in i helvete att vi inte lyckades göra en bättre sista period efter att ha kvitterat alldeles i slutet av andra. Jag tror nämligen att vi nog inte kommer få en bättre chans än den vi hade igår att vinna på bortaplan. 2-2 inför sista perioden mot ett halvskakat Modo måste man utnyttja på ett bättre sätt.
Det blev en mycket tung förlust.
Strålman och Styf förtjänar extra beröm där bak.
Marcus Wienerborg tog några tvåor för mycket åt det ena laget. Men jag behåller ändå hellre Winnerborg än byter till den där Sjöberg.
Skönt att tiden går fort nu. Det är snart krig igen!
Laken: Jo det var väl det, men det var väl isf det enda vettiga han gjort i år. I övrigt är det enda han gör att lägga pucken bakom rygg i egen rundel och hoppas någon annan löser problemet istället för att lyfta pucken ur zon...
Skarin: Tycker man bara kan kasta in Wennerberg med Regin formationen istället för Jonte, sen placera Jonte med Hallin. Nilsson kan, om man tejpar honom bakbunden få spela på Wennerbergs plats i fjärde.
Tycho: "Den pressen får han dock inte heller i Eon arena. Bara att acceptera att våran sittplats är en påse soffpotatis..."
Där håller jag inte med. Det är hårt och grinigt även från vår sittplatspublik. Det buas och skriks lika mycket. Det finns två arenor där Winnerborg tycker det är jobbigt och svårt att döma med tanke på publiken. Ni kan ju gissa vart det är.
Tycho: Nej, det tycker inte jag. Jag som vet hur stämningen är här hemma när den är som bäst köper inte det där. Men eftersom du jämför mellan dessa två matcher så blir det givetvis jämt. Jag tror det lag som går mot seger kommer ha det bästa stödet....hehe :)
Det är nog inte bara Winnerborg som tycker att E-ON och Swedbank är jobbiga arenor.