1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591418 inlägg · 6216 ämnen

Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07

« · 851353 · » Till forumet

Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Vinnerborg slipper vi, ja....

Chef: SJÖBERG, Patrik
LM1: KARLBERG, Anders
LM2: TAKULA, Leo

FORZA TIK...........alltid, alltid....
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Ny rubrik, nytt fokus vi släpper det som varit och ställer in blickarna mot lördagen. Lördagens match är ännu en mycket viktig match för sedan har vi två bortamatcher tänk vad skönt om vi kunde vinna 2 av de 3 kommande matcherna och sedan avgöra i hemma 6:e matchen,,, WOAOWWW

KOM IGEN NU!!
Kommentera

Red Rocker: Okej, dags att blicka framåt!
Kommentera

PANIK ! Varför svarar inte Roger när man ringer och ska nmäla sig till resan på Måndag? Fan ringt bra mycket nu .. Ska man anmäla sig via mail istället?
Kommentera

Friman SR: Sedär, Elitseriens arrogantaste och sämsta domare. Grattis Västernorrland.
Kommentera

Dogsbite: Han kanske jobbar! Ring fler gånger eller anmäl dig via mailen.
Kommentera

Nu kommer väl pajasen att skriva om mig i sing blogg, Men ett tifo till Magnus Nyströms "ära" vore trevligt i morgon...
Kommentera

Vet inte Modosupport att Maggie Simpson är en hårding? Hon har tagit hand om både Monty Burns och maffian.
Kommentera

T T: Det roligaste är riksmongoliden Martin Palm hävdar att vi åkte upp med sex bussar i grundserien. Extra roligt är det att vi sen igår har 3-4 av Modotifos tvåpinnsflaggor i våran ägo.
Kommentera

Knylan: hahaha :D fan va kung, vad ska hända med dom 3-4 flaggorna då? =P
Kommentera

Jonas_: De ska vi pissa på :)
Kommentera

Knylan: Roligaste med TT´s länk är ändå den grymma photoshoppningen som gjorts av Maggie Simpson :)
Kommentera

Kommentatorena igår på Kanal 9 va kastrof, följande 60 min så pratades de modo modo modo tim modo rå modo modo timr modo å modo ungefär, också kom de en hederlig o fin tackling från nån timrå spelare på en modlid och då vare: de där va ju en solklar utvisning. SÅ det räckte liksom inte med att timrå ändå hade hittat ett nytt tillhåll i båset? har för mig att dom ska vara neutrala när man är kommentator.....
Kommentera

Dalan:

Skulle vara värt att åka hem bara därför...
Kommentera

Dalan: haha =D vore väl jävligt koolt om man skulle kunna hyra en kossa innan match på lördag som skulle kunna lägga någon vacker hög på flaggorna inför modo-supportrarna när dom kommer i sina bussar =P lite väl svårt att kunna ordna de kanske, men nått i liknade väg kanske ;P
Kommentera

Ni som kan byta bild här i gästboken kolla mina filer om de kan vara till någon användning, tycker den skulle passa Lückner kanske?
Kommentera

Knylan: Fick ni eller köpte ni flaggorna?
Kommentera

Knylan: Har du sett någon sjukdomsdiagnos på Martin eller är det bara ett utslag av taskigt omdöme?
Kommentera

Lumber Jack: Vad vill du ha för ett fyndigt svar?
Kommentera

Wayne Gresky: Vi tog dom helt enkelt.
Kommentera

Knylan:

Aha!
Schysst!!

Undrar om det skulle uppskattas om någon kom och stal era saker??
Kommentera

Knylan: Fundera på det du, så kanske poletten trillar ned.
Kommentera

Knylan: Bra förlorare du är din jävla ribbträff.
Kommentera

shinzawai: Nu börjar det lika nått.
Kommentera

Men vafan grinar ni över modoiter? Sånna där taskiga flaggor kan ni ju snickra ihop på en kvart ! :)
Kommentera

Gidde: Undra om någon uppskattat något av dina fullkomligt meningslösa inlägg, någonsin?

Och nej, mitt samvete fick sig inte en törn efter aktionen. Placerar man sina flaggor vid våran ingång så får man skylla sig själv.
Kommentera

Dogsbite: Så om du stjäl en risig bil gör det inget, den var ju ändå så billig att det bara är att köpa en till.
Kommentera

Dogsbite: Med tanke på hur de såg ut så kan man tro de var gjorda av dagisbarn.
Kommentera

Knylan:

Jaja, detta förklarar ju bara ett och annat.
Kommentera

AM: Men nu snackar vi ju inte bilar utan ett par sketna flaggor som ingen lade märke till tydligen eftersom ni fick reda på de här.
Kommentera

Dogsbite: "Vi" som fått reda på det har inget med klacken eller tifogänget att göra, de skriver inte här. NI är dock patetiska småtjuvar som snor motståndares grejjor efter en förlust. En polisanmälan kanske gör att ni lär er hur saker funkar i den vuxna världen där ditt är ditt och mitt är mitt.
Kommentera

Jag skulle kunna se det som en kupp noga planerad sedan en lång tid tillbaka då någon i kempis snodde en banderoll av oss, kan röra sig om en match där för 5-6 år sedan.
Kommentera

Dogsbite: Det spelar väl ingen jävla roll vad det var för nånting. Jo jag såg efter matchen hur en av dessa flaggor behandlades.
Kommentera

Gidde: Äsch, låt dom hållas...dom leker röda/vita rosen!
Kommentera

shinzawai: Flaggorna tjyvades innan matchen. Cred?
Kommentera

Knylan: Du anklagar Giddes inlägg för att vara meningslösa.När dina inlägg måste var något av det mest iqbefriade som finns att läsa här.
Kommentera

Modoante: Mina inlägg skulle jag vilja påstå är dom bästa.
Kommentera

Jonas_: Jodu tacklingen som utdelades av en Timråspelare blev ymmnigt omtalad i.. ca. 3 minuter. I mina ögon var detta en helt enligt regelboken korrekt tackling som jag inte kan begripa varför man ska förstora upp.
Enligt kommentatorerna i övrigt så verkade det som om det bara var Timrå som gjorde fel igår. Jävla skitsnack säger jag.

Sen kan jag inte begripa varför Wingelborg efter första perioden nästan helt slutade att ta utvisningar på Fäbojäntorna. Det kändes som om han åkte runt och bara väntade på att Timrå skulle göra nått. (Sannys hakningsutvisning; ett praktexempel i det här fallet.)
Högre konsekventnivå nästa match tack.
Kommentera

Mats Edström: "Äsch, låt dom hållas...dom leker röda/vita rosen!"

Ligger nog ganska nära sanningen, stöld av tvåpinnsflaggor är en del av den där kulturen, frågan är väl bara hur allvarligt man tar på den. Själv föredrar jag engelsk sångkultur som bara Rögles klack kommer i närheten av i sina bästa stunder.

För övrigt tycker jag nog att det kan tillverkas lite nya tvåpinnsflaggor, en stor andel av de som används har väl hängt med sedan 2003, typ? Dessutom är väl en stor del av dem sådana som MoDo Tifo övertagit från gamla Solle-klacken?

Skitiga är de och ligger på backen gör de allt som oftast.

Well hursomhelst: röda/vita rosen, stjäla banér i medeltida fältslag, photoshoppa Maggie Simpson. Verkar vara en ganska svåravvecklad företeelse.
Kommentera

Modoante: Sandlådan brinner här inne! Slut sprätt sand på varandra nu kära barn...
Kommentera

Alfred Awful: Flaggstölder är en rolig aktivitet, som om det skulle ha skett under "äkta" italienska former skulle renderat i lite större trubbel för oss än vad jag förmodar att det blir. Men jag måste säga att hela grejen gav mig stor tillfredsställelse, även om det bokstavligt talat var att sno flaggor från småbarn.

Nu har vi kört tifo på deras egen sittplats och tagit några av deras smutsiga flaggor. Det vore kul om dom kunde sno ihop något också.
Kommentera

Knylan: Nu kan vi bara vänta och se om det enögda monstret vaknar till liv efter detta.
Kommentera

Dalan: Ge oss en hint om morgondagens tifo.
Kommentera

Red Rocker: Det kommer bli betydligt större än det Modo körde igår.
Kommentera

Knylan: Nja, inte riktigt så mäktigt kanske...
Kommentera

Knylan: Vilken/vilka sektioner är inblandade??
Kommentera

Red Rocker: Jag hoppas att sektion oberoende får vara med...
Kommentera

« · 851353 · »