Danfj: Jo, han gör ju inte mål som han gjorde för ett par år sen.. Nu är han mer defensiv rollspelare. Men en sån som Regin har väl inte gjort mål på 3 månader?
Känns som ett par klassbackar och en målskytt till nästa säsong skulle bli kanon, då jävlar, finns så mycket kunnande i laget men det allra allra sista tycks saknas. Men vi vänder i dag på REN JÄVLA TIRMÅVILJA.......
Snacka om scenförändring i andra. Total timrådominans, frenesi och virvlande i anfallszon. Nackdel: om man räknar liter svett/mål lär Timrå spöa alla dom andra elitserielagen sammanlagt. Å andra sidan: detta är slutspel. Och att vända och vinna en sådan här match är något som kan få ett lag att växa ytterligare en dimension. Vilket Timrå behöver om det inte ska ta slut redan till veckan.
Fruktansvärt intressant tredjeperiod. Timråspelarna åker betydligt mer skridskor än modoliderna, likväl tror jag att det blir dom senare som kroknar - om det nu inte slinker in ett tidigt mål a'la kvart #2. Då kan dom grisa sig till en seger, men det lär bli svettigt.
El Maco: Ja, jag såg det också. Å andra sidan - tredjeperioden i första matchen räknar jag inte riktigt eftersom Timrå mest var intresserade av att spela av matchen mot ett decimerat/tandlöst Modolag. Men nog är det i tredje som agnarna skiljs från vetet.
Rolfie: Kom igen nu. Du kan ju inte bygga dina negativa profetior enbart på det faktumet att Timrå är taskiga mot dig och släpper in två onödiga i början. Nog fan är dom inne i matchen. Därmed inte sagt att det går att kräva seger. Fortsätter dom som i andra har dom dock skaffat sig ett bättre vinstläge än vad Modo har.
Viktigt!