Det jobbiga nu är ångesten man måste gå med i två dagar till. Sedan den mentala tomheten under matchen. Därefter den totala förnekelsen i fem månader innan serien börjar.
Laken: Backaskott som tar på nån, osäker vem, så att pucken går i en hög båge och dimper ner vid Backes högerstolpe...han har ingen aning om var pucken är när den är i luften.
Snoop: Det jag tycker, tänker och skriver är mitt val och detta är ett fritt forum. Att det sen blir övertramp lite här och där får man ta. Modoliderna är inte så duktiga de heller. Man får heller inte glömma att det gäller att kunna ge och ta...
Laken: appropå PP- förvånad över det själv. TV-kommentatorerna tjatar om det och det är uppenbart för en amatörtyckare som jag att backarna står för brett isär. Märkligt att de inte ändrar det.
mikenomad: Det är en fruktasvärd tavla. Det tar 3 sek innan den dimper ner och hur han kan missa att lokalisera den under den tiden är en gåta. Det enda han behöver bry sig om i det läget är att ha fokus på pucken. Detta var oförlåtligt!
Spelar Kokko en match till i den här föreningen ska jag själv jaga honom över havet till Finland igen. Fy fan! Glöm inte att skicka ett tackbrev till Kokko från Ö-vik då ni skickar oss på sommarlov på söndag. Mörker!
arf: Det är inte bara att backarna står för brett i sär, de spelar dessutom med klubborna in mot sargen och inte in mot banan så är ett måste. Lätt att skjuta direktskott då...
Hur faan e det möjligt att förlora mot ett sånt jävla uselt Modo ??? Hur många chanser hadde Modo ikväll ???? Backe !!! va i helvete håller du på med ??? Två jävla lobbar !!!! Tyngsta förlusten någonsin, mot ett mycket sämre Modo !!! Trodde aldrig jag skulle säga detta men Modo var ju helt jävla urusla ikväll !!! Å ändå torska vi ??? Tycker synd om grabbarna.... MED EN BÄTTRE MÅLVAKT.... SEMI
Ambroo: Fick en rejä'lv utskällning av Jonte då målet föll och blev också bänkad direkt. Fan han har ju en hel zon att lägga pucken på samt all tid i världen. In med Moe på söndag.
Frella: Man ska även komma ihåg att den killen värvades, som jag ältat om hundra gånger, för sitt gryma spelhuvud, sitt hårda skott, sin kvicka skridskoåkning och för sin förmåga att styra i päpä. Han skulle dessutom ha ledaregenskaper. Vem fan scoutade honom...hallelujah!