RocknRolf2: Modo vinner,men vi gjorde det bra ändå trodde det skulle bli 4-2 i matcher. nu får vi blivka fram mot en förhoppningsvis intressant silly season.
Vi må åka ut ur slutspelet till slut men det blir inte ikväll inte mot Modo kom igen nu TIK sänk Öviksfolket och loåt dem börja sälja sommarsovenirer forsa Timrå
RocknRolf2: Jo jag hoppas på ett riktigt starkt lag som håller nästa säsong,måste in med en bra 2 kedja. Sen är jag en av få som ser fram emot att ha challe i båset,tror det kan bli intressant
RocknRolf2: Men väntat,jaja nu blickar vi framåt o hoppas nubben gör ett bra jobb,sen att laget håller ihop nästa säsong. Nubben värva poängstarka backar!!
Måste ta iniativ, kan inte släppa matchen och backa hem.
Men nu tar vi nya tag till nästa säsong rensa bland backar så att det går att spela i egen zon utan att bli skitnödiga, och sen MÅSTE det fram målskyttar FÖR HELVETE.....vi kan inte bara ha kämpar!!!!
Modo kommer inte ha en chans i helvet i semi, vilket TIMRÅ aldrig haft heller, aldrig med så dåliga PP, SKAMLIGT DÅLIGT FRÅN BÅDA HÅLL.......
Tomt, tungt och svart. Nu skiter jag i det här och går in i spritdimman. Räknar md komma ut lagom till nästa säsong startar igen. Hörs till hösten typ. *suck*
Bra kommentar av Putte, Styfen måste ta den släpande spelaren och Backe tar puckföraren, inte ligga mitt imellan......elementärt!!!!! men med en sådan backbesättning går det inte, bara två st som håller ES-klass, för dåligt!!!!!
Man får passa på att gratta Modo till avancemang. Nu går man till final.. Man har ett jävla flyt. Petter bara njuter i studion.... Båda lagen gjorde lika många mål sammanlagt, ganska jämt... Hur länge kommer vi får höra det här av Modo support? Fy faan !
Fy helvete vilket djävla skit att förlora mot ett djävla skitlag, Modo komme r att åka ut i 4 raka mark my words ! ja nu är det över och vi blir av med en tränare som gjort så otroligt mycket för klubben....Tack Kenta för dessa underbara år ! Nu hoppas jag att Koskinen har en enkel biljett hem till Karelen och stannar där för gott ! OHHHHH....så djävulskt frustrerande att torska mot ett lag som vi i kvalité är så mycket bättre än !
Men katastrofen kom förra matchen... och Timrå HAR haft förbannat svårt att avgöra när läget funnits. Vi förlorar i två sudden mot Modo, vi får vad vi förtjänar.
Nu kan dem kaxa på bäst dem vill, skiter jag i, Modo är luft för mig. Precis som övriga hockeyslutspelet.
Tack Kenta för tiden som varit. Du har varit en kung, men ingen gud. Det fick vi bevisat ikväll...
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!