1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Slutspel -07

« · 839121 · » Till forumet

Sv: Slutspel -07
Dom enda som ville något... är väl för fan Nilsson och Hallin.
Sen gör Backlund en Kanonmatch...
Koskenkorva och Styf hade inte många rätt, men vem hade det av dom övriga...
Kommentera

actionleif:
Det handlar om att få karln å förstå att det måste hända nått, han har gjort massor av points, men han kan inte spela så här.

Har du aldrig blivit bänkad ?
Kommentera

DJ Hemp:
Men du, det finns chans till bättring.....
Kommentera

Abron: Kimmo ville inte stå hemma mot DIF i den sjunde matchen.
Kommentera

El Maco: *ASG*
Kommentera

actionleif: Ja, idag var inte kommunikationen på topp. Fan vad bitter jag är, sitter brevid någon travtränare som stinker häst och har BARA negativa saker att säga och någon dåre i klacken som skriker både i tid och i otid. Här har man slängt ut nästan 5 lappar och har oturen att hamna mellan dessa herrar. Dom dödar min glädje att gå på hockey. =(

Fuck it! som Bragd-Birger skulle ha sagt.
Kommentera

Skall det se ut så här så blir det respass med fyra raka förluster i Slutspelet.
Det är ju för f.. pinsmat att se en del spelare och ledarstaben på bänken.
Man kan ju undra vad grabbarna Ryno och Laine gjort för ont när man inte får pröva en match som denna.
Kommentera

Abron: Ska man gå efter dagens insats så skulle man isf få bänka samtliga. Det finns ingen logik i det du skriver just nu, tyvärr...
Kommentera

Ambroo:
Sjunde, men de 6 innan då. Kan man välja en som gillar utelivet i S-vall mer än att ansvar för att vara en i laget, är man inte riktigt okey.... Tycker jag i vart fall....
Kommentera

El Maco:

Nä hä du, jag är rätt glad. Det mesta gick vår väg förutom två pinnar. Dagens poängskörd för samtliga lag var värd mer än en seger för oss.
Kommentera

Ambroo:
Men nu har Jonte haft denna attityden ett antal matcher, tyvärr....
Kommentera

Abron: Kapanen var inte riktigt krya i de inledande matcherna.
Kommentera

Ambroo: kry
Kommentera

Abron: Tre poäng senast uppe i Luleå?
Kommentera

Abron:

Givetvis. Och jag bryr mig inte nämnvärt efter kvällens förlust. För min del var den kalkylerad och då slutspelsplatsen blev klar kände jag mig genast nöjd med lagets insats i grundserien. Snart börjar allvaret och då jävlar finns det ingen chans att man hindras av eventuella kvällsuppdrag. Hellre säger man fan upp sig...
Kommentera

Ambroo:
Jo precis, 3 mot BIF åsså.
Såg matchen i Globen när man blev förnedrade av Dif. Nä det håller inte att glida om kring, man måste ställa höga krav, och jag tycker int eman gjort det, om man ser över årets matcher, tyvärr.

Nu är jag en optemist, det blir säkert LHC i kvarten, å det klarar vi säkert av, men det krävs en del enorma förbättringar, speciellt när det gäller inställningen----
Kommentera

DJ Hemp:
Precis, kan ju int ebli sämre än det var i afton, så nu håller vi fanan högt....
Kommentera

Abron: tänk att inte hedström vaknade till efter att han satt som ett frimärke i sargen efter att Linköpings-backen mosat han mot planket,helt otroligt!Bra att backlund visar form,me vad i hela fridens liljor håller resten av laget på med.såg ut som nå friåkning med pucken å akta sig för att inte åka på en tackling.
Kommentera

Abron: Nu pratar jag Jonte och det faktum att han gjorde tre pinnar mot LHF.
Kommentera

Långben:
Men han kommer igen, för bra för att hamna fel i ett slutspel...
Kommentera

DJ Hemp: Jag tycker Kenta är en jättebra tränare, ja med tanke på att han är lobotomerad! Powerplay: "spela inte in pucken, dumpa den i ett sarghörn", fast sagt mycket släpigare än så... "och då skjuter ju LHC ut den, men vi har ju bara tappat 30 sekunder, så vi får tre nya försök", fast sagt släpigare. "Håll er bakom motståndarmålet", visst, Timrå är svenska mästare på bakommålethockey! "Får en back ett skottläge...passa till en forward!" "Timeout, det ska man inte ta när det knakar i mitten av första, det ska man ta när det är 50 sekunder kvar" Och med tanke på hur släpigt Kenta snackar: Hur mycket hinner han säga under trettio sekunder? Jag är inihelvete besviken!
Kommentera

Ambroo: Jag tycker vi bänkar hela laget å kör med juniorerna de avslutande matcherna, då borde spelarna börja tänka till lite!
Kommentera

Ambroo:
Jo förvisso. Men du vet hur den attityden Hedström visar på plan påverkar övriga i laget, jag skulle bli stor tokig om jag satt i samma bås.
Kommentera

actionleif:
Inte fel tänk, men det räcker med en femma !
Kommentera

orion:
Rätt målande för matchen ikväll.....
Kommentera

Abron: Jag tycker att Hedström visade lite härlig attityd mellanåt.. satte in några fina tacklingar bl.a.
Kommentera

Abron: Han som står i båset då? Hur tycker du att han agerar? Sen kan man ju undra om du sett spelare som Styf, Niskanen, Svedberg, Lindström, Wennerberg, Svensson, Nilsson, Sundh mfl nåt nyligt?
Kommentera

actionleif: Näe han är kassare än kass, förmodligen kassast!
Kommentera

Ambroo: skala av skiten och skicka till uganda
Kommentera

actionleif: Undrar hur Hahls handled är?Krykov sägs ha tränat med Timrå
2 dar.
Kommentera

Abron: Man begär ju lite mer av han än av många andra du vet!Sen när Hahl kommer tillbaka så kommer vi också få se en helt annan Jonte Hedström på isen när slutspelet börjar.
Kommentera

Bo Bly: Lite sent för nyförvärv?
Kommentera

Satans så mycket pisk vi kommer få i slutspelet ! Dags å börja bänka spelare.... Kenta ! Hallåååå kanske dags å börja coacha i matcherna? Bänka folk? timeout? sätta in avbytare? Vaaa va va va..... Kenta !!!!!

Femman med Robban. Hallin. Mange får godkänt likaså Backe.
Sanny kan vara europas bästa back när det gäller speluppfattning å teknik !
71 an ???????????
Vill tacka Koskinen för några härliga år i Timrå tröjan. Lycka till nästa år.

Kul match idag !
Kommentera

hellge: Jag håller med dig jag.Jag tror och hoppas att det inställning det handlar om.Dom måste höja sig i kvarten om dom ska gå vidare.Och vad jag förstår så kan spelarna hämta bonus stålar först om dom går till semin.Det borde väl inspirera dom.
Kommentera

Långben: 36 poäng på 50 matcher är mer än vad han presterat tidgare, trots hans problem vid sidan av isen.
Kommentera

Ambroo:
Precis! Nu är dom två i båset, en för backarna å en annan för fwd. Men dom har nog inte förstått det här, eller så är de så in i he,,, smarta ett inte jag förstår vad som händer.

Nu kan vi ju disskutera alla spelarna, men jag tycker det räcker mad att se hur Hedström får speltid efter speltid, men skapar ingen ting. Se bara passet till Styf i 5-4 läget, sten hårt pass på grillorna ????

Men det är båset som styr, å som jag påpekat tidigare idag, Kenta är för feg, snäll,,, eller kalla det för nått...
Kommentera

actionleif: Han behöver väl bara registreras eftersom han har
Timrå som senaste klubb.
Kommentera

Ambroo: japp jag vet!
Kommentera

Foyn:
Instämmer, var är kentas coachning??????????????????????

Är Ryno skadad????????????????????????

Varför slänger man annars inte in honom när inget fungerar??????????????

Timeout????????????????

Var var inställningen idag?????????????????

Backe o Hallin bra. Resten ett stort fett IG!!!
Kommentera

Långben: Det räcker väl gott och väl? Eller vad krävs? Han har tappat äckligt mycket i vikt, knappt tränat försäsong, spelat kopiöst osv...
Kommentera

Jag höll på att glömma vårat fantastiska powerplay ! Just powerplay brukar avgöra i slutspel. Därför känns det skönt att TIK dominerar i PP !!
Allt annat en ett SM-guld i år är fiasco......
Kommentera

Bo Bly: kanske är så :)
Kommentera

Foyn: Vad är päpä?
Kommentera

actionleif: Äntligen en som driver upp tempot! (8^(/)
Kommentera

Talangscouten: Feta IGn, feta spelare, talanglösa scouter.. Nu såg jag förvisso inte matchen och kan inte uttala mig, egentligen, och jag antar att du har rätt, den här gången. Halleluhja.
Kommentera

Ambroo: det är ju när man lattjar bakom målet, juh!
Kommentera

73Sjöbba: Äntligen nån som kan leverera en passning
Kommentera

Ambroo: Brukar nästan aldrig kritisera laget.Men jag undrar varför
Björn Svensson får spela match efter match?
Kommentera

Bo Bly: Ja inte skulle väl jag må dåligt om Ryno fick några minuter på hans bekostnad.
Kommentera

Ambroo: vem var det som tokdribblade på blå när resten av laget väg på in i Lhc-zonen vid 5 mot 4......2 - 0 målet?
Kommentera

« · 839121 · »