1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591325 inlägg · 6217 ämnen

Slutspel 2021

« · 2186445 · » Till forumet

Sv: Slutspel 2021
297: Hände väl också i Brynäs när man vägrade visa videobevis på han som crosschecka och blev avstängd sedan efter mot HV?
Låst ämne

Sputnik: intressant att domaren säger ”trots att vi väntar så får vi ingen repris på jumbotronen”. Är det bara i Umeå man håller på så här eller? Låter ju helt befängt, att sekretariatet ska vara med och påverka en sån här grej.
Låst ämne

297: Domarn säger också att man inte fick nån repris på Jumbotronen. Detta måste akärpas till från alla föreningar känns det som. Tycker ligorna bör kunna kräva att reprisbilder spelas upp. I detta fall så kan det stjälpa Läven mer än hjälpa känns det som. Hade man visat upp reprisen så hade ju dagens match varit en del av straffet...
Låst ämne

roger_sundsvall: Olle Liss anmäld till disciplinnämnden efter sitt tilltag. Lär bli avstängning.
Låst ämne

Spock: Det är för att någon har varit inne och rensat allt som han har skrivit i den boken idag.
Låst ämne

expressen sport
skvaller blaska
spekulationer
..SE o hör vibbar
Låst ämne

Dr.Krykov: Löjligt vadå stjärna haha 😅😅 Finns många bättre backar i Hockey Allsvenskan
Låst ämne

Lub: Liss är ju en spelare som blir totalt osynlig när han är uppretad. Tappar lätt humöret och drar på sig dumma utvisningar, spelar dåligt. Perfekt för Hartmann att vara där och peta lite, kanske sitta lite skönt.
Låst ämne

Timrå Isstadion: har väl mest varit tjafs om Wennerholms Jinxande. Den är ju vida ökänd bland alla klubbar. Tycker man läser var stans på Twitter att det är kört när han hyllar folka lag. 😅
Låst ämne

JoseGonzales:
Dra i handbromsen!

Det finns inte ett inlägg i Americanosboken under de senaste dagarna från kontot du nämner. Så det du skulle behöva göra i jämförelse är att sitta och kommentera på Americanos forumet.

Slutsatsen att inte kommentera på inlägg som triggar igång dig låter rimlig. Det är trots allt just reaktioner som retstickor brukar söka.

Det är ju ingen som svarar det andra Americanoskontot som trollat i den här boken ikväll. Givetvis av förklarliga skäl.
Låst ämne

JanneH: Gärna spela fram till lördag kväll, därefter bara åka direkt till Timrå för det segrande laget och komma i tid till nedsläpp... 😬👍
Låst ämne

Simmalugnt: Harald är Old school och gillar underdogs. Det har han lite svårt att dölja bara.
Låst ämne

Zäta75: hoppas också på BIK men de får gärna vinna efter en 3-4 övertidsperioder
Låst ämne

Jag tror inte BIK Karlskoga tjänar på att få tillbaka daggen faktiskt. Det blir för mycket gruff och fokus på annat än själva spelet. BIK Karlskoga visar ju att de faktiskt kan spela riktigt fin hockey och låta björklöven bli frustrerande istället.
Låst ämne

Greven: Ja, kan gå hur som helst. Hoppas på Bik nu.
Låst ämne

Zäta75: Den här matchserien vinglar hit och dit och tar oväntade vägar i varje ny match. Fan omöjligt en förutse hur det ska gå. Bofors är ett homogent LAG medan Americanos har nivåer som en berg och dalbana.
Låst ämne

Timrå Isstadion: Att säga att ingen av dem har ett UNS emot Timrå är iofs lika oärligt som att hävda att de båda HATAR Timrå.
Låst ämne

Timrå Isstadion: Inget ont om någon av dem egentligen. Men du kan ju knappast påstå att de inte fångas av stundens ingivelse och levererar väldigt känslodrivna analysyser som knappast håller i det långa loppet.
Låst ämne

Timrå Isstadion: Jag tror inte Harald har nåt mot Timrå. Han älskar ju Boyce bla.
Fattade bara inte vad han menade... as simple as that.
Låst ämne

kulltorp: Känslan är att Bik vinner detta nu. De har bra självförtroende nu efter kvällens kross och tror de har fler tjurskallar än löven som inte viker ner sig när det verkligen gäller.

Men en game 7 är en game 7. Infernaliskt spännande blir det. Popcornen och ölen är redo tills på fredag
Låst ämne

Så jävla mycket onödigt tjafs om Harald och Wennerholm. INGEN av dessa har ett uns mot Timrå. Spara energin till annat. Men det sagt fattar jag att vissa FÅR energin ur sånt.
Låst ämne

mikenomad: Om det blir BIK så måste vi hålla oss på isen
Låst ämne

bar mofftak: Jadu.. det är väldigt märkligt!
Låst ämne

grinolles VAGG visa 🤡
Låst ämne

men vad är det jag hör, Wallson har vid 2 (!!!) Tillfällen gett Karlskoga beröm?!? Fick han en puck i huvvu eller? Vad hände just???
Det var inte bara "vi" "jag" "vi", det kom faktiskt in ett "dom" idag också. Läser han på vårat forum måntro?🤔
Låst ämne

bar mofftak: 1 X 2 helgardering av Hardegård. Sparka honom efter säsongens sista match så kan han skriva ett allsvenskt kontrakt med HV71 sen.
Låst ämne

Flyg för båda lagen alltså. Fint skare va
Låst ämne

TimraStockholm: Tycker Wallson ger en ödmjuk och bra intervju som förlorande tränare
Låst ämne

Jag är rätt less på folk som kritiserar Harald. Men hans uttalande angående BIK:s förstakedja efter matchen mot Björklöven fick mig att bli rätt irriterad:
Harald: "Det är sällan man ser att en kedja vara så dominerande. Vi pratar mycket om Timrås förstakedja...."
Lars Lindberg: "...den har ju varit jättebra också..."
Harald: "Det har den absolut varit, men den här dominerar ju på egen hand. I stort sett varje byte skapar de något offensivt, och det tyder på en väldigt hög klass."

I motsats till vår förstakedja då.
Låst ämne

bar mofftak: hängslen och livrem? Han vill spela i SHL med 1. Timrå, 2. Om det inte går så med HV om de inte åker ur. Glasklart!
Låst ämne

TimraStockholm: Måste ändå säga att han är ärligare än i någon intervju tidigare. Han är redo att riva kontrakt.
Låst ämne

Håkkybåkky: Wallson vill inte analysera och säger matchen är bortkastad. Låter lite som grinolle Karlin.
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Bra räddning av Harald😂
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Att BIK i stort sett leds av endast den kedjan men att Timrå har fler än bara vår 1:a kedja. Tror jag
Låst ämne

JoseGonzales: Men Löven är ju favoriter i match 7 ... för de sa Harald nu
Låst ämne

kulltorp: Inte så mycket att säga, så ett tomt inlägg räcker. BIK vinner rättvist, löven var riktigt dåliga idag.
Låst ämne

Dr.Krykov: Ytterligare en anledning att hoppas att Timrå går upp och HV åker ur
Låst ämne

Vad menar Luckner? Någon?
"Sällan jag sett en kedja som dominerar så mycket som Björklunds! Dahlens kedja också naturligtvis... men Björklunds kedja gör det på egen hand!"
Låst ämne

JoseGonzales: Du menar att han sitter och ser skön ut?
Låst ämne

Dr.Krykov: Det där var ett så pass märkligt rykte att jag inte ens orkade fiska upp Silly Season-tråden för att posta det. Fullständigt självklart att vi tappar vissa spelare om vi inte går upp, men extra flummigt med de omständigheter som krävs för att just det där ska gå i lås.
Låst ämne

Dr.Krykov: Varför skriver man ens på ett sånt kontrakt? Det gäller inte om Timrå går upp, eller om HV åker ut...
Vad är oddset på att HV inte åker ut? :)
Låst ämne

match på fredag
chips o dip..vilar lite 🍿
Låst ämne

Dr.Krykov: 🤨
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Dom var "definitivt det bättre laget" ikväll.... mest bara "oflyt och dåliga domslut" 🤣
Låst ämne

Vafan..
Låst ämne

bar mofftak: Jag tyckte nog också jag såg någon som satt lite provocerande
Låst ämne

Andersson: härligt att Fusklöven torskar ikväll, Det här kan gå vägen för Bofors hela vägen till final. Vilja slår import!!!
Låst ämne

Nu får Daggen ta och prata med gubbarna. De kan inte åka runt och se så här sköna ut. Det är inte juste.
Låst ämne

Ja måst bryt!!
Men ha ha hänn mä Leksann????
7-1 tä Örebro 😱
Låst ämne

Av någon anledning har vi haft enklare mot BIK. Men jag tycker de har spelat upp sig rejält jämfört med början av säsongen. I dagens match är de klart bättre än Björklöven.
Låst ämne

« · 2186445 · »