Bör Tim Juel vara orolig för speltid till hösten? Verkar vara helt ohotad Jacke. Inte för att man kan klandra honom i afton men en förändring måste ju ske.
hur i hela helvete kan man inte vara mer påslagen i en sådan match???? helt sjukt. Man skäms över att dom avslutat säsongen på detta sätt. Spyr på denna skit
Asch hörrni. Nu ska vi hylla Timrås fina säsong! De blev klart bättre än vad jag trodde. Surt ja, men vi får se fram emot nästa säsong med tillförsikt! Ja just ja, jag höll ju på att damma av hyllorna.
SMÅLAND: Att ett sånt jävla skitlag som Örebro ska få köra över oss i en avgörande match är rent ut sagt bedrövligt. Vi ägde dom de två sensste matcherna
Bara lösa skicka iväg Hanzel gammal trött bara lönen gubben tänker på. In med Emil Sylvegård en gris som gör allt för att vinna hoppas rykten stämmer 💪🇨🇦
Zäta75: Vi kör som björklöven gjorde mot oss och året därpå mot Hv71. Starka forwards, för tunna och för få backar som i slutänden kostar oss matchserien. Hett tips Kapanen: gå inte in i nästa grundserie med 6 seniorbackar. 🥸
Ja det här avgjorde öret snabbt tyvärr . Starkt ändå att spela kvartsfinal andra året . Bara bygga vidare . Kanske lite tyngd och storlek nästa säsong ?
Jag saknar alla typer av anfall som slutar med en möjlig målchans. Vi har väl inte haft ett enda seriöst försök att ens få till ett mål innan den som hände precis nu?
7043: Förstår inte vad du menar, vi saknar vår bästa defensiva back och på hans plats (tid) spelar Per Svensson som inte har något i SHL att göra. Klart som fan det påverkar spelet. Per Svensson är ju ansvarig för 1,5 baklängesmål bara idag.
Hadde förväntat mig en tät och bra match.. jämn och att det kanke en övertid .förväntade mig att alla gör sitt och ger 100% .. Ist är det slarv håglöst och utskåpning, snudd på förnedring . Vi är inte ens nära ...finns inte en chans att Timrå vänder detta . Nä nu går man ut med hunden .. syns till hösten . 👋
eliassjo : Den största skillnaden är ändå målvaktsspelet. Tyvärr. Johansson har gjort en fenomenal säsong men i slutspelet har han inte alls levererat. På tok för enkla mål gång efter gång. Nästa år, med bättre konkurrens, kan han mycket väl bli en bra slutspelsmålvakt. Idag känns han orolig och fladdrig. Han viftar med händerna konstant mot domarna. Enroth känns som lugnet själv och alla puckar hamnar på honom.
Jävligt surt att det skulle bli så här i sista matchen. Hyfsat jävla antiklimax. Men va faan - 20 minuter kvar. Ös på utav helvete bara.
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla