1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590378 inlägg · 6216 ämnen

Slutspel eller inte!

« · 967123 Till forumet

Slutspel eller inte!
Dagens match mot SAIK är ytterligare ett tecken på Timrås svaghet denna förbannade jävla bergochdalbanan upp ner upp ner upp ner!!!!!!!!!!!!

Efter 37 Omgångar av elitserien så tycker jag att spelet TIK ska spela borde ha satt sig i skallarna på spelarna men icke det är åt helvete för
dåligt som sagt upp och ner som en jävla berg och dalbana.

Timrå IK har på papperet ett av dom bästa lagen jag sett timrå ha på många år t om så pass bra att jag verkligen trodde på SM-guld innan säsongen det enda frågetecknet jag hade var CHALLE men nu efter ca halva grundserien så slår jag fast att det blir inget sm-guld för TIK kanske inte ens slutspel det är BARA 10 poäng ner till strecket.

Om inte Timrå kan börja att hitta en stabilitet och ett jämnare spel då går det åt helvete tror jag Skärpning nu omedelbart!!!!!!!!!!!!!

Jag håller med många inne på forumet att domarna inte alls är bra men man kan inte skylla timrås ojämnhet på domarna så nog om dom punkt slut.

Tillslut så vill jag säga att Nubben och co borde redan nu leta efter en ny tränare till nästa säsong Challe Berglund håller inte måttet det ät denna enorma ojämnhet ett bevis på jag hoppas att han inte stannar nästa år.
Kommentera

« · 967123