Hoppas innerligt på att vi slipper att bege oss norrut till inavel land för kvartsfinalerna. Globen skulle passa mig alldeles utmärkt och det är ju bara ett stenkast härifrån så...
tjobba: Har för mig att antalet biljetter i Globen är ungefär desamma i slutspelet. Men det lär väl finnas bra med lediga stolar där ändå, så det är väl bara handla isf.
Frella: exakt.. känns som vi får hoppas på Djurgården , klart större chans att ta oss vidare mot dom inte sant? MoDo , ja enda fördelen blir ju minst 4 f a n t a s t i s k a derbyn
tjobba: Alternativt att vi vinner mot FBK ikväll samtidigt som MoDo piskar LHC borta, då har vi iaf ett skapligt utgångsläge i jakten på andraplatsen de två sista matcherna.
Frella: jag gick på det på matchtips, modoseger och timråseger:) sista chansen ikväll antagligen, eller jo det är det.. MoDo har tuff match men de vann sist där nere
Nej, ingen seger idag. Inga poäng. Jävligt surt. Ja, en del har svackor. Men det finns attityd. Det finns en riktning. Som Svensson säger efter matchen, det vore skönt med tre poäng på lördag, men ännu viktigare är prestationen.
Jag känner ingen större oro. Det här är mitt lag. Jag ser det.