Snart är det klart......vi får möta MoDo i Sm-Semifinal..trust me.........vi vinner och vi lirar i Sm-final!!!!! Oj oj snart är det ett faktum..... TIMRÅ IK SM-GULD 2002-2003!!!!
Gud vad skönt det är att Timrå IK vann i 4 raka matcher,men det visste jag ju hela tiden..nu får vi ju våran härliga VILA som vi behöver och då kommer vi ju utvilade in i Sm-Semifinalen.. Det passar oss jättebra....Hoppas att Leksand kan vinna över Färjestad idag och att MoDo vinner över Frölunda och att HV slår Djurgården...ju fler matcher de har i kroppen desto bättre är det..
Det ryktas mycket nu om spelövergångar och dylikt,men det får mig bara att slå dövörat till för att jag lägger ALL min koncentration till Sm-Semifinalen..Allt annat får vi disskutera efter säsongen och om det skulle bli så att lämnar oss så hittar säkert BRAGDNUBBEN att hitta nya härliga och likvärdiga ersättare...
Nä dags att ta fram Sm-Finalformen för att snart mina damer och herrar är vi där.....trust me..
willysson: Fylleskallar har väl ALLTID rätt.......Var lugn kompis vi är snart i Sm-Final........Sedan dricker vi schampange i SM-BUCKLAN......TJOHOOOOOOO....vilde willdysson..
SMÅLAND: Ska vi ha en vadslagning??? förra året slog jag vad med en tjej att om vi gick upp igen så skulle jag vara naken på isen.... vad ska vi göra om det blir ännu finare???
willysson: Franskt bubbelsprut i Timrå? Bevare mig väl. Repiga duralexglas, finkeldoft och byxvarm lågpriscoke med biffiga limpsmörgåsar känns mer hemma. Vinner Timrå SM-Guld så ska jag köpa en hel låda med limpa! I
SMÅLAND:Såg i gamla kalendrar att TIK blev 8:a i SM-slutspelet -73. 9 poäng på 14 matcher. Leksand vann på 20 poäng. Sötälje blev 2:a med samma poäng. Nu blire avsevärt bättre eller hur?
Smokey: ja....finkelsprit e gott....men det ska vara pissguldt för då e det som goast.......vinner vi guld så ska ja köba mej en smaskig resa till Murmansk!
Smokey: Du får gärna vara me såblir vi en trippel??? Varför inte riva ner ladan redan nu den ska ju ändå renoveras.. Vill du vara me? Ja har redan börjat brygga gule finkelsprit......Smarrit värre!½
Han var med i onsdags, envisades med att köra "Är ni beredda" i otakt klockan 03.00 på natten då majoriteten av bussen ville sova. Även en viss Magnus Sjöstedt syntes utan tröja vid ett tillfälle.
RoW: Jag tror att den bilden vart borttagen i all glädje, tror det vart för ljus så att det inte var nån mening att ha kvar den. Konstigt det förresten. Jag menar, han är ju solbränd...
skall bara berätta att Lindman inte var med och tränade igår. det är tydligen knät som krånglar men det ska nog ordna sig tills på söndag. han (tittade på) och resten av laget såg ut att vara på topp och med gott självförtroende. träningen bestod av mycket fart och kontringar snabba uppspel m.m... I väntan på Semi!! Erica
Skittidningen Expressen fortsätter sitt tragiska pladdrande om spelare som är klara hit och dit. Lägg märke till att man fortfarande (?) står fast vid att Lindman är klar för FBK..
Frölunda är ett mycket överskattat hockeylag och det är dom som har pressen på sig liksom Färjestad.......det blir toppen för Timrå och Djurgården.........Väl mött i Sm-Finalen Herr Wikegård!!!!! nu lutar vi oss tillbaka i tvsoffan me grogg o garre..........2003 års Schlagerfinal har börjat......Heja Östen me Resten...
Till ALLA Timråfans: Vi höjer våra glas tillsammans och SKÅLAR TILLSAMMANS för den andra TIMRÅBRAGDEN i SCANDINAVIUM!!!! Vi ses i SM-FINALEN i Timrå o Karlstad..... SKÅL TAMJEFAN!!!! ÄLSKA TIMRÅ IK o willysson(vilde)!!!!
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Oj oj snart är det ett faktum.....
TIMRÅ IK SM-GULD 2002-2003!!!!