1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

SM-slutspelet

« · 1363153 · » Till forumet

Sv: SM-slutspelet
Jockz: "vänd andra kinden till...." ?
Kommentera

Simmalugnt:
Hörde Ni kommentaren till AIK-spelaren i en paus, "hur kommer Ni att tappa detta?"
Jag hade bett han dra till varmare trakter.
Kommentera

Denna gillade jag :)

"Vad ska jesus, vad ska jesus, VAD SKA JESUS SÄGA NU?"
Kommentera

liston: Helt rikigt.
Tycker synd om Boork som måste kommetera med Perlskog... :(
Kommentera

Moffsing:

Max Grinndal är sportreporter lika lite som en katt är en häst bara för att den bor i ett stall.
Kommentera

liston: Det är synd att media runt hokeyn' blir sämre när slutspel drar igång, helt plötsligt känns en match i omgång 37 mot Luleå mer seriös, med våran kommentator.

Nu är det ett skämt som ingen av dom tar seriöst, dom kan skratta och har ingen respekt för supportrarna som brinner för sporten, fan det är slutspel, jävla tomtar!
Kommentera

Moffsing:
Hela TV4 är ett skämt. Fattar inte hur man kan ge bort hockeyn till nåt så vedervärdigt dåligt.
Kommentera

Max Grinndal måste vara Sveriges sämsta sportreporter...
Kommentera

" Jag skulle vilja ha en ursäkt av alla som sa att vi skulle hamna i kvalserien. Dom kan dra åt helvete. "

Imorn grinar McLovin ut att han vill ha ursäkt för kvartsfinal serien också.
Kommentera

AIK har ett skitlag MEN
Har en bra tränare som fått ihop gruppen till att alla jobbar stenhårt.
Har en förjävla bra målvakt.

Timrå hade under säsongen
Ingen bra tränare
Dåliga målvakter

Det verkar som att det avgöra om man går till slutspel eller inte helt enkelt.
Kommentera

jå1: där kom det!
Kommentera

Undrar om HV gör en Modo framöver.
Kommentera

Kattgubben: Man undrar ju hur många som har sitt jobb att arbeta med hockey har fått det.

Jag vet inte en enda bra hockeyjournalist på Aftonbladet exempelvis, Nyström är OK och Boork är bra på Expressen. Sen i tv rutan är det bara Wikegård och Boork som kan nått där också. Tänk er en direktsänd final där Timrå är med och möter MoDo
I studion: Marie Lehman Experter: Petter Rönnqvist, Virus Lindberg, Tomas Ros
Experter runt rinken: Max Grinndal, Arne Hegerfors
Kommentatorer: Robert Perlskog, Peter Jihde och Mat Wennerholm,

MUMS

Redigerad kommentar

Kommentera

Herminator: Så måste det vara.. men vafan. Han har ju en viss ryggsäck också med misshandelsdomen och allt. Dessutom ser han ju drogad ut. Kolla på ögonen!
Kommentera

4-1 i tom bur nu!
Kommentera

Kattgubben: I TV4 räcker det med att se lite poppig ut, kunnande är ingen merit som premieras när man väljer folk som ska synas framför kameran.
Kommentera

Simmalugnt: höhöhö
Kommentera

HV känns lite Livlöst.
Kommentera

Blizzard: Vad är liveoddset på SM-guld för HV?
Kommentera

Per HApps: Man gnuggar sina ögon, fan vad de gnuggar på för varandra AIK. Sedan inser man att HV borde ha valt Brunass istället. AIK har ju spelat en slags slutspelshockey med kniven på strupen den senaste månaden. Sedan har det bara rullat på för dem in i kvartsfinalserien.
Kommentera

Blizzard: Dom har nog pengar så det räcker och blir över ett bra tag ändå skulle jag tro.
Kommentera

Hur i hela h-vete gick det till när Max Grinndal fick jobb på TV? Karln har ju absolut ingenting.
Kommentera

Blizzard: Att vara HV-supporter är väl att slösa ett helt liv.
Kommentera

Tänk er att vara HV-supporter, final flera år irad, Nu ligger man i topp i slute väntar bara på slutspelet ska börja, vinner tabellen, slutspelet startar och dom lirar bara 4matcher, snacka om att slösa ett helt år som HV-supporter ;D
Kommentera

Undra hur mycket HV förlorar på detta, dom budgeterar garanterat med final, nu åker dom i 4raka, tur för dom att dom iaf vann 1mille på tabellen.
Kommentera

Kul för AIK !!
Kommentera

Kattgubben: Men nu jävlar är det nära.
Kommentera

Bragd-Birger:
3-1.

Ska HV åka ur? Nästan så att jag inte tror på det!
Kommentera

YES!! Bång 3-1
Kommentera

Kattgubben: Även här ser jag en viss effekt.
Kommentera

Sandberg 2-1 AIK

:)

JUST NU är AIK i Semi...

och viktigare än så : Just nu är HV71 utslagna i fyra raka mot jumbon och nykomlingen

Håll i detta nu, så blir det skrattfest

Redigerad kommentar

Kommentera

Ska AIK verkligen fixa det här?
Kommentera

Skarin: Jag hoppas att du inte levde dig in alltför mycket, din lilla råtta!;-)
Kommentera

ÖstrandsNisse: Haha! ja så klart :)

Nej usch, jag vill inte prata om den mannen ikväll. Hela dagen har varit totalt bekymmersfri, jag vill inte ändra på detta nu.
Kommentera

HV - AIK 4-3
FBK - BIF 4-1
SAIK - LHC 2-4
LHF - DIF 4-3

Så tippade jag kvartsfinalerna och jag vill inte direkt ändra mig just nu även om Jesus ligger illa till. I final tror jag på HV-FBK.

Men för att det ska bli riktigt roligt det här så håller jag med Knylan. DIF-AIK i final vore mäktigt och ett minne för livet att få följa från sidan. Snacka om final!

Jag var för övrigt på plats igår på Hovet och såg AIK förnedra HV. Det var ett mäktigt tryck från hela publiken måste jag säga. Alla levde sig in. Konstigt vore väl annars iofs. Var ju ett tag sedan Gnaget hade så här roligt på hockeyfronten.....

Kommentera

Olle: På din fundering om 11/12 drar igång snart. Jag sms:ade Linkan och frågade. Fick tillbaka ett svar där det stod: "vi avvaktar".
Kommentera

Olle: Så sant :)

ja de är väl bara ett halvår kvar nu, snart smäller det, då står vi där igen med 12 FW och 8 backar och nytt kontrakt på åkerlund, och förhoppningar på top6 om laget är helt, sen börjar dramat igen :) Ångest är härligt, börja spela Timrå, är alldeles för lycklig just nu.
Kommentera

Blizzard: Som Huge (återkommer till honom) hade uttryckt det: dysterkvistar. Men en del av dem är trots allt rätt trevlig. 70R t.ex....tänk dig att möta honom i en mörk tunnel.
;)
Men jag gillar honom ändå. En kille som säger vad han tycker och inte skulle ändra ståndpunkt om det så vore självaste Sundlöv han mötte i tunneln.
Kommentera

Blizzard: Det kan jag iofs förstå, det finns säkert massor av konstruktiva brynäsare. Det är ju 2011, alla ultras har väl anammat det digitala forumet till fullo :)

Edit: Är vi framme snart? Drar 11/12 igång snart?

Redigerad kommentar

Kommentera

ÖstrandsNisse: jo jag har märkt de ;D

ÖstrandsNisse&Olle: Sen ska man komma ihåg att dessa som sitter på HS represtenterar absolut inte den typiska brynäsaren, känner hur många som helst(bra många fler än Timråiter) och ingen av dessa skulle ens komma upp i 10% av vad HS'arna gör. Dessa som sitter på HS är helt sjukt radikala och slår igång varanda cylinder direkt.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Jag tycker att det är fascinerande. Alltså hur man kan upprätthålla någon slags diskussion när hälften av det bara är bajskastning och fingerpekande. Det är ju inte bara skitsnack men förvånansvärt mycket.
Kommentera

Blizzard: Sådär har det varit i Brynäsboken i alla tider. Inget unikt i och med kvällens förlust. Där skriver man utifrån mottot: det var bättre förr.
Kommentera

Olle: Det finns starka individer i Brynäslägret. Sedan ska man komma ihåg att inte ens den mest negativa Timrå-supporter ens är i närheten av Brynäs dito. Finns ju några bland deras fans som funnits på HS sedan starten (nästan) och inte hunnit med att skriva en enda positiv rad om Brynäs. Det gäller att ha lite perspektiv över saker och ting. Den egenskapen brister hos vissa supportrar som säger sig älska Brynäs.
Kommentera

Olle: Precis! Man kan tro att det är DIF och AIK supportrar som reggat sig och gått in i BIF boken :)
Kommentera

ÖstrandsNisse: Ja jo mot LEDNINGEN men nu tänkte jag främst supportrar i mellan.
Kommentera

Kom igen Luleå , slå ut Hardy Nilssons garnkaniner !
Kommentera

Olle: Hehe. Vid det här laget har ett dussintal personer styckat och avrättat Linkan till oigenkännlighet. Bara en sån sak.
Förnekelsen är första stadiet...
Kommentera

ÖstrandsNisse: Vi bråkar inte alls med varandra sådär mycket efter en torsk. Vi har Jokela, Kolan att stycka om och om igen =)
Kommentera

ÖstrandsNisse: ääääsch det kan omöjligen inte finnas i samma utsträckning. Inte här på HS iaf.
Kommentera

Olle: Det där fenomenet förekommer bland Timrås fans också. Det är bara det att du är för naiv för att se det.
:))
Kommentera

« · 1363153 · »