1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

SM-slutspelet

« · 1371807 · » Till forumet

Sv: SM-slutspelet
Olle: Ja, det har jag också noterat. Det vittnar väl kanske om någon slags självinsikt iofs.
Kommentera

Kattgubben: har du märkt hur han alltid avslutar intervjuer i förtid? Han ställer en fråga och sen får han ett uttömmande svar och där avslutar han intervjun. När han väl får något att följa upp med, då avslutar han. Sinnessjukt inkompetent kille.

Lillebror Jihde är ju iaf intresserad av sport, storebror är nog mer intresserad av "face time".
Kommentera

Olle: Det krävs nog att det kommer in en varg på arenan för att göra värmlänningarna upphetsade.
Kommentera

Timrå Icon: Haha ja iofs. Men egentligen ska han ju stå efter en europaväg och plocka skräp i en påse, så är det ju bara.

Usch vilken dålig stämning det är på läktarna. Även när spelarna börjar slåss så är det ljummen stämning. Vad krävs för att få dom här jopparna uppjagade egentligen?
Kommentera

Olle: Låter som en plausibel förklaring. Hur skulle han annars rimligtvis ha fått anställning på TV4? Det är ju helt otroligt egentligen. Finns det en enda jävel som tycker att han är bra på nåt sätt? Till detta skall ju läggas att han är en dömd kvinnomisshandlare, så han lär ju inte stå särskilt högt i kurs någonstans.

För övrigt tycker jag att lillbrorsan och innebandylegenden Jihde är bättre än "originalet".
Kommentera

Berglund: Grinndals straff på samhället :-)
Kommentera

Timrå Icon: Samhällsstraff? Intressant :-P
Kommentera

Olle: Men isåfall är det mer ett straff för samhället än för honom....
Kommentera

Alltså jag sitter och tänker lite löst så där...kan det vara så att det här är Max Grindals samhällstjänst? Det här som han kallar "intervjuer" osv.
Kommentera

Magnus Rövarn : Antos Lillen Söderberg har sannerligen fått upp ångan under rören. Teknisk finess och briljans när den är som bäst. Kramfors-Alliansen går på vatten.
Kommentera

Blizzard: Släkten är värst. Lindgren blev ju ratad i FBK.
Kommentera

Och där vart det reducerat. Stiligt mål - nu kanske det blir nån slags nerv i den här matchen iaf. Självklart hoppas jag fortfarande på att FBK ska vinna.
Kommentera

3-1 handledare av Fredrik Lindgren.
Kommentera

Skarin: GILLA!

SAIK-supportrarnas nyvunna kaxighet har aldrig fallit mig i smaken och jag tycker inte den lämpar sig speciellt bra hos en klubb som, i likhet med oss, inte varit i finrummet så värst länge de senaste tio åren. Varför denna sturskhet innan man klarat av att vinna nåt?

Därför: Heja FBK. Hata SAIK! Om FBK redan vunnit dagens match återstår väl att se. Men det ser helt ok ut såhär långt!

Kommentera

Skarin: Ja, dom är blasé. Guld är vardag i Färjestad.. fan vad trist.
Kommentera

Knylan: Hahaha!! Där fick du verkligen till det. Och jag håller med dej!

Heja FBK. Hata SAIK! 1-0 i matcher.

Men vilken otroligt dålig stämning och inramning må jag då säga. Serielunksstämning....typ.
Kommentera

Knylan: 3-0 till FBK nu...notera de närmast Sovjetiska glädjescenerna på läktare och is när FBK gör mål.
Kommentera

Timrå Icon: haha, ja jag tänkte precis det. Vem vet - nästa år kanske de blir ännu lite tyngre, på det sättet ;-)
Kommentera

Kattgubben: Tur du lade till det med stabilt....annars hade kanske någon trott att de hade chipsat :-)
Kommentera

Blizzard: Färjestad är ju blytunga. Det ser väldigt stabilt ut för dem hittills.

Redigerad kommentar

Kommentera

Blizzard: Man njuter lite åt att se den där anorektikern som bara rör på underläppen när han pratar pinas lite i båset. FBK får gärna ta detta med 4-0 i matcher. Någon jävla ordning får det fan vara. Jag unnar inte Sanny ett jota men jag blir provocerad av tanken att en klubb av Skellefteås dignitet kan slåss om guldet när vi vek ner oss under vår "guldålder".
Kommentera

Blizzard: Fint SAIK släpper framför mål, snacka om öppen gata!
Kommentera

Klubben med typ mest pengar i hela ES har absolut sämsta TV bilderna i hela ES, varför i helvete är det alltid en grön nyans i den där jävla arenan.

så fick dom 1-0 också, med sina kassa värdelösa bild!
Kommentera

fint uttal på Salak av Jihde, "Alexanderr salACk"
Kommentera

Snart smäller det gott folk! Det här kommer bli en tajt matchserie tror jag. Det ska bli intressant att se.

Det var väl Boork som sa att den här finalen handlar om slaget mellan traditionell hockey och ny hockey. Är det nu det slutgiltiga paradigmskiftet inom svensk hockey kommer ske?
Kommentera

Coolt att Psych har avancerat till SM-final. På endast fem säsonger i eliten har de uppnått denna. Dessutom genom att vara det roligaste laget att beskåda 2010/2011. Betydligt mer än vad Timrå lyckats åstadkomma på typ dubbelt så lång tid. Vi har ju inte ens varit överdrivet nära en final. Att Psych slog ut Nallarna i semin var logiskt. Laget och inte minst offensiven var starkare till Psychs fördel. Hoppas att de kan utmana öländska Färjestaden i finalen. Det vore roligt. Följer SM-slutspelet med samma passion som jag kollar in kvalserien. Ishockey är roligt när man slipper se Timrå spela. Vi passar bäst på någon av platserna 9 eller 10. Lite i skymundan. Där man hänger kvar utan att göra något större väsen av sig. Lycka till nu MoDo förresten. Go Västernorrland go!

Redigerad kommentar

Kommentera

Anders Nilsson? aj aj aj
Kommentera

Simmalugnt: Ja, han tilltalar dem ALLTID med förnamn, som om han vore en jävla kompis med dem. Det tror han säkert också att han är den debila fan :)

Han påminner mig en del om Magnus Hedman som skröt vitt och brett om att han var så bra polare med alla i Chelsea när de i själva verket skrattade bakom hans rygg ;)
Kommentera

Jag tror mycket av Max Grinndals problem ligger i att han har noll känsla för spelet. Han gör ett jobb som vilket som helst. Om det sedan är rapportering i från NM i Varpa,ett knäck om en ny rondell i Pajala eller SM-slutspelet i Hockey spelar inte så stor roll.

Han kan antagligen lika mycket om hockey som min mormor och hon har ändå varit död i 25 år.
Kommentera

Kattgubben: Häng upp pottsorken i entrén så får tjejerna sopa på honom som en pinata ;-)
Kommentera

Kattgubben:

"JANNE!? Näe, han ville inte snacka med mig"

No shit Sherlock, männen försöker att spela en hockeymatch.

Redigerad kommentar

Kommentera

Per HApps: Instämmer till fullo. Han låter ju halvt retarderad. Man får gömma ansiktet bakom skämskudden ibland. Herregud, man skulle kunna ta in random person direkt från gatan och få en mer lämpad människa till uppdraget.
Kommentera

Kattgubben: Måste ju vara en pillertrillare....
Kommentera

Jag bryter ihop . Max Ginndal (Eller vad nu Jihde säger ) AVGÅ , pinsammare får man leta efter
Kommentera

Men va fan TV4, Grinndal?????? Vilken sopreporter
Kommentera

Simmalugnt: "Ivan, are you cool?" Vilken dåre...

Haha, det noterade du förstås.  ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

MB:

Det roliga är att han låter lika förvånad varje gång. Typ "Nähä, ingen ville prata med mig den här gången heller, men det funkar säkert nästa gång jag frågar. Annars får jag väl bara ta reservmålvakten igen".

HAHAHAHAHAH "Ivan are you cool now?"

Var är skämskudden när man behöver den?

Redigerad kommentar

Kommentera

Simmalugnt: haha.. ja fy fan. Bort med aset! Han ser galen ut i blicken också. Tvättäkta psykfall!
Kommentera

Hur jävla korkat är det av TV4 att ställa en dömd hustrumisshandlare mellan två bås med adrenalinpumpande hockeyspelare. Vem fan vill egentligen snacka med idioten?
Kommentera

Kattgubben:

Och kvinnomisshandlaren blir dissad IGEN! Sisu. hahaha
Kommentera

Men vilket målkalas!
Kommentera

hahaha! Hade jag varit luleåsupporter hade TV:n varit i riskzonen att flyga ut genom fönstret nu! fy fan... :)
Kommentera

Oj oj vilket knäckande mål av SkAIK.

...men inte mer knäckande än att de reducerar direkt. Tjuriga jävlar!

Redigerad kommentar

Kommentera

jens_88: Nja, nu ska vi väl inte överdriva. ;o)

Men det gnälls minst lika mycket på andra håll.
Kommentera

Simmalugnt: Nej verkligen inte, här inne är gnäll faktiskt ganska ovanligt.
Kommentera

söder över: Jag undrar hur många skellefteåsupportrar som i detta nu sitter och kokar över just detta faktum.. det skulle vara intressant att veta. Nån kan man nog hitta :)
Kommentera

ÖstrandsNisse & Kattgubben:

Ja inte vet jag. Men ja den sved.

Och jag kan förstå honom, det finns ju nätt och jämnt någon kvar från när han var här. Och han stod och stampade i utvecklingen. Sedan dess så har han tagit ett SM-guld och kan vara på väg mot ett andra. Medan Timrå åstadkommit, ingenting.
Kommentera

Per HApps: haha.. nåt barnförbjudet förmodligen! äh, Luleå fick verkligen en ångeststart på den här matchen.. de inledde ju rätt frejdigt, men vad fan... så här lätt brukar ju inte puckarna trilla in :P
Kommentera

Simmalugnt: vi tänkte lika där ;)
Kommentera

jens_88: så du menar att lule supp inte reagerar lika ;)
Kommentera

« · 1371807 · »