1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

SM-slutspelet

« · 1374617 · » Till forumet

Sv: SM-slutspelet
Blizzard: Du tror inte att det är målvaktstränaren han vill åt?
Personligen tror jag att det var det som avgjorde hans klubbval - inte pengarna och inte speltiden...
Kommentera

Blizzard: Typisk, en sån himlans otur!
Kommentera

mål från ingenstans 1-1, typiskt hockey.
Kommentera

Otroligt! Nu finns det någon som enligt Grinndal äntligen VILL prata med honom, men det går ju inte då Salak inte pratar engelska. hahaha
Kommentera

Kattgubben:
Perlskog är grym, paradgrenen är handboll.
Kommentera

Först monstret som tok dominera hela slutspelet när det blev guld nu har Cristopher Nihlstorp växt fram som satan, bra mv tränare där nere i familjen!

Stannar Nihlstorp i FBK nästa år så kan ju PW ha gjort sitt livs sämsta val om han inte vill vakta båsdörren förstås.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Ja fy fan vad bra han är ikväll. Det känns jävligt att han ska behöva peaka hos andra än oss.

Edit: Nu menar inte jag att han gör det just ikv. Aja, ni fattar...

Redigerad kommentar

Kommentera

"du höll på att göra 2000-talets backmål där" /Grinndal

Bullshit! Det stod Elias Granath för :)
Kommentera

Jockz: Exakt, han och Jihde skulle kunna medla med Ghadaffi samtidigt som de räddar Fukushima.
Kommentera

Kostiainen: Jag tror inte det finns någonting som Boork inte kan förklara, världsmästaren.
Kommentera

mikenomad: Tack dock så står radion så långt bort att kärringen vart förtibannad för jag hade så högt på den, bytte kanal och kollar på Family Guy istället. Faktiskt ganska roligt!
Kommentera

Kostiainen: Såja...andas. Gör som på den gamla goda tiden, stäng av ljudet på TV:n och slå på radion ist...
Kommentera

Kattgubben: Haha, det stämmer. Kanske därför man tappade suget att se på füssball!?

Dragan2k: Givetvis är det så också, men man brukar ändå följa dessa matcher med stort intresse och lyssna på experterna.. Jag klarar fan inte av Jihde som viftar och snackar som han vore världsbäst, Grinndal står där mellan båsen och varenda gång han öppnar käften får jag lust att klappa till honom.. Boorken har jag inte ord för alltså...

Fyfan för TV4, jag klarar inte av att se mycket på den kanalen längre, hoppas Viasat köper upp dem.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Kom han inte från just Färjestad innan SAIK?
Kommentera

Kattgubben: 82:an i Skellefteå är sanslös. Han har väl legat bakom 3 Färjestads-utvisningar och hade ett genialiskt inspel som bara skulle varit mål och dessutom skapar han en sanslös oreda i Fbk:s zon.
Vem har fostrat den killen???
Kommentera

Kostiainen: Sen får vi för all del inte glömma Robert Perlskog heller, som ända sedan 90-talet har förstört massvis med fotbolls- och hockeymatcher på TV:n

"Som kuriosa kan nämnas att han är fullständigt oduglig."

hehe
Kommentera

Kostiainen: Inte bara det. Lag som Färjestad och Skellefteå är rätt tråkiga tycker jag -  i varje fall i denna final. Det finns liksom ingen rivalitet, inget skitsnack - ingenting. En grå sörja. Alternativt kan det vara som så att kvalserien var så oerhört spänannde och kul att detta blir som en väldig antiklimax.
Kommentera

ersson: Ja, nu har jag kommit på varför hela SM-Serien är så inåthelvete ointressant!

FÖR TV4 SÄNDER DEN!

Fyfan alltså, sämre kan det inte bli.. Max Misshandlare, Den jävla Jihde och Boorken som kommentator. Det kan fan inte bli sämre..
Kommentera

Kattgubben: För att inte tala om den där jävla Jihde som står och gestikulerar i studion, någon måste ha lurat han att han är programledare för något jävla dövprogram. :)
Kommentera

ersson: Ingenting förvånar mig vad gäller TV4 längre. Snart är väl Anders Eklund och Hagamannen anställda där också....
Kommentera

bisterfinnen: Jo, då hade man ju haft ett lag från västernorrland att heja på, det är ju komiskt hur jag tänker...

I KS önskade jag att ni åkte ur och sa några fula ord i eran bok osv, men om ni skulle nå Final så är det er jag hejar på, vafan är det för fel på mig?
Kommentera

Kattgubben: Tror du helt ärligt att man skulle sparka Max? Fan, han måste ju mungurgla någon chef hos TV4 iallafall.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Fan! Nu är han i rutan igen... men han höll en lägre profil under matchen iaf..
Kommentera

Kattgubben: Det tror jag inte. Var det inte han som frågade SAIKs tränare alldeles innan matchstart om Lehtonen var bänkad.
Kommentera

Har Grinndal äntligen fått sparken?
Kommentera

Kostiainen:

Annat hade det varit om MoDo hade varit med ;-)
Kommentera

Blizzard: Jo, men det var då fruktansvärt tråkigt, är inte intresserad av denna SM-Final för 5 öre. Ingen aning om varför...
Kommentera

skoter raggarna är hungriga ikväll.
Kommentera

El Maco: Virus sålde alla sina tillhörigheter och flyttade upp i bergen då modo blev klar för kvalserien. Ingen har hört av honom sedan dess. Enligt lokala bönder kan man dock höra hemska vrål från skulebergets topp vid stjärnklara kvällar.
Kommentera

Per HApps: Det tål nog att upprepas så det inte faller glömska vilken nolla han är.
Kommentera

Per HApps: Ja, vad hände med Virus?
Kommentera

Många här som verkar ha en hang up på att berätta vad grinndal gjort. Tror att vi fattat det nu.

Sedan är det ju upp till var och en att stänga av tvn och sätta på radion.
Kommentera

Olle: Jaaa...fast med plastnäsa....
Kommentera

Moffsing: Hehe tycker du att Max ser macho ut? :) Jag tycker han påminner om en sån där liten hund som tjejer brukar ha i handväskan.
Kommentera

yngwie: De ända kravet TV4 har är att man ska se macho ut!
Kommentera

Kostiainen: Den killen har fan inte många rätt. Vad gjorde han för å få jobbet?
Kommentera

Kostiainen: Vilken dåre....
Kommentera

Timrå Icon: Max Grinndal - Faaan va ni gick på kneeeena ett tag asså! Hur kändes det?
Kommentera

Snoop: Tv4 är en jävla skitpajaskanal som man likagärna skulle kunna vara utan. Reklam reklam och åter reklam, uschiamej vilken fruktansvärt värdelös tvkanal. Sälj skiten till norrbaggarna med Tone i fronten.

Max Grinndal ska ha ett rejält kok med kompanistryk han...
Kommentera

Johnny Rådepp: Sen kan väl den däer Perlskog eller vad fa..n han heter hålla sig till Gladiatorerna eller för honom nån passande sport.

Hockeyn blir så mkt tråkigare att se på när 4:an tar över.
Kommentera

Johnny Rådepp: Rätt irriterande att Tone Bekkestad inte fick synas i tv för att hon agerade modell, men Grinndal får stå i tv rutan efter misshandel av sin flickvän, jävligt irriterande !
Kommentera

KORITFW: Vad alla ska hacka på grinndal, förövrigt tycker jag Max ska avgå ;)
Kommentera

T T: TV4 är ju kul dom också. I NHL har man analyser och videosekvenser på hur respektive lag SKA spela för att ligga rätt i banan osv. TV4 har en målvaktsjävel som analyserar backspel EFTER att misstag har begåtts och hur spelarna BORDE ha spelat...genuine sherlock holmes...
Kommentera

Jag tycker att dom dryga SAIK-fansen kan döpa om sitt slagord till: "Det HÖLL på att hända igen"...
Kommentera

Det var värst vad färjestadsspelarna gillar att crosschecka folk i ansiktet....får man se en "Lintner" av fanny idag kanske?
Kommentera

Simmalugnt: Jag stör mig på honom varje match i princip.

Han känns ruskigt oproffsig i sitt sätt.

Ta valfri lätt berusad polare med en fet snus under läppen och släng fram för att ställa ett par korta frågor till båsöppnare, tränare eller segerskytt så blir resultatet inte sämre eller mindre värdigt.
Kommentera

Kattgubben: Fast han verkar ju ha släppt kvinnospåret. Nu febrar han ju mest om nakna hockeygrabbsstjärtar.

Någon som vet om han satt inne för misshandelsdomen? Det skulle ju kunna förklara ett och annat. Fagre Max blir flickvän åt värstingarna.

Redigerad kommentar

Kommentera

Olle: Max Grindal börjar ju bli lite smått legend om han fortsätter såhär genom hela finalserien. Haha
Kommentera

Olle: Han verkar ha hett temperament den där Max. Bäst att hålla honom borta från kvinnor i möjligaste mån, för det är ju dem han brukar lacka ur riktigt ordentligt på.
Kommentera

Simmalugnt: haha, ja men vad ovanligt! ;)
Kommentera

« · 1374617 · »