Blizzard: Du tror inte att det är målvaktstränaren han vill åt? Personligen tror jag att det var det som avgjorde hans klubbval - inte pengarna och inte speltiden...
mikenomad: Tack dock så står radion så långt bort att kärringen vart förtibannad för jag hade så högt på den, bytte kanal och kollar på Family Guy istället. Faktiskt ganska roligt!
Kattgubben: Haha, det stämmer. Kanske därför man tappade suget att se på füssball!?
Dragan2k: Givetvis är det så också, men man brukar ändå följa dessa matcher med stort intresse och lyssna på experterna.. Jag klarar fan inte av Jihde som viftar och snackar som han vore världsbäst, Grinndal står där mellan båsen och varenda gång han öppnar käften får jag lust att klappa till honom.. Boorken har jag inte ord för alltså...
Fyfan för TV4, jag klarar inte av att se mycket på den kanalen längre, hoppas Viasat köper upp dem.
Kattgubben: 82:an i Skellefteå är sanslös. Han har väl legat bakom 3 Färjestads-utvisningar och hade ett genialiskt inspel som bara skulle varit mål och dessutom skapar han en sanslös oreda i Fbk:s zon. Vem har fostrat den killen???
Kostiainen: Sen får vi för all del inte glömma Robert Perlskog heller, som ända sedan 90-talet har förstört massvis med fotbolls- och hockeymatcher på TV:n
"Som kuriosa kan nämnas att han är fullständigt oduglig."
Kostiainen: Inte bara det. Lag som Färjestad och Skellefteå är rätt tråkiga tycker jag - i varje fall i denna final. Det finns liksom ingen rivalitet, inget skitsnack - ingenting. En grå sörja. Alternativt kan det vara som så att kvalserien var så oerhört spänannde och kul att detta blir som en väldig antiklimax.
Kattgubben: För att inte tala om den där jävla Jihde som står och gestikulerar i studion, någon måste ha lurat han att han är programledare för något jävla dövprogram. :)
bisterfinnen: Jo, då hade man ju haft ett lag från västernorrland att heja på, det är ju komiskt hur jag tänker...
I KS önskade jag att ni åkte ur och sa några fula ord i eran bok osv, men om ni skulle nå Final så är det er jag hejar på, vafan är det för fel på mig?
El Maco: Virus sålde alla sina tillhörigheter och flyttade upp i bergen då modo blev klar för kvalserien. Ingen har hört av honom sedan dess. Enligt lokala bönder kan man dock höra hemska vrål från skulebergets topp vid stjärnklara kvällar.
Snoop: Tv4 är en jävla skitpajaskanal som man likagärna skulle kunna vara utan. Reklam reklam och åter reklam, uschiamej vilken fruktansvärt värdelös tvkanal. Sälj skiten till norrbaggarna med Tone i fronten.
Max Grinndal ska ha ett rejält kok med kompanistryk han...
Johnny Rådepp: Rätt irriterande att Tone Bekkestad inte fick synas i tv för att hon agerade modell, men Grinndal får stå i tv rutan efter misshandel av sin flickvän, jävligt irriterande !
T T: TV4 är ju kul dom också. I NHL har man analyser och videosekvenser på hur respektive lag SKA spela för att ligga rätt i banan osv. TV4 har en målvaktsjävel som analyserar backspel EFTER att misstag har begåtts och hur spelarna BORDE ha spelat...genuine sherlock holmes...
Simmalugnt: Jag stör mig på honom varje match i princip.
Han känns ruskigt oproffsig i sitt sätt.
Ta valfri lätt berusad polare med en fet snus under läppen och släng fram för att ställa ett par korta frågor till båsöppnare, tränare eller segerskytt så blir resultatet inte sämre eller mindre värdigt.
Olle: Han verkar ha hett temperament den där Max. Bäst att hålla honom borta från kvinnor i möjligaste mån, för det är ju dem han brukar lacka ur riktigt ordentligt på.
Vi kan ju iaf konstatera att det Jokinen skulle komma med, in-your-face-hockeyn, är stendöd och begraven. Nu spelar vi inte mer framåtlutat än Växjö, och vi ska fan inte klaga på något annat lag vad gäller underhållningsvärde.
Personligen tror jag att det var det som avgjorde hans klubbval - inte pengarna och inte speltiden...