1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 593568 inlägg · 6213 ämnen

Snacka om upphämtning!

Sv: Snacka om upphämtning!
Muppe:
Har aldrig dömt ut Sanny som hockeyspelare, att jag tyckte han var riktigt dålig i matchen mot djurgården står jag för men jag skrev också att endast ett fårtal i den matchen var godkänd,
Att han spelade som en kung i går gör mig minst lika lycklig som alla er andra. I första var han inte riktig med på noterna dock.
Det jag däremot hade stora synpunkter på var att vår kapten/hänförare lämnade laget för en Pajasturnring i Ryssland står jag också för.

Men jag säger igen gårdagens match är Vändningen för oss.

Om du vill diskutera Landslaget kan du skicka personligt brev istället, tror vi alla lagt det bakom oss nu, förutom du då.

Vi är TIMRÅ och vi ger aldrig upp!!!!

mikenomad: Det är i kristallkulan du skall se, inte i Backspegeln.

vad hände med Backlund igår?? fortfarande sjuk eller?? ja ja hoppas att det vänder nu efter nyår!! att vi får se samma tik som i höststarten med super backlund i form

mikenomad:Tycker dock när det är julatt Även vi andra som skrev mycket positivt o stöttande gentemot vår kapten då...för att belysa vilken toppenkille Sanny är o varit HELA TIDEN..kan avstå från att ge Ernie kängor...
Han är en verklig känslomänniska o det drar iväg ibland uppåtväggarna
men han älskar Tik precis som vi andra o Tik kommer att vara hans lag
även i fortsättningen så ...

RövTS: Jag är inte långsur av mig, blickar endast framåt serru.
Landslaget vad är det?
Vi är TIMRÅ och vi ger aldrig upp!!!!

Mappe: Vi verkar var överense då

RTS: Svar JA kära kamrat. Tillsammans hjälps vi alla åt! Mot slutspelet!

Mappe: Skönt att heta RTS igen

RTS: Det är inte så dumt att heta Mappe igen heller. God jul på dig!

htikare: Visst...ni har naturligtvis rätt. Kanske lite långsint och småaktigt av mig att komma med pekpinnar i efterhand. Finns väl ingen anledning att blicka bakåt egentligen, det som varit har varit.

Skulle bara önska att framförallt ernie kunde lära sig att tänka efter lite före innan han vräker ur sig sånt han får ångra. Han hinner ju trampa på en hel del fötter ibland och alla är inte införstådda i det faktum att han är en sån känslomänniska, vilket innebär att han skapar sig många "fiender" i onödan.

GOD JUL

« · 804858