Madde: Då blir det till att ragga företagssponsring. Har en klasskamrat här nere på Ingenjörshögskolan som är HV-fan. Tyckte att han sa något om att företag i Jönköping stod för busshyran och att de betalade en viss summa (osäker på hur mycket... kring 100:- tror jag men citera mig inte på detta) för vilket man fick en HV-tröja plus ståplatsbiljett. Trevligt initiativ i alla fall.
Madde: Även om din fråga om ni ska få iväg lika många Timråfans som det idag var HV-fans på Hovet säkerligen var något skämtsam så kan jag snacka med min klasskamrat om hur det hela organiserats och sponsrats. Kanske kan ge SK lite uppslag på nya vinklar i detta med supporterresor. I så fall är det bara att höra av sig så fixar jag det.
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
Priset för resan är 220,-.
Sista anmälningsdag är torsdag 22:a.
Anmälningar sker som vanligt via telefon eller efter matchen på torsdag. Först till kvarn!
HV71 hade 28 bussar med supportrar som stöd på Hovet.
Kommer vi upp i samma kapacitet?