Jag är långt ifrån någon perfektionist, men jag tycker om när man iaf försöker stava riktigt. Det blir liksom lite lättare att läsa inläggen då. Nåväl, alla är inte som jag. Jag flyttade i vilket fall det här inlägget till en helt ny tråd:
"hej jag och en polare ska åka ner till södertälje och heja fram våra hjälter men jag hoppas att det kommer en buss från timrå nu är det dax att visa att vi är bästa borta klacken i sverge men bara tre anmälda än så måste man undra hur det är ställt med tik hjärtan visa att vi är bäst.mvh pudding"
snacka om stillestånd härinne,har ni sålt datorerna eller fått bredbandet avstängt.
ikväll förväntar jag mig en krigarinsats det kommer nog att behövas hoppas att dom har käkat taggtråd och sköljt ner med raketbränsle. hjärtat säger knapp vinst,skallen säger oavgjort. hursomhelst så är det faanimig dags för poäng nu,sen fbk borta tar vi poäng då blir man glatt överaskad, vad tror ni andra?
JonasD: jasså dricker dom kärringdricka? jag trodde att dom bara tar några bärs som vi vanliga döda,nåja några... det brukar bli mer än några när man är ledig iallafall,just nu sitter jag på jobbet o har skittråkigt,men jag stänger godsmottagningen kl.14:00 sen blir det nog nån pub inne i staden och några kalla maltdrycker lite ladda inför kvällens drabbning mot 08 laget.
fighter: Skriver under på allt i det inlägget utom sluttiden. Banken stänger 15:00 idag, som vanligt. Sen blir hem till polarn' och kyla bärsen och beställa hem biteline lagom till nedsläpp. REVAAANCH!!!
Men jag tror att det enda som egentligen kan sätta stopp för Timrå ikväll är att man inte är tillräckligt ödmjuka, eller om man släpper till ett 2-målsunderläge.
ajon: Låt oss hoppas att spelarna i Timrå IK inte befinner sig i samma sorts "ledighets-koma" som en annan befinner sig i.
Tror att det blir en svår match. Tälje är, precis som du säger, riktigt starka hemma. Men Timrå är ju inte dåliga när man vill vara bra. Nu återstår att se huruvida man har den inställningen under 60 minuter eller inte.
Jag hoppas på en bra match. Spelare som jag gärna ser producera är Hedström (som var riktigt bra precis innan uppehållet) samt Regin och Tenkrat. Finnfemman räknar jag med håller en hög klass som vanligt.
Kerstin_k: Ja Hedström var bra sista matcherna innan uppehållet och mot HV kunde inte Jonte hålla sig och det var riktigt skönt att se gamla jonte ta en fight och slänga käft, hoppas vi får fortsätta se den riktiga Jonte.
ajon: Men ikväll åker ni på stryk utav att nytänt Mora IK med Djoos vid rodret. Tänka sig att man skulle få rätt till slut att Arvedson skulle kickas och ersättas av Pär Djoos och Thomas Melin. Precis som jag förutspådde för ungefär 2 månader sedan.
Uno Gordon: Vilka var oddsen på att just Arvedson skulle få sparken då? Kändes ganska givet på förhand. Men visst, cred till dig som lyckades förutspå det. Han man satt det på pränt så har man ju haft rätt. Själv har jag bara "tänkt" det, men inte vågat säga det.
Kerstin_k: På Unibet kan du lira Kristian Luuk-Carina Berg = SANT! Det ger 8ggr pengarna på att de säger ja till varann under 2008.
Det är ju som att stjäla smågodis ifrån barnen anser jag! Bara att fläska in ett lir! De där turturduvorna kan ju knappt slita blickarna från varandra när de är tillsammans...
I väntan på att matchen kan ni läsa Skellefteåkrönikan som är länkad till vänster. Visste ni att Ramstedt var "Europas största talang som ungdomsspelare".
*Fniss, fnitter*
Nu sticker jag till nymålade Scaniarinken även kallad Axa Arena.
Uno Gordon: Själv ser jag fram emot kvällens drabbning då jag var och införskaffade mig en 42" LCD tidigare i veckan och nu slipper jag förhoppningsvis klättra över vardagsrumsbordet när det hettar till. :)
Jag skulle vilja se lite grovjobbare i timrå, bänka en av de såkallade artisterna och använd tex robban carlsson. Tycker att det är synd att Tenkrat inte har fått till det i Timrå, han har resurser det ser man, men har man en dålig dag så ska man petas ner...
Sen att Lotvonen åker upp med puck är förfan katasrof, klart detblir offside,,,, Nä det ser riktigt illa ut tycker jag, tror inte på ett slutspel längre, trist!!!
"hej jag och en polare ska åka ner till södertälje och heja fram våra hjälter men jag hoppas att det kommer en buss från timrå nu är det dax att visa att vi är bästa borta klacken i sverge men bara tre anmälda än så måste man undra hur det är ställt med tik hjärtan visa att vi är bäst.mvh pudding"
pudding @ pudding 2007-12-15 11:14