1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591418 inlägg · 6216 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28

« · 957165 · » Till forumet

Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28
Jag är långt ifrån någon perfektionist, men jag tycker om när man iaf försöker stava riktigt. Det blir liksom lite lättare att läsa inläggen då. Nåväl, alla är inte som jag. Jag flyttade i vilket fall det här inlägget till en helt ny tråd:

"hej jag och en polare ska åka ner till södertälje och heja fram våra hjälter men jag hoppas att det kommer en buss från timrå nu är det dax att visa att vi är bästa borta klacken i sverge men bara tre anmälda än så måste man undra hur det är ställt med tik hjärtan visa att vi är bäst.mvh pudding"

pudding @ pudding     2007-12-15 11:14
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28
Dream Team: Så även fast julen håller oss kvar i sitt järngrepp någon dag ytterligare så är gästboken redo för vidare munhuggning.

Let the uppsnack begin!
Kommentera

Dream Team: Till att börja med spelas väl matchen den 27e?
Kommentera

Frella: Nix, den går av stapeln fredag den 28/12. Kolla länken får du se. Matcher fredag och söndag väntar nu.
Kommentera

Dream Team: Sedär, då kan man ju tom se matchen, trefvligt
Kommentera

Dream Team: Hurra! Jag har antytt tidig hemresa från H-stad torsdag för att hinna till matchen i Axa. Nu känns det som att det löser sig...
Kommentera

Dags att vakna nu timråiter och snacka om vad som kommer framåt nu,hur tror ni det går i morn?
Kommentera

fighter: Firar inte spelarna Jontes 30-årsdag för hårt så bör vi väl ha chans på poäng imorrn... =)
Kommentera

Selina: Han får väl skjuta fram firandet till nyår =)
Kommentera

Selina: Även ett grattis till Sanny som fyllde år på julafton :)
Kommentera

snacka om stillestånd härinne,har ni sålt datorerna eller fått bredbandet avstängt.

ikväll förväntar jag mig en krigarinsats det kommer nog att behövas
hoppas att dom har käkat taggtråd och sköljt ner med raketbränsle.
hjärtat säger knapp vinst,skallen säger oavgjort.
hursomhelst så är det faanimig dags för poäng nu,sen fbk borta
tar vi poäng då blir man glatt överaskad,
vad tror ni andra?
Kommentera

Selina: Jonte och Backe satt och sög i sig en pava rött på Svenssons på juldagen, så lite firande blev det allt.
Kommentera

JonasD: jasså dricker dom kärringdricka? jag trodde att dom bara tar några bärs som vi vanliga döda,nåja några... det brukar bli mer än några när man är ledig iallafall,just nu sitter jag på jobbet o har skittråkigt,men jag stänger godsmottagningen kl.14:00 sen blir det nog nån pub inne i staden
och några kalla maltdrycker lite ladda inför kvällens drabbning mot 08 laget.
Kommentera

hur länge kommer hynning vara borta?
Kommentera

fighter: Skriver under på allt i det inlägget utom sluttiden. Banken stänger 15:00 idag, som vanligt. Sen blir hem till polarn' och kyla bärsen och beställa hem biteline lagom till nedsläpp.
REVAAANCH!!!
Kommentera

Dagens randiga pipblåsare: Sören Persson samt Tony Carlsson och Joakim Karlsson.
Näst bäst enl experterna?
Kommentera

JonasD: tycker iallafall Vinnerborg är bättre än Sören Persson men, Smaken är som baken.
Kommentera

JonasD: Proppen ur i kväll! 0-5 står det på resultat-tavlan efter 60 minuter i kväll!
Kommentera

Fet-Ecke: Ja vi får hoppas att dom inte ger upp när dom leder isf.
Kommentera

Snoop: ni ska nog inte underskatta Tälje ikväll för Tälje är på gång nu.
Kommentera

ajon: Nej den risken finns nog inte, Timrås problem har inte varit att man underskattar motståndaren utan att man överskattat sig själva.
Kommentera

ajon: Visst är det så. 4 raka har väl SSK nu.

Men jag tror att det enda som egentligen kan sätta stopp för Timrå ikväll är att man inte är tillräckligt ödmjuka, eller om man släpper till ett 2-målsunderläge.
Kommentera

Bergius: jo jag tror dom har det. Men Tälje är starka hemma men vi får väl se ikväll hur det går.
Kommentera

ajon: Låt oss hoppas att spelarna i Timrå IK inte befinner sig i samma sorts "ledighets-koma" som en annan befinner sig i.

Tror att det blir en svår match. Tälje är, precis som du säger, riktigt starka hemma. Men Timrå är ju inte dåliga när man vill vara bra. Nu återstår att se huruvida man har den inställningen under 60 minuter eller inte.

Jag hoppas på en bra match. Spelare som jag gärna ser producera är Hedström (som var riktigt bra precis innan uppehållet) samt Regin och Tenkrat. Finnfemman räknar jag med håller en hög klass som vanligt.
Kommentera

Kerstin_k: Ja Hedström var bra sista matcherna innan uppehållet och mot HV kunde inte Jonte hålla sig och det var riktigt skönt att se gamla jonte ta en fight och slänga käft, hoppas vi får fortsätta se den riktiga Jonte.
Kommentera

Kerstin_k: det skulle vara bra för skellefteås del om ni vann ikväll.
Kommentera

ajon: Men ikväll åker ni på stryk utav att nytänt Mora IK med Djoos vid rodret. Tänka sig att man skulle få rätt till slut att Arvedson skulle kickas och ersättas av Pär Djoos och Thomas Melin. Precis som jag förutspådde för ungefär 2 månader sedan.
Kommentera

Uno Gordon: Vilka var oddsen på att just Arvedson skulle få sparken då? Kändes ganska givet på förhand. Men visst, cred till dig som lyckades förutspå det. Han man satt det på pränt så har man ju haft rätt. Själv har jag bara "tänkt" det, men inte vågat säga det.

ajon: vi ska göra vårt bästa för att hjälpa SAIK.
Kommentera

Uno Gordon: han ska väl få sin nubörjartur ikväll då. Jaja bara att ni göra erat jobb och slår Tälje ikväll bli det har nog bra.
Kommentera

Kerstin_k: På Unibet kan du lira Kristian Luuk-Carina Berg = SANT! Det ger 8ggr pengarna på att de säger ja till varann under 2008.

Det är ju som att stjäla smågodis ifrån barnen anser jag! Bara att fläska in ett lir! De där turturduvorna kan ju knappt slita blickarna från varandra när de är tillsammans...
Kommentera

I väntan på att matchen kan ni läsa Skellefteåkrönikan som är länkad till vänster. Visste ni att Ramstedt var "Europas största talang som ungdomsspelare".

*Fniss, fnitter*

Nu sticker jag till nymålade Scaniarinken även kallad Axa Arena.
Kommentera

Finns det någon sida som strema matcherna?
Kommentera

Uno Gordon:
Själv ser jag fram emot kvällens drabbning då jag var och införskaffade mig en 42" LCD tidigare i veckan och nu slipper jag förhoppningsvis klättra över vardagsrumsbordet när det hettar till. :)
Kommentera

El Maco: Dags att köpa en blå och en grön strumpa till El Maco.
Kommentera

Hur fan dum är timrå egentligen?

Tenkrat ska spela som skytt i pp 5 mot 3.

Det är inte så svårt att räkna ut att det skulle ge bra många mål för han har ett skott i klass med Brendl...

Challi inse fakta att jonte aldrig kommer att skjuta!!!

// En som vet :P
Kommentera

Kul att se att PP-spelet suger som vanligt...
Kommentera

pachole: Bra inlägg!
Nu är det dags för Challe att göra mera rätt som ledare under matcherna.
Kommentera

John K: Är dom värdelösa eller??
Kommentera

John K:
Challe, och han skall vi dras med i 2 1/2 år till, man tar sig ju för pannan. Och Kenta som ville vara kvar i Timrå, jojo.

Är det inte sommar snart så man kan ligga på Oxviken i stället?

Med detta spelet kan vi ju hyra in oss i Kåvlandshallen och låna ut E-on till Sundsvall Dragons.
Kommentera

Per HApps: Aj,aj aj Kokko har ont.
Kommentera

Per HApps: år det så jävla dåligt eller???
Kommentera

MB:
Man kan ju dela ut Nobels fredspris till Timrå. Sedan kan man ju fråga sig vilken sorts artistskatt Tenkrat betalar, glidarskatt eller ?
Kommentera

Hade det här varit SSK-FBK så hade det stått 0-5 just nu. Kan man inte spela powerplay så kan man inte vinna matcher heller.
Kommentera

För det kan ju knappast vara sniperskatt.
Kommentera

Jag skulle vilja se lite grovjobbare i timrå, bänka en av de såkallade artisterna och använd tex robban carlsson.
Tycker att det är synd att Tenkrat inte har fått till det i Timrå, han har resurser det ser man, men har man en dålig dag så ska man petas ner...

Sen att Lotvonen åker upp med puck är förfan katasrof, klart detblir offside,,,,
Nä det ser riktigt illa ut tycker jag, tror inte på ett slutspel längre, trist!!!
Kommentera

Per HApps: har han fått en pass så att han kan skjuta då?? Per HApps du som är hockey expert!!
Kommentera

diffe:
Timrå är på tok för snäll känns det som, iövrigt så tycker jag att det känns som en ganska öppen historia.
Kommentera

73Sjöbba: När f-n i h-e skall det här jävla skitlaget börja leverera då?
Kommentera

Per HApps: Ha ha, men som någon påpekade tidigare, varför får han inte t,ex chansen i PP, måste ju gå att utnyttja honom bättre.
Kommentera

Chans fattigt. :-(

Dåligt!!!!!
Kommentera

« · 957165 · »