Andersson: Jag gillade Tur BK innan Säsong 08/09 starta.....Nu äcklar dom mig =P Byter gärna Tur BK mot Leksand kortare resor och rolig klack match =) Vilka som ska "få" SSK's plats vette fan!
Blizzard: Har hellre Babyhawks här :P Det är så att det bara är 18 platser som går att boka, sedan så kanske det skulle bli en buss till om det finns intresse
Yellowcard: Om det finns plats så kan du bli uppplockad i Uppsala. Finns det inte en plats över så..... Men det är klart.. Bokar du en plats á 300 kr + entré så har du ju en plats i en buss också. Det förefaller inte så ekonomiskt, men kuligare än pendeltåg! ;-)
Ja nu är två minibussar bokade till på lördag. t innebär 16 platser. Sen fyller vi på med minisar upp till 4 st. Då är det dags att fixa stor buss. Men jag tvivlar på att vi blir fler än 24 st.
Janken: Fan, blivit så mycket snack om stämning i Sthlm nu och efter att ha läst JimmyH's blogg blir jag jäkligt sugen att bila ner till Sthlm på lördag! krossa SSK!!
MatsU: Börjar bli tjatigt, men kom igen och anmäl er på denna superviktiga bortamatch nästa lördag! De som jobbar behöver inte känna pressen på sig att anmäla, men övriga, anmäl er snarast möjligt så fyller vi minst 1 buss!! 3 poäng där och vi har ena benet inne i slutspelet =)
anta: Håller med dig, nu ska vi ladda en buss full iaf. Jag har varit inställd på denna resa sedan 2 månader tillbaka, kikade i kalendern i dec på tänkbar lördagsmatch, och då blev det denna som siktet hela tiden varit inställd på. Så nu fyller vi bussen och ror hem 3 viktiga pinnar tillbaka till norrland!
fredriko74: Jag och frugan anmälde oss före matchen igår iaf. men tydligen är inte reseanmälan uppdaterad efter gårdagen.
Kom igen nu så fyller vi en buss och stöttar laget i jakten på en slutspelsplats!! Vet ju dessutom inte om SSK återfinns bland de stora pojkarna nästa säsong
Yellowcard: Vet inte vem som är ansvarig, men just nu är det endast 3 anmälda. (jag & 2 polare), men man kan ju hoppas att anmälningar trillar in nu i dagarna så resa blir av!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
PPV serru;)