Det är helt otroligt hur bedrövligt dåliga vi är. Vi verkar tro att det räcker att spela 1 period varje match, sedan lägger vi av. Jag är så less på att se vårat ytterst tråkiga kompakta styrspel i mittzon som gör att när vi vinner pucken, står samtliga 5 tikare stillastående.
1 vinst på bortaplan på hela säsongen. Det är bra jobbat...
Hynning stod efter sargkanten och spelade hockey en hel match, fantastisk han är, en riktigt slö spelare...
33 är det ju bara säga till honom att dra upp plösen på skridskorna och sluta med ishockeyn.
Fantastiskt dåligt att vi inte är mer aggresiva än vad vi är, Challe får ta sitt pick och pack och dra nu!
Kevin O Shea: Nyförvärv? Den tiden är förbi, det tåget har gått. Det enda som finns kvar nu är att sparka challe. Ikväll hör man allt han skriker i båset och min bild av honom som den största "energiboven" (som någon så vackert uttryckte sig här tidigare) är starkare än någonsin.
superfalle: ska man vara ärlig med glimten i ögat så har vi ju faktiskt en skituppställning som aldrig kan vinna mot skitlagen och inte längre kan rubba topplagen (med tanke på alla skador).
Man kan ju inte vara annat än sjukt besviken...när Popovic säger, med 2 min kvar och 2-2, "vi har det här boys"...då vet man att man sjunkit lågt.
usch, jag skäms över hur handlingsförlamat man sköter den här föreningen. Challe sitter kvar, nyförvärv är allsvenska paniklösningar, ingen glöd eller kärlek för sporten finns öht, förmågan att spela 60 minuter har typ inte funnits sedan LHC hemma eller den där 2-1 vinsten mot FBK.
Det värsta av allt är att jag inte EN ENDA gång har hört burop från läktaren, trots att man i många fall har visat upp rena juniorprestationer. Det är ungefär som att spelare och fans upplever det som att vi gick upp igår och att "vi bara är glada över att vara här". Ställer man inga krav så får man heller inga prestationer.
Timrå klamrade fast den där pinnen som vore det en tvåårings snuttefilt. Modigt! Hade fan varit förtjänt med en nolla efter de sista 12-13 min av den här perioden.
100-1 på att SSK tar bonuspinnen inom två minuter.
Timrå gör som vanligt man satsar på att backa hem en hel period med 1 måls ledning, antingen är man dumma i huvet eller så ä'r dom riktigt otränade så att dom inte orkar fullfölja matcherna, fyfan.
erathoo: Hehe det var bara min uppfattning av honom, i övrigt tycker jag inte att han har gjort allt för mycket väsen av sig och det brukar ju vara ett gott omdöme när man pratar om våran backbesättning.
Katastrof. Nu försökte challe spela av en hel period med uddamålet, det gick åt helvete och nu ska vi försöka spela offensivt igen. Det här känns riktigt surt.
Och vad skrev jag ?