Olle: Jag vill ha det till fler situationer som han har gått ut för att skära av vinkeln men då har det kommit en dragning och då ligger han där och simmar.
tik02: Inte direkt! Jag gav upp webradion, ringde ett skypesamtal till syrran hemma i Timrå som sitter och ser matchen på teven så jag lyssnar via skype på matchen på teven istället!
73Sjöbba: Jag kan få det till en situation till, då ssk-spelaren drar pucken i utsida nät. Där tycker jag faktiskt inte att han gör något fel alls, kameravinkeln lurade mig lite först men jag tycker att han mer att han tvingar utt ssk-spelaren i en vinkel där det inte går att göra mål.
Nu har vi gjort två halvbleka insatser och tagit 5 poäng. Jag kan känna en tillfredsställelse i detta faktum även fast vi måste spela betydligt bättre i fortsättningen. Nu tycker jag alla ska lyssna till Vidells intervju, han lockar alltid till skratt.
Pitikimäki riktigt bra idag...skönt med 2 målisar som iallafall har potential....jag menar vid deras 1-1 är det totalt omöjligt att räkna ut hur Granath tänkte..??
Timrå Icon: Riktigt underhållande start på matchen Djurgården-Skellefteå i alla fall. 1-1 efter 10 min och ett helt annat drag än eftermiddagens sömnpiller.
dr-nix: Så är det alltid. När TIK spelar borta så sitter kommentatorn och håller på hemmalaget, när däremot TIK spelar hemma, då sitter den fan och är helt neutral, man blir tokig. Men den absolut bästa kommentatorn idag var han på webb-radion, utsläppt från nåt hem i S-täljetrakten.
Nej då, det är en helt annan dialekt. De från Tokstan kommer från bystan, så att räkna in Södertälje till Stockholm är som att påstå att Härnösands bor är Sundsvallare.....
tik02: om kommentatorn håller på hemmalaget eller inte stör jag mig inte så mycket på. Men när han gång på gång kallar Timrå seriens sämsta bortalag efter 3 omgångar och bara en match på bortaplan (innan SSK-matchen) börjar jag bli lite smått irriterad.