1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588768 inlägg · 6216 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03

« · 1356049 · » Till forumet

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Men ni vet att vi på nåt jävla vänster älskar detta så enormt!
Kommentera

Nu börjar ångesten och illamåendet att totalt ta över i kroppen... usch och fy!
Kommentera

Johnny Bravo: hahaha ;)
Kommentera

Blizzard: Valle Valium fattar nada av det du säger nu :)
Kommentera

Johnny Bravo: Värsta är väl att man i sånna här tillfällen ite kunnat leva en normal dag, hela denna torsdag har kretsat runt timrå (även onsdagen) man liksom gör inte ett skit, man kan knappt vara normal social, vi kastar bort en dag av vårat liv för att må så dåligt man någonsin kan göra för att sedan se Timrå IK svika oss så jävla big time. Fan vad vi är underbart dumma :)
Kommentera

Skarin: Sedan Timrå gick upp på 2000-talet så har Södertälje vunnit 8 hemmamatcher mot Timrå, och Timrå har vunnit 8 bortamatcher mot SSK.
Så det är ett lag vi har hyfsat lätt emot statistiskt sett.
Bland annat har vi vunnit bägge bortamatcherna den här säsongen...
Kommentera

Skarin: Jag vet inte om jag pallar det här.
Kan det vara sunt att må så här dåligt?
Kommentera

T T: "AIK–Modo i sista omgången blir avgörande "

Fan hade helt missat att dessa två möter varandra i 55:e omgången då måste vi vinna idag för att ta slutspelsplats nästan, för en modo vinst idag och sen ska vi om AIK 55:e omg då kan vi inte hoppas på modo vinst igen för då går dom till 8:e plats.

Fan vad jag skerv rakt ur huvudet hoppas någon förstod.
Kommentera

Skarin: Nä, det är hemskt. Man blir avundsjuk på Modos läge.
Kommentera

Men gud vad nervös jag är. Frågan är om man klarar av att se denna tillställning.
Kommentera

T T: Neeeeej inte mogge!
Kommentera

Domare:

Johansson, Morgan
Rönnmark, Ulf

Kommentera

Olle: Han har en och annan räv bakom örat, vår käre moderator ;)

Ja, det kommer bli en pärs utan dess like. Jag vill bara att eländet ska vara igång snart!

Redigerad kommentar

Kommentera

Har precis värvat två marginalåskådare till kvällens match i Södertälje.

Kommentera

T T: så där subtil är du fan aldrig när jag skriver i fel tråd! :D

Kattgubben: Men nog är det tortyr alltid. Man går runt i ett vakuum och funderar på hur man kommer att må kl 21:30 ikväll. Jag drömde att vi vann med 15-0 och att modo torskade med 2-1...mot SAIK. Kunde inte ens kosta på mig ett tyst skrockande när jag skakade av mig sömnen.
Kommentera

T T: haha :D
Kommentera

Kattgubben: Om du tycker att silly season är tortyr, vad kallar du då kvällens match?     ;)
Kommentera

KORITFW: Enligt de nya reglerna så får man högst ha lirat två säsonger i Elitserien för att kunna bli nominerad till Årets Rookie.
Kommentera

Kattgubben: Vi torskar ikväll men vinner på lördag. Det ger oss en plats i ingemansland.

Det är mitt tips.
Kommentera

..........................Anton Lander?!
Kommentera

Jockz: oj, hur tyder man detta, SM guld nästa?
Kommentera

SSK rear ut 500 sittplatsbiljetter för 50 spänn styck. Kul om det kommer mycket folk ikväll. Heta minnen från kamperna i Scaniarinken i slutet av 90-talet och -00 när vi gick upp, alltid ett jäkla tryck när vi kom på besök i allsvenskan och diverse kval. Men bortastå köper man fortfarande i dörren vad jag ser...

Kommentera

söder över: Tomas Ros lägger ner sin blogg!!!

kallemotor 23 år
3 mars 2011, kl 11:38
Bästa inlägget hittills, Ros!

Redigerad kommentar

Kommentera

ett inpuls förslag för sista minuten suppar:

om någon exil tikare i östergötland vill se ssk-tik på plats i södertälje så finns det 3 platseri vår bil...

du/ni måste dock ta er till norrköping...

bubbla mig eller honhund...
Kommentera

Smokey: ha ha, humor i den högre skolan...
Kommentera

Jag gillar faktiskt den karmatiske Poppe en aning, men i kväll kan han dra åt helvete!

Sedan flera veckor är jag dessutom för aftonen inbokat på ett event för typ 40 partysugna damer...

Betyder att jag inte kan åka upp och skrika mig hes i "grötborgen" i kväll,

FÖRLÅT TIK-BERGSLAGEN!!!

Den enda lilla lilla lilla lilla fördelen är att jag inte behöver kasta ut TV:n om det går åt helvete. (Vilket gud förbjude.)

Här kommer några förslag på nervlugnande aktiviteter innan kvällens nedsläpp:

- Fixa en nice driver och 4000 golfbollar. Ställ dig i en central snödriva och maxa din Ipod med typ Iron Maden medans du planlöst swingar.

Out door train surfing med X2000 tur och retur Hudiksvall. Stå på nedre trappsteget på utsidan och mantraprimalskrik:

- NEEEEEEEEEEEEEEEEJ KOOOOOOLAN, NEEEEEEEEEEJ JOKELA, NEEEEEEEEEJ LINKAAAAAN!

Givetvis utan mössa. TIK-röda örsnibbar och nästipp är alltid rätt!

Annars sätter du på några 70-talsporrisfilmer med riktigt håriga brudar. Fixa ett bra redigeringsprogram. Klipp resolut bort ALLA typ nuppascener! Spar bara avsnitt med endast dialoger. Alltså typ när rörmockaren ringer på och hon öppnar i neglige och snacket innan mer hud visas.

Sätt videon på repeat. Spela gärna på läppen medans du toktittar.

Livet får en helt ny dimension i väntan på nästa nedsläpp.
Kommentera

nectis: Jag vaknade nervös och kan inte riktigt skaka av mig farhågorna inför kvällens match. Vill tänka positivt, men det finns hela tiden där bak och gnager - vi kan lika gärna torska.

Hemska tanke.
Kommentera

Värsta dagen i mitt liv tror jag. Känt mig spyfärdig hela morgon. Har bott på toaletten, VINN FÖR I HELVETE!
Kommentera

ÖstrandsNisse: Tänk vad många slutspelsklara lags supportrar som sitter och myser över våra ångestmatcher nu. För dem är det underhållning. Det är för jävligt. De vill se blod!

Redigerad kommentar

Kommentera

Kattgubben: Känns inte som att jag är lika inbiten supporter som de flesta här inne, längtar inte tills jag blir så heller...
Kommentera

Kattgubben: Hä gäll å va påsitiv!

Jag tänker såhär jag: vi har fortfarande vittring på det där SM-guldet Pärra-pöjken låvede öss inna säsonga starta.

Bara en sån sak.

Kommentera

ersson: Ja, det skulle vara häftigt att ha en bra känsla inför matcherna och att få behålla den känslan även efter match. Jag vet inte när det hände senast. Det känns som en lyx vi inte har råd att unna oss :)

Själv har jag en känsla av avgrundsångest inför matchen. Det känns äckligt och jag har redan tendenser till hjärtklappning och hyperventilation!

Redigerad kommentar

Kommentera

Johnny Bravo: Jag har en bra känsla inför ikväll, längesen jag hade det. Jag hoppas att jag kommer kunna sova gott inatt!
Kommentera

erathoo: Njaaaa, om man inte kallar skola för jobb nu för tiden. Har dock en fyra timmar lång lektion utan att ha något att göra..
Kommentera

erathoo: Går det att sköta ett jobb idag så är man utomjordisk!
Kommentera

ersson: Det blir en lång dag o en ruggigt jobbig kväll på det. Ångest när det är som allra bäst!
Kommentera

ersson: har du inget jobb att sköta?
Kommentera

Johnny Bravo: Redan gjort, 2 gånger.
Kommentera

ersson: Sätt dig på dass. Jag har ont i magen redan nu!
Kommentera

KORITFW: Fan, ge mig något att göra fram tills matchdags. Någon som har någon idé över vad man kan göra?
Kommentera

Tagga jävel nu!

-Great moments come from great opportunities.
Kommentera

Kattgubben: Ja men sån tur ska vi inte ha. AIK får tillbaka hela jäkla laget inför mötet med oss och den andra konkurrenten Modo får spela med full lag under nästan hela säsongen medan vi får skador på nyckelspelare i var och varannan match...Ingen har sagt att det ska va enkelt :)
Kommentera

Olle: Det är ju vansinnigt underligt. SSK lämnade ju dessutom drivor med skadade brynäsare efter sig igår.
Kommentera

Kattgubben: Han lär inte komma undan med att springa ut på isen igen iaf. Hur han gjorde det igår, det förstår jag inte. Jag hade förhoppningar på att SSK's Eriksson skulle bli avstängd för bentacklingen men så verkar inte ske.
Kommentera

T T: Borde det inte kunna få motsatt effekt också? Att domarna tycker att Popovic är en jobbig jävla gnällspik som ifrågasätter deras yrkeskompetens...
Kommentera

T T: Ja vi lär inte få mycket med oss på den fronten. Jag går och hoppas lite att vi inte ska behöva domaren för att vinna i morgon. Usch ångest!
Kommentera

John K: Det blir till att köpa matchprogram också... Eller följa swehockey på blackberryn, det är visst -10tal nu (men jag saknar de som bytte siffror på resultatrapporttavlan i isladan med en stång. Fromells Vip-teknik, Boden-Piteå 3-0)

Om Timrå förlorar och både AIK och Modo tar full pott är vi borta från slutspelet i såväl teori som praktik. Om vi tar tre och någon av Frölunda eller Modo förlorar så kan vi inte åka ur. Finns några varianter med tvåpoängare på samma tema också... Men annars kan alla tänkbara utfall vara möjliga inför slutomgången hemma.

Kan det bli utsålt mot DIF tro? Det är så jag funderar på att ta planet hem och kolla.

Kommentera

« · 1356049 · »