Jag förstod det roliga, egentligen, men ville bara gardera mig (1X2). : )
Jaji, minst 15% vill jag se på en glöggetikett, annars blir det inget köp. Sedan händer det ju att man glömmer glöggen på spisplattan, så att delar av den kokar bort. : (
Visst, bygg gärna nytt nu, fast då lär ju de flesta anse det vara befängt med tanke på dagens publiksiffror...
Nej, absolut inte så bara. Menade, som du fattar, att det allt var strongt av ett litet gäng timråbor att sticka iväg och giva de kaxiga telgarna på moppo.
Bara nio procent minsann, inklusive försäljning av diverse under matcherna?
I mitt fall har jag blivit så pass bekväm numera att jag inte längre riktigt fixar att släpa mig längs den kalla ån för att åbäka sig i en resa med hockeybuss tur och retur.
En ny arena skulle ha uppförts på den gamla Bernerstomten alternativt vid gräsplanerna bortom(?) där den där Ranchen(?) låg. Och det när vi var på topp...
DJ Hemp: Det är inte så bara. Vad sa de att publiken stod för rent ekonomiskt? 9%? Då räcker det med några Timråbor på matcherna. Jag drar ihop ett kompisgäng och drar till arenan. Ja det är väl ungefär så det sett ut hittills också.....
Bara timråbor alltså. Det var lite imponerande, eller något. Att åka ner på Annandagen för en simpel match i serielunken. Kul att de fick en positiv upplevelse. Själv måste man ha legat i koma i dag för när jag vaknade minns jag nästan ingenting av det senaste dygnet. Sedan slog det mig att sprit och sömntabletter är en tvivelaktig kombination fast okej, man överlevde även denna gång...
Timrå Icon: Tycker gårdagens insats kändes riktigt trevlig. Timrå är riktigt bra i en helt ok match. Hoppas det kan följas av ytterligare en bra insats så kan det kännas riktigt pepp att åka ut och se Löven nästa hemmamatch...
sargad: Ja så vitt jag såg var det bara Timråbor. Jag kände igen de flesta. Beredda på att dra på sig matchstället och spela utt SSK om fler insjuknade
mikenomad: Jag är väldigt bekymrad över Wade Bergmans tillvaro som inte lyckats leva upp till förväntningarna även om han tycks ha rätt inställning. Läget är sådant att vi har en import som inte spelar. Inget emot Bergman som spelare, tränaren tar ut laget. Men så länge han står utanför laget eller som i sista matchen huserar som extraback så måste jag som supporter ifrågasätta hans framtid i föreningen.
mikenomad: Fair enough. Jag är en icke-våldsam person i de allra flesta sammanhang men skulle jag se någon jävel i Timrå-klacken tända en bengal som gör att jag blir tvingad att lämna arenan under pågående match för omvisitering skulle jag klå upp vederbörande oavsett vem det är. Det år inte coolt att tända bengaler inomhus.
Det tackar vi för. Ja, vi brukar ta Telge för det mesta. Lycka till i Gävle nu! Men hur fan ska man hinna med att se all sport? Annandagen formligen sprudlar av kanonmatcher i alla möjliga kanaler...
Det begär jag egentligen inte att grabbarna ska fixa, även om vi är ett jävligt starkt bortalag. Viktigast i nuläget är att vi spöar bottenkonkurrenterna. Just därför är jag extra imponerad över hur coola vi var i sista "perren".
Coolt helt avgörande mål han gjorde också, Boyce. Klar Hyland-tendens över det. I säsongens hittills viktigaste (sexpoängs-)match. Vilken skön kick för resten av kvällen, nu har man kommit igång. Fram med julspriten! : )
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
Jag förstod det roliga, egentligen, men ville bara gardera mig (1X2). : )
Jaji, minst 15% vill jag se på en glöggetikett, annars blir det inget köp. Sedan händer det ju att man glömmer glöggen på spisplattan, så att delar av den kokar bort. : (
Visst, bygg gärna nytt nu, fast då lär ju de flesta anse det vara befängt med tanke på dagens publiksiffror...