1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590541 inlägg · 6216 ämnen

Spekulationer

« · 636996 · » Till forumet

Spekulationer
Spekulationer spekulationer fan vad less jag blir är det ingen som vet om det är några nya spelare på gång finns det verkligen inga läckor, för det brukar det alltid finnas. Namnen som nämnts är bara skit förutom sareela som lukko aldrig släpper.
Kommentera

Sv: Spekulationer
RetroTimrå: Jag ser att du har IFK Timrå som logga på din sida, tyvärr är nog även hockeylaget i liknande division snart. Det här går aaaaldriiig!!!! Man har hållt i för hårt i plånboken helt enkelt, tyvärr.
Kommentera

RetroTimrå: 1 närstående Timrå IK säger att Kapanen och
Oksa byter lag.
Kommentera

Bo Bly: Inget kött på benen om Saarela?
Kommentera

Dream Team: 1 finsk forward ska också vara klar har flera
stycken sagt?Att det kommer 1 målvakt är jag i alla fall
säker på.
Kommentera

Bo Bly: Flera stycken !!??? Nämn en !!
Kommentera

Bo Bly: Saarela vore en dröm, åtminstone vad gäller hans tidigare stats. 304+249 på 744 matcher vore nåt för det här antiproducerande manskapet som vi tvingas se på isen. Frågan är vilka det är som plågas mest just nu. Spelarna eller publiken?
Kommentera

Bo Bly: Ja men varför får målvaktstränaren rekomendera spelareinför säsongen iår igen det blev ju en i flopp förra året också. Den killen slutade väl som 3dje målvakt i Brynäs.Och nu får vi lida för att vi slappte Hedström för snällt.
Kommentera

RetroTimrå:
Hoppas verkligen att det inte läcker ut vilka spelare som det jobbas på.
För några år sedan har läckte det ut ett namn och den affären gick om intet Så håll tyst nu Nubben och co.
Kommentera

Bo Bly: Har också hört ryken om att, kanske till och med, fyra spelare kommer att presenteras på måndag.
Varav en är målvakt - där en förmodad trade med Mika Oksa ingår...
Vet inget säkert, med det är som sagt rykten.
Kommentera

Bo Bly: Tror jag hellre på Karri Rämö andremålvakt i HPK över 93 % på 11 matcher... (tredje gången ikväll jag skriver det... hoppas någon reagerar denna gång... ;))
Kommentera

Tycho: Om det värvas en ny målvakt är jag mer för ditt förslag. En av orsakerna att Kapanen inte fick nytt kontrakt i Timrå inför säsongen var väl för hans skadebenägenhet. I år känns det extra viktig att behålla vår förstemålvakt intakt. Då är inte Kapanen någon drömvärvning trots hans stora Timrå-hjärta.
Kommentera

Kevin O Shea: Har också hört vissa ryckten 3nya spelare varav 1 målis vid namn kimmo mer vågar jag inte skriva utan man får väl hoppas o drömma ryktet är sant.
Kommentera

Det är målskyttar som behövs, Oksa är tillräckligt bra bara han får stå. när han gör 3-4 riktigtdåliga matcher då kan man byta in Asplund, men jag tycker nu när oksa gör en dålig match då är det asplund spom står nästa. Låt Oksa få stå oftare och utan avbrott, det är inte bra för nerverna att bli utbytt. Sen måste backarna ta sig i kragen.
Kommentera

NR_9: Undrar om det inte finns en gnutta sanning i det som ryktas. Oavsett vad man tycker om Oksa så blev han bättre och bättre ju fler matcher han spelade, fram till mot Mora. Där tyckte jag mig kunna se en osäkerhet i hans agerande som jag trodde försvunnit i takt med matchandet. Frågan om inte Oksa vet vad som eventuellt håller på att ända? Sånt påverkar sannolikt hans spel i negativ bemärkelse.

Men jag håller med dig. Det är väl framförallt målskyttar laget behöver.
Kommentera

250kg kärlek: Han lär nog redan veta om det ifall det är klart. En bytesaffär innefattar ju att både spelare och ledare måste vara överrens. Så stämmer ryktet lär han nog ha vetat en tid...
Kommentera

Frella: Ja det borde han, en bytes affär kan både bli bättre eller sämre. Men jag hoppas att spelarna tränar på målskytte som tusan under uppehållet. För man vinner endast om man har mest mål =).
Kommentera

Man kan ju hoppas att Sanny hittar tillbaka till sitt eget spel efter uppehållet.. se länk
Kommentera

actionleif: Jag tror att sen han fick C på bröstet så vågar han inte spela som förut, han är rädd för att förstöra för laget känns de som.
Kommentera

actionleif: Ja du. Någon landslagsklass har han ju definitivt inte visat upp. Långt ifrån skulle jag vilja säga. Förhoppningsvis höjer han sig några klasser efter uppehållet......tillsammans med många andra.
Kommentera

General_Moisio: Det ligger nog mycket i det, helt klart. Efter uppehållet vill vi ha tillbaka den Sanny som vi är vana att se honom.
Kommentera

250kg kärlek: Målskyttar. Ja tack. Frölunda har släppt in lika många mål som Timrå men producerat nästan dubbelt så många.
Man ligger på andra plats. Vi är utanför slutspelsplats just nu. Kanske räddas vi till slutspel ändå, men det är just nu ingen vacker hockey som osar självförtroende som spelas.
Kommentera

Skarin: Japp men de blir ju så när man har kaptens rollen då ska man ju tänka på laget, så jag tycker att Robban borde bli kapten bara för att se om Sanny kanske spelar bättre då, men för mig känns inte Sanny som en kapten utan att de borde vara Robert Carlsson
Kommentera

General_Moisio: Exakt, fattar inte heller Kaptenen i ett lag ska ju vara en moral snubbe som inte gör dumma saker, att sätta vår bästa tacklare på den rollen var nog det dummaste som kunde hända. Carlsson va C förra säsongen då kanke Z eller Modin borde vait kapten han klarade ju det grymt bra, varför fick inte han vara det i år med, han är väll den i laget som spelat flest matcher i A-laget.

Jag fattar faktiskt inte hur man tänkt då vi byter ut Carlsson som är en känd snackare från kaptenposten till lagets bäste tacklare som då måste lungna ner sig????

VA?????

Saknar gamle stabile Sanny, skippa C:et å KÖR.....
Kommentera

lungan: Precis vad jag just sa, känns som Sanny blir bättre om han slipper kaptens rollen, nu vågar han inte längre tackla som han gjorde ifjol.
Kommentera

General_Moisio: Minns att jag redan då det blev klart att han skulle bli vår nya kapten skrev att jag inte riktigt gillade tanken bakom det och att det skulle påverka negativt i hans spel. Rätt än så länge i alla fall. Synd det.
Kommentera

Skarin: Jag vet inte vad det betyder för Sannys del, men en kapten får mindre tid för återhämtning i båset då var och varannat domslut ska diskuteras. Kanske Robban kände att han behövde sitta mer. Av samma anledning kan inte Manderville bli aktuell då han behöver sitta sitta varje sekund han får.
Kommentera

Skarin: Ja Sanny har ju en riktigt bra personlighet !!... kanonkille..men han är viktigast
ja ovärderlig som den bakre trygga klippa som tik behöver nu i fortsättningen.

Robban el. annan forward som kapten!
Kommentera

kockjanne: Så länge du inte kan verifiera med en länk så kan väl du också använda den här tråden.
Kommentera

kockjanne:
Låter inte helt fel...

Hoppas det blir officiellt snart
Kommentera

gud:Ja nu blir man onekligen nyfiken, men vem ska Kapanen ersätta då?
Kommentera

Lagets "kräftgång" påverkar i allra högsta grad skribenter och atmosfär i gästboken. F-n, det huggs och kastas knivar om vartannat.
Krama om varandra i cybertrafiken istället vettja.
Kommentera

250kg kärlek: Ratt muff på ! också kramas i trafiken ! ( c :
Kommentera

mikaelkarlsson: Ja vem ska han ersätta....det viktiga är att han nu kommer och att det inte är någon slags rökridå utlagd...men som sagt detta är uppsnappat i verkligheten och inga drömmande spekulationer.
Enligt detta så ska Kapanen vara klar....plus 2 utespelare. vem som får gå skiter jag i egentligen....det viktiga är att det kommer någon. Crippe är ju ett alternativ att flytta på !
Kommentera

kockjanne: Visa mig länk som visar att kapanen är klar. Inann dess tror jag inte ett dugg på det ryktet
Kommentera

kockjanne: Varifrån har du hört detta ??
Kommentera

-Gurra-: Det är bra konstigt hur rykten och påståenden bara dyker upp.
Men aldrig finns det någon som kan uppge en källa till påståendena.
Kommentera

Abris: Va yrar du om för länk....verkligheten sa jag,det innebär att det är ord uttalat från en människa....tror gör man i kyrkan....vänta o se
Kommentera

kockjanne: Vad heter människan då... BERÄTTA!!!
Kommentera

kockjanne: Jag vill ha en sida där jag kan se att det stämmer det du har skrivit. Eller Säg ett namn om du säger att det är ifrån verkligheten. För jag kommer inte tro på det förens jag ser det med egna ögon
Kommentera

-Gurra-: Det kan bero på att man inte vill lämna ut något namn...om det nu skulle skita sig av någon anledning så finns det heller ingen att slå på.
Som folk har attackerat Nubben här....skulle väl knappast tala om vart detta kommer ifrån.
Kommentera

-Gurra-: I mitt fall, kommer jag endast med nyheter direkt från högt uppsatta människor inom föreningen.. Kan vara så att fler har kontakter och vill uppdatera oss andra. Dock är 9 av 10 fall endast ryktesspridning, en höna av en fjäder.. Liksom.
Kommentera

Strindlund: Då kan du väl svara på om det är sant eller inte med det här om kapanen
Kommentera

Abris: Nä du...det kommer inte jag heller att göra, jag kan sträcka mig till att det hölls en fest på Södra berget igår och där kom det från en människa i organisationen, det är underligt vad alkohol kan få för effekter.
Kommentera

Abris: Haha! Va? Nu får du lugna ner dig. Jag har inget att komma med för närvarande.. För tillfället har jag inte hört något nytt.
Kommentera

kockjanne: "Det kan bero på att man inte vill lämna ut något namn...om det nu skulle skita sig av någon anledning så finns det heller ingen att slå på.
Som folk har attackerat Nubben här....skulle väl knappast tala om vart detta kommer ifrån"

Instämmer helt.
Kommentera

Strindlund: Eftersom du har kontakter ifrån högt uppsatta i föreningen så kan du kanske försvara det kockjanne uttalar sig om.
Kommentera

kockjanne: du får väl ge mig ett namn då iställe för en länk då
Kommentera

Abris: Nämen jag sa ju att så gör man inte, varför ska jag lämna ut ett namn ? jag säger ju själv att jag tror det när jag ser det, men med tanke på vem som sa det så kan jag inget annat än tro att det är sant. Visar det sig att det är en lögn så ska jag avslöja för dig vem som sa det.
Kommentera

-Gurra-: Tagga ner grabben....dan före dan före...........ja vem vet vad som dimper ner i skorstenen
Kommentera

« · 636996 · »