1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590402 inlägg · 6216 ämnen

Spelar ingen roll

« · 75994 Till forumet

Spelar ingen roll
Tja, kan säga att TIK-klacken inte hördes till Östra heller...sorry... :)

LIF-klacken skanderade heller inte "Segern är vår". Däremot "Skall ni gå hem nu?", vilket jag tyckte var onödigt. Men nu är ju jag inte klackledare och heller ej med på bussresan.

Men ni skall väl inte snacka om någon klackkultur. Dom få gånger jag varit i Timrå Isstadion, är det ni som svarat för hatramsorna.
Och förresten...om nu inte LIF-klacken hördes bort till er, hur f-n kan ni då veta vad som skreks och inte..?

Sedan till sist..."Z" är en vanlig hockeyspelare, han med. Det innebär att han är lika j-la tacklingsbar som vilken annan spelare som helst. Så ni kan sluta skrika så fort "raggarn" faller vid sarghörnen...det är inte NHL...
Kommentera

Sv: Spelar ingen roll
Micke Hellacopt:Du hade lika gärna kunnat underteckna ditt inlägg med "En besviken LIF:are" Naturligtvis är Z en vanlig ishockeyspelare,men en mycket bra sådan,TIK:s upphämtning var helt överlägsen LIF:s upphämtning mot Löven,däremot var det "Hjärnsläpp" en av era mest rutinerade backar drabbades av i slutminuterna en bidragande orsak till att ni förlorade,trots allt så hoppas jag att TIK och LIF blir de lag som spelar i elitserien nästa säsong
Kommentera

Klart "Z" är tacklingsbar. Ingen får väl lika mycket tacklingar som han men.. han ska inte behöva bära omkring en massa hösäckar hela jävla tiden, bara för att dommarjäveln inte kan ta ut dom för interferens. Finns garanterat ingen som fått så mycket stryk i vinter som Z:a. En glaslirare som Jens Nielsen skulle ha varit skadad mest hela tiden med den uppvaktningen.

Älska Timrå IK
Kommentera

Micke Hellacopt:
LIF hade en jäkla tur att dom fick en poäng i alla fall.
LIF klacken hade en jäkla tur att TIK klacken hämtade andan i mellan åt så att dom också fick höras.
Tycker inte alls återtåget imponerar. Laget är för dåligt.
LIF klacken har fler flaggor än anhängare.
osv osv!

Ikväll smäller det igen. Tänk vilket häng AIK får på LIF om inte TIK spöar dom ikväll. För i sista matchen gör TIK processen kort mot LIF. Tror inte LIF har samma tur då.....

Ska sanningen fram så tror jag nog TIK vinner ikväll.
Så slipper LIF nissarna oroa sig .
Forza Timrå
Kommentera

« · 75994