Redigerad kommentar
mikenomad: Vi grabbar tag i vartenda vass-strå... i hopp om att inte drunkna.
Får vi bara ett hållbart så...
Redigerad kommentar
Koritftw: nånting i den stilen var det.. :)
Hahl Bundy:
en center med lite kreativitet öht skulle knappast göra skada :)
Stumpel kanske är det bästa vi kan få i centerväg nu. Ju mer jag tänker på det så ju mer smakar det.
Vet att jag får hela HS maffian på mig nu men det skiter jag högaktligen i.
Stumpel är 40 år nu o inte den snabbaste på rören om man säger så... men karln kan slå mackor som få.
Får mig att tänka på kung Bremberg ifjol. Var inte heller snabb på rören men var tungan på vågen.
Stumpel är klasser mer meriterad. Det kan gå...men det är ju bara vad jag tycker.
SuperMupster: vill minnas någon som vart på efterfest med honom där Hirso beklagat sig över det ena och det andra, om en av sakerna var tränarna minns jag inte, minns bara något med att han inte gillade Pikkarainen, att han var slö och oansvarig ungefär. Men han är ju Pärssinnens problem nu.
Här på HS alltsåRedigerad kommentar
Kattgubben: men vare Hirso och Murley som inte gick ihop...?
...
nä visstja , det var Corso o Hirso
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Luleå ser ut att släppa Hirschovits. En klasspelare i sina bästa stunder.
Strax uppe i 730 000 och nu finns man med själv på listan också. Helst ser jag förstås att man lyckas landa ett centernamn värt lite mer än själva entrépengen innan deadline. Gärna någon till spelare som kan fixa så vi åtminstone kan mönstra en offensivt farlig enhet till kvalserien. Skulle detta inte gå vägen utan pengarna "fryser inne" har jag ändå svårt att se pengarna gå till ett bättre ändamål.
Kämpa Nubben!
Vilka spelare förutom "Linkan" värvades in under fjolåret? Jag sitter och grunnar på hur mycket farligare vi kändes vid samma tidpunkt för ett år sedan.
KORITFW: Ändå har vi över en timme kvar i värsta fall. Pärs.