1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590580 inlägg · 6216 ämnen

Spelarjakten

« · 1556863 · » Till forumet

Sv: Spelarjakten
Känns ju tveksamt att just Stümpel kommer att presenteras, då dom gått ut och sagt att han nobbat Timrå. Eller?
Kommentera

EDIT:

Tvåa på pucken...

Redigerad kommentar

Kommentera

För att ytterligare röra till det:

Har TIK bara påskrift från förbundet, och övriga parter så kommer IIHF godkänna. Eftersom där räknar man fortfarande 15 februari..

Kommentera

mikenomad: Som sagt Stümpel är vår nya Dimman. Den senare har gått upp i rök ordentligt nu.

Redigerad kommentar

Kommentera

John Plandora

Tikarens nr1 fiende.

Winnerborg o wennerholm är sååå pasé

Kommentera

bobrov: Jag tror att han är senildement och har sajnat för båda klubbarna.
Kommentera

Kattgubben: Man kan väl inte medvetet söla med pappers. med en fd. han är ju trots allt 41 pannor i år så lite fingertoppskänsla bör man ha
Kommentera

KORITFW: ääääh vi åker ned och hämtar karlfan....
Kommentera

Men Nitraanställda i Piestany, tillkännager i en rapport rörande Stümpel, att han kommer att resa.

Kanske? förhoppningsvis??

Sunkafit

som förbryllade mig under en lång bit papper är ett kontrakt

Så skriver en kommentar om artikeln.. utveckla google translate tack.. 

Redigerad kommentar

Kommentera

Vad var det för papper Nubben skickade in då? Måste ju vara underskrifter o grejjer från spelare o agenter osv.

Ett klargörande tack!

Kommentera

Det kanske inte är Stümpel som är den andre spelaren :)
Kommentera

KORITFW: Översätt tack :)
Kommentera

Äh jag fattar ingenting
Kommentera

KORITFW:

då vet vi .... ?

Kommentera

"Men Nitra i Piestany, i en rapport till Stümpelom, kommer att resa." ..jaaha 
Kommentera

Kattgubben: Det tror jag oxå. Vore intressant att få höra hela versionen. Allt var ju påskrivet enl. Nubben.
Kommentera

Hahl Bundy:Jo, men då kan de ju inte ha varit överens med Stumpel isf, eftersom han "nobbade". Nu tror jag inte han gjorde det iofs, utan att hans klubb medvetet sölade med pappren för att tvinga kvar honom i klubben....
Kommentera

KORITFW:Ja vilket jävla mygel!
Kommentera

Kattgubben: Ja Stumpel o Smolanek
Kommentera

2:a på pucken

Redigerad kommentar

Kommentera

Enough: Magisk översättning :D 
Kommentera

Jozef Stumpel, vars namn i slutet nattetid i samband med avgång den svenska Elitserien Timrå att äntligen lämna. Regissören bekräftade att Hokejportal.net HK Nitra John Plandora "Jozef Stumpel motstå frestande erbjudande från svenska Timrå och kommer att fortsätta att gå i Nitra", säger Plandora och tillade att förutom långsiktiga skadade spelare har Nitrania de stora problemen med infektioner influensavirus, som påverkade olika aktörer i kabinen. Men Nitra i Piestany, i en rapport till Stümpelom, kommer att resa.

Översatt med google translate

Kommentera

Kattgubben: låter som en riktigt dålig och påhittad ursäkt för att de segade med pappren
Kommentera

Hahl Bundy:Jo, men Nubben sa ju igår att han var överens med två forwards....?
Kommentera

Kattgubben: Smolanek?
Kommentera

Kattgubben: Ja men då så. Satan. Det är bra att ha Pettersson när det kommer till nyheter i hockey-Europa.
Kommentera

Kattgubben:Vem fan var den andre spelaren som var överens med Timrå då..... om Stümpel nu nobbade Timrå...?
Kommentera

söder över: Fast det fastslog ju Robert Pettersson redan inatt, så inga nyheter där. Nubben vet nog faktiskt inte mycket mer än vi. Dom sitter väl där på kansliet och väntar på ett fax, eller hur det nu fungerar numera. Man minns ju faxväntan tidigare under 00-talet. Var det Tenkrat som det dröjde så jävla länge med? Eller om det var Rosa.
Kommentera

Enligt säger Nitras sportchef Ján Plandora att Stümpel nobbat Timrå och stannar i Nitra säsongen ut.

Nobbat? Nu fattar jag halvsju....

Redigerad kommentar

Kommentera

Berglund: kan det inte vare en typisk media sak då?

Nubben har juh redan bekräftat att radek finns i uppställningen på swehockey... 

men han menar juh till st att det inte är hundra 100%

Kommentera

söder över: Dom är väl lite seg antar jag, Nubben har ju bekräftat att han gick igenom.
Kommentera

här finns ingen mer än rasmus uppsatt..
Kommentera

Berglund: Ja JOBBA! 

hmm Gretz.. öööh menar Hallin kan säker åka o hämta killen både med eller utan papper... =)

Kommentera

söder över: Jobba in Stumpel nudå, fy fan å kunna lira

Nordgren - Stumpel - Radek

Kommentera

söder över: 18+10 på 32 matcher är fan inte att leka med!
Kommentera

vi kanske kan börja smyygmysa lite över Radek iaf...

?

efter lite youtube gluttande kan man juh se atrt det finns poäng i den killen. stora frw som näsa för mål är ofta en bra kombination i den täta o försvars orienterade elitserien.

såg en hel del från finland och den där lasch som lakers plockade in verkar ha trivts jävligt bra ihop med radek på isen... 

koppas att det tar slut fort... =)

Kommentera

Bragd-Birger: Modano-hen!
Kommentera

jå1: Hormon-hen!
Kommentera

Bragd-Birger: Klimakterie-hen;)
Kommentera

KORITFW: Nu får du plus av Modano.
Kommentera

Vet att det sitter nån klimakteriekärring som minsann ska va på tvären på förbundet..
Kommentera

söder över: Jag tänker inte ge honom "skit", fullt medveten om att det har varit tufft. Men fortfarande är det hans ansvar, så likväl som hjälte kan han bli syndabock.

Han sitter nog på spjut, och än har vi inte gett upp.....

Kommentera

BertilEnstöring: Jag hoppas att Nubben slipper få skit för detta även om det skiter sig... 

som det verkade så hade han juh ett färdigt spår på en stjärna som vek av till ruusski någonstans över polen... 

i det läget skall Nubben bara ladda om o börja jaga på nytt med en vecka eller mindre på sig...

han har nog haft bättre tider även om känslan är att sådant här inte bara är hemskt för honom...

Men ja.. Han lär sitta på nålar.. eller kanske spjut...

Kommentera

Hahl Bundy:JA oh fatta känslan för oss levande som sedan kanske måste avsluta med .... Fast det sket sig... Nitras sportchef var tvungen att hämta knodden på dagis...
Kommentera

söder över: Ja, man är ju nervös så in i helvete. Då kan man ju tänka sig hur Nubben känner sig. Hjältestämpel, fiaskostämpel eller mittemellan....
Kommentera

Hahl Bundy: Det skapas historia just nu. Det här skall gå vidare till barnbarnen!
Kommentera

Hahl Bundy: hmm OM hc Nitra bajsat upp detta så blir det otroligt svårt att inte njuta av deras motgångar framöver...

Nu finns det väl fortfarande förklaringar till att det är som det är även om vi inte lär få hela bilden någonsin... om inte Hamrin eller någon murvel åker till slovakien o gör ett Josefsson gig...

Kommentera

söder över: Den här sillyn kommer att gå till historien. En silly som det kommer att snackas om i generationer.

"Jag var med 2013...kommer du ihåg? Inte? Jag ska berätta..."
Kommentera

Det kan gå...

in Nubben we trust

-alltid

SJUKT SPÄNNANDE SILLY!!!

Kommentera

pmN-: Nitra kanske måste förklara via rörtelefon att det inte kanske var så smart att skicka brevduvor.
Kommentera

« · 1556863 · »