För att ytterligare röra till det:
Har TIK bara påskrift från förbundet, och övriga parter så kommer IIHF godkänna. Eftersom där räknar man fortfarande 15 februari.. #timråik
Redigerad kommentar
Men Nitraanställda i Piestany, tillkännager i en rapport rörande Stümpel, att han kommer att resa.
Kanske? förhoppningsvis??
Sunkafitsom förbryllade mig under en lång bit papper är ett kontrakt
Så skriver en kommentar om artikeln.. utveckla google translate tack..
Redigerad kommentar
Vad var det för papper Nubben skickade in då? Måste ju vara underskrifter o grejjer från spelare o agenter osv.
Ett klargörande tack!
Jozef Stumpel, vars namn i slutet nattetid i samband med avgång den svenska Elitserien Timrå att äntligen lämna. Regissören bekräftade att Hokejportal.net HK Nitra John Plandora "Jozef Stumpel motstå frestande erbjudande från svenska Timrå och kommer att fortsätta att gå i Nitra", säger Plandora och tillade att förutom långsiktiga skadade spelare har Nitrania de stora problemen med infektioner influensavirus, som påverkade olika aktörer i kabinen. Men Nitra i Piestany, i en rapport till Stümpelom, kommer att resa.
Översatt med google translate
Enligt http://hokejportal.net säger Nitras sportchef Ján Plandora att Stümpel nobbat Timrå och stannar i Nitra säsongen ut.
Nobbat? Nu fattar jag halvsju....
Redigerad kommentar
Berglund: kan det inte vare en typisk media sak då?
Nubben har juh redan bekräftat att radek finns i uppställningen på swehockey...
men han menar juh till st att det inte är hundra 100%
Berglund: Ja JOBBA!
hmm Gretz.. öööh menar Hallin kan säker åka o hämta killen både med eller utan papper... =)
söder över: Jobba in Stumpel nudå, fy fan å kunna lira
Nordgren - Stumpel - Radek
vi kanske kan börja smyygmysa lite över Radek iaf...
?
efter lite youtube gluttande kan man juh se atrt det finns poäng i den killen. stora frw som näsa för mål är ofta en bra kombination i den täta o försvars orienterade elitserien.
såg en hel del från finland och den där lasch som lakers plockade in verkar ha trivts jävligt bra ihop med radek på isen...
koppas att det tar slut fort... =)
söder över: Jag tänker inte ge honom "skit", fullt medveten om att det har varit tufft. Men fortfarande är det hans ansvar, så likväl som hjälte kan han bli syndabock.
Han sitter nog på spjut, och än har vi inte gett upp.....
BertilEnstöring: Jag hoppas att Nubben slipper få skit för detta även om det skiter sig...
som det verkade så hade han juh ett färdigt spår på en stjärna som vek av till ruusski någonstans över polen...
i det läget skall Nubben bara ladda om o börja jaga på nytt med en vecka eller mindre på sig...
han har nog haft bättre tider även om känslan är att sådant här inte bara är hemskt för honom...
Men ja.. Han lär sitta på nålar.. eller kanske spjut...
Hahl Bundy: hmm OM hc Nitra bajsat upp detta så blir det otroligt svårt att inte njuta av deras motgångar framöver...
Nu finns det väl fortfarande förklaringar till att det är som det är även om vi inte lär få hela bilden någonsin... om inte Hamrin eller någon murvel åker till slovakien o gör ett Josefsson gig...