1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590566 inlägg · 6217 ämnen

Spelarjakten

« · 1554184 · » Till forumet

Sv: Spelarjakten
gurra_:Men inte får lilla fridolf svara på frågor utan att fråga emma det är nog hon som sponsrar Rögle med fridolfs pengar ha ha.
Kommentera

Modano: Jag undrar själv varför Sedinarna gav 1,5 miljoner dollar till ett barnsjukhus i BC, när det hade kunnat säkrat upp Schremparn i 3 år..Nu får Foppa lyfta in nån lirare snart. Det börjar bli panik...
Kommentera

KORITFW: Skitkul hörru....
Kommentera

KORITFW: Pajas
Kommentera

Hahl Bundy: mwohahah (a)
Kommentera

KORITFW: haha varit sugen i flera dagar att göra sådär, men senast jag gjorde det så blev alla så arga, så gjorde inget denna gång.

Tur jag läste de andra kommentarerna föra din, då förstod jag att det var en bluff, annars hade jag blivit arg ;-)
Kommentera

Blizzard: Jag är glad att ni hade humor då jag la iväg den här.....
Kommentera

Icing-Ove: Det var en kul Silly det där efter lockouten. Hagos, Nordgren och Hedström  till NHL samtidigt. Lasse Jonsson fick aldrig något kontrakt med Boston men hamnade i HV istället. Inte konstigt att det inte blev slutspel på vintern efter.
Kommentera

Icing-Ove: lika troligt som att foppa skulle bli bra i foten ;)
Kommentera

El Maco: När tycker du att ni hade bästa laget? Namnmässigt ser det ut som 07-08?

Redigerad kommentar

Kommentera

Icing-Ove: 2004/2005 såklart! Det var ju ert bästa år med. Och båda floppade i slutspelet.

Annars var vi väldigt bra på papperet när ni vann SM. Och var som mest lovable i min bok 2003 och 2004 när vi spelade semifinaler med home growns och upplockade andrasorteringsspelare och ett jäkla hjärta och attityd.

Kommentera

Blizzard: Foten hade varit grym idag i en kedja med Murley och Nordgren...Ojojoj! Hade ni inte hånat Foten om uteblivet guld, hade han lätt satt in 250000 kr till TIK idag.
Kommentera

Icing-Ove: Det är det värt. Lätt.

Kommentera

El Maco: Du är elak. Heja Lintner ;-)
Kommentera

Hur kan man som tränare åka och ställa sig i en jävla studio mitt i en brinnande streckstrid!!!!!
Kommentera

Vem fan är centern? bara två dar kvar och man har inte hört ett knyst.
Kommentera

KORITFW: Ingen mindre än Laurent Meunier. 5 solar 
Kommentera

Jävligt skumt att man inte äns hör om några namn i media eller ryktesvägen såhär med 3 dagar kvar innan deadline...
Kommentera

Seriöst, kommer det ens någon? får känslan av att det kommer ett meddelande i övermorgon om hur fansen kan komma och få tillbaka donationerna "Tyvärr, vi hittade ingen förstärkning, men vi är övertygade över att den nuvarande truppen kommer klara det som komma skall" typ.
Kommentera

KORITFW: Finns ju några finska centrar i KHL som underpresterat och som kan vara på väg bort. Annars blir det väl någon från Tjeckien. För i resten av de europeiska ligorna är det ju bara amerikaner och kanadensare som dominerar.

Redigerad kommentar

Kommentera

hubbenorlen: Och vis av tidigare år så brukar det ju smälla till ordentligt under de sista timmarna innan fönstret stänger. Det brukar alltid bli några oväntade övergångar.
Kommentera

hubbenorlen: Jag minns inte när det hände oss sist. Jag vill minnas att man sitter som ett barn på julaftonen och väntar , men blir alltid lika besviken.

Jag kan ha fel.

Kommentera

Jag blir galen, jag vill ha ett namn ikväll! gärna för en timme sedan.
Kommentera

KORITFW: TT kan du inte trolla fram nåt rykte? någon översatt rysk amatör-hockeyblogg, vad som helst!
Kommentera

Nubben är ju all for recycling så vi står väl där med Kamil Piros kanske eller nått.

Redigerad kommentar

Kommentera

Berglund:Piros gillar jag! Skön frilla och lägger fina mackor. Allt som kan få upp passningsprocenten i detta lag får väl betraktas som en förbättring.
Kommentera

Alltså, den gamle storsprutaren Mikko Lehtonen (SAIK-varianten) har gått riktigt knackigt i KHL i år. Det är allt jag har att tillägga i ämnet. Kan dock bli en aning knivigt att trycka in en center i samma budget då också, minst sagt. 

Kommentera

Knylan: Ja är det helt omöjligt att få lös en bra center så kan det ju vara ett alternativ, fast ska vi börja kolla ytterforwards finns det helt klart bättre utbud.
Kommentera

Tjääna. 

Jaroslav Hlinka & Dragan Umicevic hade varit helt perfekt i detta läge. Det tror jag alla är överens om. Inte minst eftersom Murley redan landat.
Men det blev en stor sorg när dessa båda herrar backade ur i sista stund. Tror jag även Nubben kan stryka under på...

Hlinka hade suttit som handen i handsken som förstacenter & en sån som Dragan gav mig faktiskt många positiva bilder. Tror han hade gjort underverk här. Inte minst i en kvalserie. Och då är jag helt ärlig.

Men det slutade i ingenting och det lär väl inte bli så hemskt mycket bättre än så är jag rädd. Men hoppas jag har jävligt fel.

Nej, detta var inte bra vill jag påstå.

Att vara TIKare är, vad ska vi säga, ingen dans på rosor. För att uttrycka sig milt.

Solen går dock alltid upp.
Kommentera

Skarin: jag blir glad bara vi får in en center, en någorlunda bra sådan som inte är helt passé.. men ännu inget rykte. Suck.
Kommentera

Riku Hahl får väl duga?
Kommentera

Nu är vi uppe i nästan 630 000.
Kommentera

Dream Team: Hur mycket blev det ifjol nu igen?
Kommentera

erathoo: Mindre men på dubbla tiden
Kommentera

Missa inte Rolle Engströms tankar om krisen i Timrå, kvalserien, och jakten på nya spelare. hockeypuls.se/kronikor/1.5528208-skont-att-slippa-skrik-pa-tranarbyte

Se också till att gilla Hockeypuls på facebook, så får ni Hockeypuls-notifieringar i facebook-flödet! www.facebook.com/Hockeypuls.se

Kommentera

In med Richard Gynge...
Kommentera

Och Jared Aulin från Örebro...
Kommentera

Kämpa Nubben *klappklappklapp*
Kommentera

Enligt ett färskt rykte så är hetaste spåret en center av europeisk toppklass, namnet börjar på "Reto".
Kommentera

Sune: denna? ptja why not
Kommentera

Sune: Reto Von Arx?
Kommentera

Man varför skulle Davos släppa iväg honom?
Kommentera

Kattgubben: Äsch, Sune har trollat om Reto von Arx i sju år nu. Släpp det.
Kommentera

T T:

Retro von Arx..

Kommentera

Brad Moran lämnar Växjö och kommer till Timrå...
Kommentera

TRL: nja tror de nuvarande nordamerikanerna sitter säkert..
Kommentera

KORITFW: Han har ju själv önskat att få lämna föreningen och avsluta säsongen i ett annat lag.
Kommentera

TRL: Våra icke-eu är fyllda?
Kommentera

« · 1554184 · »