Kula att det finns gubbar som är lite aktiva när det gäller att ordna hejaramsor, molla säger att han ska kolla på en ass.tränare denna vecka, sätt in nubben som tränare och in med PEO SOM SPORTCHEF, PEO SOM SPORTCHEF
SMÅLAND: Naturligtvis är Nubben klar som sportchef. Annars skulle han väl aldrig påbörja arbetet med nästa säsong.
Det var väl bara kring juletid han var uppriktigt less på mediadrevet och på vissa supportrars krav på avgång. Men ju längre tiden gick bestämde Nubbens sig för att knyta näven och utkräva REVANSCH!
För vem vill egentligen avsluta ett uppdrag när skutan tar in vatten om det inte är absolut nödvändigt?
Sen får vi väl se efter nästa säsong hur det blir, men en sak är ju iaf tämligen klar, för varje år som går såkommer vi ju ett steg närmare ett av avslut på en totalt sett grann epok med Nubben vid rodret.
ernie eagle: Det att vår Kent N. fortsätter ett år till iallafall.. kan också komma att visa sig var vår viktigaste ettårs.förlängning. Jag är övertygad att Nubben grejar en stark trupp även om man/jag) då... känslomässigt!! som supporter tycker det dröjer med tillkänagivanden av nya ..
Men jag gissar att en del påtänkta ..ännu inte spelat färdigt ..men snart!!
Spanarn: Bobcats är helt klart en utmaning värd namnet, men frågan är om det inte är en mission impossible. Bobcats ska väl dessutom vara glada om man inte tvingas spela derbymatcher mot Kovland till hösten. Rögle, Örebro eller Hammarby kan väl vara nåt att bita i kanske.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
molla säger att han ska kolla på en ass.tränare denna vecka, sätt in nubben som tränare och in med PEO SOM SPORTCHEF, PEO SOM SPORTCHEF