Jag blev uppringd av några vilsna timråiter som inte hittade ut ur Stockholm, så jag ställde upp och guidade lantisarna till Södertälje. Mannen från Nolby och jag kom lite tidigt, ca kl 15:00, så vi passade på att äta och inta en och annan dryck innan matchstart. Det blev riktigt trevligt fastän jag tvingades stå i klacken med uppkomlingarna.
Timrå hade en förvånansvärt stor klack som levde om ordentligt. Som vanligt var Täljeklacken i sitt esse i första perioden för att sedan stilla insomna. Själv satt jag och hade gammaldags Timrå-ångest över Brynäs framfart på isen.
willysson: tycker ändå ja var rätt ute på bomben, hade tippat för 18 riksdaler, mitt system: HV 3-4 Djurgården 1-2 SSK 0-1-2 Timrå 3-4-5 åsså skiter det sig med 7 sek kvar! men 3000 till dig, det var helt klart mkt bra =)
SMÅLAND: Ja nu är det bara ner och spöa Färjestad som gäller då...Men det kan bli tufft det..Dom lyckades ju trots allt vinna idag dom också....men det ska nog gå ändå ska du se....
Segern är vår,segern är vår vi har vunnit segern är vår och jag vann på oddset! 6:e raka ett faktum.............7:e raka mot Färjestad i Karlstad på lördag! Tack Timrå IK!!!
arf: som jag sa förut så har jag haft en hel del konflickter med olikamäniskor i dag och orkar inte tjafsa mer i dag nu ......3 -0 till timrå nu härligt .....ska nig gå och lägga mig nu jag och hoppas på bättere humör i morgon natti på er alla
Nice info.......