RocknRolf2: På tal om matchen. Har inte Canal Plus så funderar smått på att kolla via nätet. Nån som har erfarenheter av den tjänst det länkas till från Timrå IKs hemsida.. C More eller nåt sånt heter sajten. Har bra med bandbredd så skall gå att streama kanonbra men beror ju helt på vilken skit de skickar så vill höra av någon som har provat.
Om någon vet får ni gärna säga vilken upplösning de kör med också : )
jokklas: Läste länken nu. Hade hoppats på att 1Mbit var ett minimumkrav men att man med snabbare uppkoppling skulle få möjlighet till betydligt bättre material både vad gäller upplösning samt kbps i videostreamen. Så verkar dock inte vara fallet. Usel tjänst i så fall : (
KFUS_Timrå: Finns dem som inte kan lyssna på matchen. Då är det alltid bra med folk som rapporterar. Jag fick min webbradio att fungera till den här matchen har inte fått till det föränns nu.
Dream Team: Jag förstår inte varför man ska buropa över huvudtaget, vad fan blir det för bättre? SSK´s klack kan fokusera på att stödja dem i underläge inte bara i överläge, som en motgångssupporter.
I E.ON Arena har jag inte hört många burop (om änns nåt). Det är bara att köra "Vi skall kämpa för att vinna, kom igen vårt timrågäng!".
LingaN: är det inte ganska självklart att man buar när laget spelar uselt? Om folket inte visar sitt missnöje så får spelarna kanske för sig att dom bara spelar för sig själva.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Svårt att tolka Nubben i ST idag. Men det verkar ju inte helt kört