KFUS_Timrå: Finns dem som inte kan lyssna på matchen. Då är det alltid bra med folk som rapporterar. Jag fick min webbradio att fungera till den här matchen har inte fått till det föränns nu.
Dream Team: Jag förstår inte varför man ska buropa över huvudtaget, vad fan blir det för bättre? SSK´s klack kan fokusera på att stödja dem i underläge inte bara i överläge, som en motgångssupporter.
I E.ON Arena har jag inte hört många burop (om änns nåt). Det är bara att köra "Vi skall kämpa för att vinna, kom igen vårt timrågäng!".
LingaN: är det inte ganska självklart att man buar när laget spelar uselt? Om folket inte visar sitt missnöje så får spelarna kanske för sig att dom bara spelar för sig själva.
Kan man inte byta ut Aalto och Koskinen i PP till typ styf och calle johannson, Koskinen och AALTO är ju säsmt de kan ju inte ens skjuta de skjuter bara längs isen där alla målvakter täcker vi måste skjuta högt
TIK-Supporter: Aaltos nedgång förvånar mig väldigt mycket. Offensivt var han vår bäste back under lockoutsäsongen. Var har det spelet tagit vägen nu, dessutom mot ett betydligt sämre motstånd..? I defensiven ser han ut att vilja lämna isen så snart pucken kommer nära honom. Är det hans självförtroende som fått sig ett ras eller vad?
Dream Team: Antagligen har han inte det bästa självförtroendet just nu, han har skjutit överlägset mest skott av alla spelare men har egentligen inte varit nära att göra mål. I PP är det väldigt sällan han kommer till skott då han är mer eller mindre bortmarkerad.
Enligt de på plats är SSK så jävla dåliga så det är pinsamt. Trots detta står det 1-1...
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.