Skarin: Det var lite förvånande (har visserligen inte sett honom noterad för mål eller pass) Jag trodde han skulle bli en av de bättre backarna i tik i vinter.
Ja Timrå har en hel del skador på s.k nyckelspelare vilket också visar sig i spelet match efter match. Defensiven är ju ruggigt dålig......men det som känns värst är att det inte verkar vara bra stämning och harmoni i laget. Sedan läser man i tidningen att man inte ska känna panik....nähä....och när fan ska man känna panik då ? Spelar ju för bövelen ingen roll om man förlorar med 2-1 eller 6-1....3 poäng är alltid 3 poäng. Hur länge ska ledningen sitta där ute med armarna i kors, agera för bövelen ! 2 etablerade backar in i laget. Dennis Persson håller ju inte måttet på långa vägar, Skogs....nja vete tusan om han också räcker till.
Fan vad tråkigt det är att LYSSNA på hockey =/ Är ute i obygden och har inget annat alternativ för tillfället. Jag vill se live nu. Ikväll vill jag höra Timrå ta tre nödvändiga poäng =)
nord: Japp. Den funkar som vanligt nästan inte alls. Det vore trevligt om man kunde få pengarna tillbaka istället för dom jävla värdecheckarna som bara köper en ny trasig sändning...
verkar som att denna säsong blir bara skiiit för timrås del SUCK börjar tro att om TIK ens tar sig till slutspel så är det en STOR jävla bonus laget är för ungt och orutinerat alla dessa jävla onödiga utvisningarna visar ju på det iaf 2 - 0 kan dom visa moral och vända jag hoppas men tror inte riktigt på det
Ja gör man ingenting i ledningen så kommer detta att bli som en lavin. Erixons agerande på 2-0 visar ju på ett ganska bra sätt hur hela laget agerar nu. Nä om Nubben hade fått som han ville, så hade Challe fått 1 säsong som tränare och sedan Dahlén och då har nog fan Hahl också blivit kvar. Ja skit samma, det är historia det och nu är det upp till ledningen att slanta upp för backar som klarar tempot i elitserien.
Heleniz: Nej, sen kan det vara så i vissa lägen att dessa unga spelare går bort sig och dom äldre försöker "reparera" dessa missar. Då kan det hända att denna spelare blir utvisad pga att en annan spelare gått bort sig.
sweecook: Ett elitserielag kan inte ställa upp 6 juniorer (eller de som är jämförbara med juniorer) som ordinarie och förvänta sig att man ska vinna matcher. Inte dessa juniorer iaf. Tror du verkligen Hahl hade gjort varken till eller ifrån i dagsläget?
Man orkar inte ens bli förbannad längre. Det som är det värsta är att ledningen i Timrå inte verkar har lärt sig nånting av säsongen 05/06. Lär väl bli några panikvärvningar framåt jul som vanligt.....
-Robban-: Personligen så hade jag önskat både pengarna tillbaka och den förbannade värdechecken. Det är mindre omständigt (och billigare) att ta på sig jackan, sticka ner på O'learys och ta två öl till matchen istället för att logga in på canal+ webtv och se matchen via datorn.
Som sagt, det är inte Erixon utan Skogs. För det första hade Skogs världens chans att få ut pucken ur zon. Det fick han inte. 10 sekunder senare tappar han bort sig själv och markeringsspelet återigen denna säsong. 2-0.
1-0..........fint långpass. Dock så är det ju Skogs gubbe som kommer fri. Hua.
sweecook: "Ja gör man ingenting i ledningen så kommer detta att bli som en lavin. Erixons agerande på 2-0 visar ju på ett ganska bra sätt hur hela laget agerar nu. Nä om Nubben hade fått som han ville, så hade Challe fått 1 säsong som tränare och sedan Dahlén och då har nog fan Hahl också blivit kvar."
nu blev det som han ville nästan endå, han hade Challe ett år stack till Frölunda fick Ulf och tog med Hahl ;)
Blizzard: Det var väl ändå våran s.k (landslagsback) tomas skogs som var inne på 2-0 målet det var ju Hyning som fick försöka täcka upp stolpen men det ser inte bra ut det håller jag med om......
Hahl Bundy 2.0: Kan bara instämma i det du skriver Timrå gjorde MoDo dåliga pga vi hängde ej med i tempot. Ville bara sedvanligt lyfta på hatten och gratulera till en mycket välförtjänt seger.
Hur går det för våran gode Tomas Skogs hos er?