1150x200-gbn1jswykthddd5.png

Timrå IK

593010 inlägg · 6217 ämnen

Ståplats

« · 468484 Till forumet

Ståplats
Blir det något tryck på ståplats ikväll? 900 ståplatsbiljetter osålda!

Vi "sittplatsjävlar" kommer som vanligt.

Det är roligt att vara TIK:are.
Kommentera

Sv: Ståplats
friskan: Luleå står för motståndet och jag kan nästan lukta mig till en publiksiffra under 5 000. Laget spelar, möjligtvis Södertälje och Brynäs undantaget, Sveriges minst attraktiva hockey och det tillsammans med att Luleå tillhör samma derbygrupp som Timrå gör att publiken inte ser det mödan värt att ta sig till Timrå Isstadion.
Kommentera

Johan J: Är det så illa?

Hur var det med att stötta sitt lag? Det är klart att vi som masar oss på plats oavsett vilket lag som står som motståndare "vi gör vår plikt".

Det är roligt att vara TIK:are oavsett vilket lag vi möter ;)
Kommentera

friskan: Vad vill du egentligen?

Det är superduper att vara TIK:are! Mysigt faktiskt!
Kommentera

Knylan: Jag vill att klockan ska snabba på lite så jag få gå iväg på match.

Andra sidan är ni klara..ja
Andra sidan är ni klara..jajamen
Andra sidan är ni klara..Jajamensan fattas bara.
Kommentera

friskan: Helt okej att vara Tikare, sa Bull...
Kommentera

orion:

Jag kommer och har med mig ca 60 st till från Östersund...

Vi har dock valt sittplats, eftersom vi var övertygade att ståplats skulle vara överfullt...

Jaja... Ikväll hoppas jag på ytterligare en Timrå seger...

Go go---
Kommentera

friskan: Ju bättre lag som kommer på besök desto lättare är det locka publik till arenan. Så fort jag är i hemtrakterna går jag på match - oavsett vilket motståndet är men för den som är boende i Sundsvall/Timrå och omgivningar står 25 matcher tillgängliga. Antag sedan att de ekonomiska resurserna är knappa och att personen vid sidan om ishockey kan ha ett annat konflikterande intresse (om det är möjligt?) så ligger det nära till hands att tro att vederbörande väljer matcher som denne anser mer attraktiva.

Det är roligt att vara TIK:are oavsett vilket lag vi än vinner mot...
Kommentera

Johan J: Det var väl fler biljetter kvar inför Brynäsmatchen. Då blev det precis över 5000 pers.
Kommentera

« · 468484