I går gjorde jag premiär på ståplats. En sak jag reflekterade på direkt är att klacken hörs faktiskt mycket starkare ifrån sittplats på långsidorna (har suttit på bägge) när man står på ståplats så hörs det mycket sämre, låter skitdåligt helt enkelt, så ni som håller på att kritisera klacken för att det inte än någon fart i den,,prova sittplats så märker ni att det inte är så illa ändå.
Igår gjordes det ett försök med klackledare,,Bra,,hoppas att han fortsätter med att ställa sig där,,lite mera jävlaranamma bara med högre röst själv,,då blir det jättebra,,starkt jobbat.
Har också hört allt snack om de som står ock skriker och kritiserar våra egna spelare, hade ett typexempel på det igår, ovanför mig stod två killar (INTE rödvitklädda) och spydde galla över vårt egna lag under hela matchen,inget beröm när något var bra utan hela tiden..MEN VAD FAAN GÖR HAN,,, DET ÄR FÖR DÅLIGT,,,HAN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG..
och detta hela tiden där de namngav våra spelare som de kritiserade.. jag är en lugn och sansad person, men igår var det nära läktarvåld,,idioter. Dessa killar borde stått i MIF klacken igår.
Så om det är några TIK spelare som läser detta, lyssna inte på dessa puckon, de hör INTE till klacken eller oss SUPORTRAR... För vi som är riktiga TIK:are skulle ALDRIG göra så mot vårt egna lag och dess spelare,,,tänk på detta.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
En sak jag reflekterade på direkt är att klacken hörs faktiskt mycket starkare ifrån sittplats på långsidorna (har suttit på bägge)
när man står på ståplats så hörs det mycket sämre, låter skitdåligt helt enkelt, så ni som håller på att kritisera klacken för att det inte än någon fart i den,,prova sittplats så märker ni att det inte är så illa ändå.
Igår gjordes det ett försök med klackledare,,Bra,,hoppas att han fortsätter med att ställa sig där,,lite mera jävlaranamma bara med högre röst själv,,då blir det jättebra,,starkt jobbat.
Har också hört allt snack om de som står ock skriker och kritiserar våra egna spelare, hade ett typexempel på det igår, ovanför mig stod två killar (INTE rödvitklädda) och spydde galla över vårt egna lag under hela matchen,inget beröm när något var bra utan hela tiden..MEN VAD FAAN GÖR HAN,,, DET ÄR FÖR DÅLIGT,,,HAN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG..
och detta hela tiden där de namngav våra spelare som de kritiserade..
jag är en lugn och sansad person, men igår var det nära läktarvåld,,idioter.
Dessa killar borde stått i MIF klacken igår.
Så om det är några TIK spelare som läser detta, lyssna inte på dessa puckon, de hör INTE till klacken eller oss SUPORTRAR... För vi som är riktiga TIK:are skulle ALDRIG göra så mot vårt egna lag och dess spelare,,,tänk på detta.
ÄLSKA TIK...Alltid.