heart: tycker jag alla borde vara,,allt annat än fullsatt vid våra hemmamatcher är en skandal tycker jag,, Det intressanta de senaste matcherna är ju faktiskt att det är fullt på sittplats, är det ståplats som sviker eller är det de som brukar stå som då köper sittplats?
heart: Det är lite kultur och köa sig in faktiskt. Det fanns ju en tid då det inte var möjligt med förköp, då fick man vackert ställa sig några timmar före.
BlackBay: lär nog vara kö nu när det inte går att komma fram på ticnet..otroligt att de släpper Paul Macartny biljetterna nu 09.00, kaos på ticnet och ATG,,säger bara lycka till allihopa
Dream Team: när jag kom in nyss så har de inte lagt upp dem ännu, normalt så står det ju där men att biljsläpp datum 11.00 osv. men nu är det helt tomt? Finns inget alls om man söker på TIK......
COLD MAN: jösses,,det går inte ens att komma in på ticnet...något annat stort evenemang som släpps idag? kan ju inte vara fullt pga TIK:s biljett släpp.....
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
tycker jag alla borde vara,,allt annat än fullsatt vid våra hemmamatcher är en skandal tycker jag,,
Det intressanta de senaste matcherna är ju faktiskt att det är fullt på sittplats, är det ståplats som sviker eller är det de som brukar stå som då köper sittplats?