1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590669 inlägg · 6217 ämnen

Står ni i kö än?

« · 222358 Till forumet

Sv: Står ni i kö än?
heart:
tycker jag alla borde vara,,allt annat än fullsatt vid våra hemmamatcher är en skandal tycker jag,,
Det intressanta de senaste matcherna är ju faktiskt att det är fullt på sittplats, är det ståplats som sviker eller är det de som brukar stå som då köper sittplats?
Kommentera

matsby: Nej, det kanske blir bara drygt 4 000 som de senaste matcherna...
Kommentera

matsby: blir du besviken då?
Kommentera

Dream Team:
det kanske inte är ett sånt sug efter biljetter som vi tror?
tänk om det inte ens blir fullt..
Kommentera

Dream Team: mmm...hoppas att det är plusgrader då matchen ska spelas....annars blir det hårt..
Kommentera

heart: Det är lite kultur och köa sig in faktiskt. Det fanns ju en tid då det inte var möjligt med förköp, då fick man vackert ställa sig några timmar före.
Kommentera

BlackBay: Var nyss upp till Timståhls i Vivsta. Där var det inte en kotte, så jag traskade hem igen. Är väl tillbaka där om nån timme...
Kommentera

BlackBay:
lär nog vara kö nu när det inte går att komma fram på ticnet..otroligt att de släpper Paul Macartny biljetterna nu 09.00, kaos på ticnet och ATG,,säger bara lycka till allihopa
Kommentera

matsby: nä,jag ska försöka komma in endå....ska köa vid matchdagen vid kassorna....man lär väl få stå där rätt så tidigt..eller vaf säger du?
Kommentera

matsby:
ska knata iväg till kön nu jag
Kommentera

heart:
Själv så är man på jobbet, har dock en "kompis kompis" som skulle köa från 9.00 ca..själv då?
Kommentera

matsby: ska ni köa för biljetterna idag?
Kommentera

matsby: Ja man tycker att det ska stå under kommande evenemang, men inte. Lite orolig blir man..........
Kommentera

Dream Team:
när jag kom in nyss så har de inte lagt upp dem ännu, normalt så står det ju där men att biljsläpp datum 11.00 osv. men nu är det helt tomt?
Finns inget alls om man söker på TIK......
Kommentera

COLD MAN:
jösses,,det går inte ens att komma in på ticnet...något annat stort evenemang som släpps idag? kan ju inte vara fullt pga TIK:s biljett släpp.....
Kommentera

COLD MAN: Borde väl gå utmärkt. Var redo vid elvablecket bara...
Kommentera

henkes: Kan man beställa på biljett direkt på internet?
Ser att dom inte har lagt ut det.
Kommentera

matsby: snart biljettsläpp 3 tim kvar.be there.
Kommentera

Står ni i kö än?
rykten säger att kön har börjat vid entre sundsvall redan.. ;-)
Kommentera

« · 222358