heart: tycker jag alla borde vara,,allt annat än fullsatt vid våra hemmamatcher är en skandal tycker jag,, Det intressanta de senaste matcherna är ju faktiskt att det är fullt på sittplats, är det ståplats som sviker eller är det de som brukar stå som då köper sittplats?
Dream Team: sitt plats är helt fullt nu, får se hur mycket bokat det blir på ståplats förköp,,är det 250 bilj som säljs vid entren före match? (om det blir fullt på förbokningsbilj.)
matsby: nä,maan är en utsugare istället..ha,ha...nä,men skämt åt sido...visst bjuder man med sig polarn på matchen....och så får han betala partajet efter matchen om timrå har vunnit!
Nu skulle man önska sig att dom ute i ladan också har en kassa på ståplats enbart för alla som köpt förköp. En kö för dom platser som är kvar och en kö för förköpen. Ute i tid de måste man hur som helst vara om man ska ha sin vana trogna plats och inte hamna nere vid plexitt.
heart: vadå om ;-) enligt uppgift så hade entre sundsvall bara lyckats trycka ut ca 15 st sittplats och en längre remsa med ståplats biljetter klockan 11.00 så det var nog många snopna kvar i kön utan sittplats biljett..
matsby: stod som #4 i kön o fick mina biljetter lätt..... är troligtvis med på bild i dagbladet imorron eftersom jag blev intervjuad efter biljettköpet.
heart: frågade lite kort bara hur många biljetter jag köpt ut o vilka favoritmotståndare respektive mardrömsmotståndera jag hade i slutspelet...... på A svarade jag Modo o på B svarade jag HV.
LeinaD: Inte säker men så måste det nog vara så ställ dej köa några timmar före matchstart så är det nog lugnt..... lär nog garanterat släppas in mer än 5500 men det är inget man skyltar med eftersom dom inte har laglig rätt att göra det.
BlackBay: Jo, jag har gort det förr och gör det nog igen på måndag. 1 timme före insläpp är den absoltut senaste tiden jag kommer att stå där, (om det nu är några biljetter kvar).
Enligt patrik svedberg så finns det 2000 biljetter kvar till slutspelsmatcherna, vet inte om det är 1000 till varje, 200 biljetter sparas till försäljning vid matchdag. Då vore det själva tusan om det inte blev lapp på luckan i allafall..
HOPPAS VI FÅR MÖTA MoDo, känns jobbigt att åka 53 mil enkel resa på lördag :-(
matsby: Sportlov kommande vecka, kom på det igår först. Annars hade jag tagit ledigt ändå. Om vi skulle klara oss till semifinal så kommer jag ha mycket frånvaro så att säga. Samma gäller final konstigt nog.
Knylan: du får väll plugga på bussen ;-) Värre för en annan med jobb, lite dyrt att vara tjänsteledig när man inte har någon semester, men lördag blir det resa i allafall.
matsby: En annan var ju även med omskriven när det gäller biljettköpet.. En viss Henrik i mitten på artikeln...... Synd att nätupplagan är så sniken på Dagbladet nån polare sa att han sett att jag var med på bild i pappersupplagan även,,, ner o köpa den nu när jag kilar till jobbet. =)
kvartsfinal 1 är väl på lördag, eller hur? killen i dagbladet hade biljett till kvartsfinal 1 måndag 3 mars??? det är väl kvartsfinal 2. nåt stämmer inte.
heart: har mina biljetter här, på matchen den 3/3 står det kvartsfinal 1 och på fredag den 7/3 står det kvartsfinal 2 med andra ord så har de räknat våra hemmamatcher bara när de skrivit ut biljetterna.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
tycker jag alla borde vara,,allt annat än fullsatt vid våra hemmamatcher är en skandal tycker jag,,
Det intressanta de senaste matcherna är ju faktiskt att det är fullt på sittplats, är det ståplats som sviker eller är det de som brukar stå som då köper sittplats?